Latterlig
Herregud ser på liverpool-inter.
Latterlig dommer. Tidenes billigste gule kort. Er ikke rart Pool kommer langt i CL med den dømminga......
---------------------------
signatur
signatur
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Du kan umulig ha sett kampen!!!!! Materatzi får rødt kort etter latterlig dømming!
Jævli bra av liverpool og stjele sangen til celtic for og få en supportersang.
JEG VANDRER HELLER ALENE
signatur
Opprinnelig postet av Liraren
Du kan umulig ha sett kampen!!!!! Materatzi får rødt kort etter latterlig dømming!
Jævli bra av liverpool og stjele sangen til celtic for og få en supportersang.
JEG VANDRER HELLER ALENE
Ehh... jeg trur Loverpool var først ute.
signatur
The Kop begynte å synge You`ll never walk alone da the var en hit med Liverpool-bandet Gerry & The Pacemakers i 1963. Celtic hevder de sang den først, men det må i så fall ha vært musikalversjonen til Rodgers & Hammerstein fra 1945. Og den versjonen må de gjerne beholde for min del.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Fantastiske mål av Kuyt og Gerrard! Nå går vi for 3 finale på 4 år!
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
I`ve rather walk alone!
I dag blir det grus av Lyon!! It`s only one united!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av kim_andre_c
I`ve rather walk alone!
I dag blir det grus av Lyon!! It`s only one united!!
I`d rather walk alone er vel mer riktig.. Latterlig utvisning.. Faen så kjedelig Liverpool er å se på... Stygge drakter har de au..
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Fættig at de uttaler Kuyt som Kæut el. Keut. Såvidt jeg vet er vel det Hollandske språket nært beslekta med det Tyske, og da blir jo u en o. Og o`en der uttales som en å. Altså Kåyt. Straff meg gjerne dem som kan dette bedre.La merke til det selv, satt jo som vanlig på pub her i London, med masse scousers rundt meg, Kite var faktisk uttalen der!
Men skal si meg enig i hva liraren sa, 2 av verdens billigste gule, og blinde dommere som ikke klarte å dagens hands på han derre franskmannen jeg ikke husker navnet på :)
Men seieren var dog fortjent
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av Liraren
Latterlig og høre på de liverpool supporterne som komenterer. Faen latterlig døøming sender pool videre
Hehe! Du mener Roar Stokke? Han er jo faan ta meg den mest ihuga Unitedsupporteren du kan finne. Han er ok når han ikke kommenterer Scum, men forferdelig når han gjør det.
Han var jo på gråten når Manu ble slått ut i forrige CL.
Men det virker som at du hater Liverpool så intenst at det går ut over dømmekraften din.
Materazzi kan skylde seg sjøl. Han er så treig at han må kompensere med holding. Jeg hadde reagert på det første gule i alle andre tilfeller enn akkurat når det gjelder Materazzi. Jeg tipper dommeren ville markere at han ikke ville se noe holdning og tok ham på det første som kunne ligne på holdning. Når svinet tar livtak på Torres bare minutter seinere så ber han om bråk.
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Fættig at de uttaler Kuyt som Kæut el. Keut. Såvidt jeg vet er vel det Hollandske språket nært beslekta med det Tyske, og da blir jo u en o. Og o`en der uttales som en å. Altså Kåyt. Straff meg gjerne dem som kan dette bedre.
Vi forventer vel ikke at hollandske kommentatorer skal kunne uttale norske spilleres navn perfekt heller?
MFK - Østfolds stolthet!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914