Drillo har fått sparken
Etter kun fem måneder som Iraks landslagssjef valgte det irakiske fotballforbundet søndag å gi Egil "Drillo" Olsen sparken.
Visepresident i forbundet, Basem al-Rubaie, meldte til nyhetsbyrået Reuters at Iraks fotballforbund i dag besluttet å kvitte seg med Olsen fordi han nektet å reise inn i Irak og trene laget der.
Nå burde vel Ham-Kam og Strømsgodset sikle etter å få tak i Drillo så han kan videreføre deres møkkafotball.
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Sympatisk trekk ved mange av dere: Hetsing av gamle helter.
Drillo har angivelig fått sparken fordi han ikke ville oppholde seg i Irak.
Bare en liten påminnelse til deg Lemmy: Drillo er den mest suksessfulle landslagstrener Norge noen sinne har hatt. Jeg vet det har vært populært å hate Drillo lenge nå. Men hva med å tenke seg litt om? Han har ikke hatt noe særlig suksess som trener etter det. Men Wimbledon....og FFK-sesongen han fikk var jo ikke nok til at han fikk vise hva han duger til. Kjeppjaget av "sine egne" som han ble. Og hva skjedde resten av den sesongen?
Synes ikke Drillo fortjener all dritten han får av kunnskapsløse og taktløse "supportere".
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Bjørnen
Bare en liten påminnelse til deg Lemmy: Drillo er den mest suksessfulle landslagstrener Norge noen sinne har hatt. Jeg vet det har vært populært å hate Drillo lenge nå. Men hva med å tenke seg litt om? Han har ikke hatt noe særlig suksess som trener etter det. Men Wimbledon....og FFK-sesongen han fikk var jo ikke nok til at han fikk vise hva han duger til. Kjeppjaget av "sine egne" som han ble. Og hva skjedde resten av den sesongen?
Synes ikke Drillo fortjener all dritten han får av kunnskapsløse og taktløse "supportere".
Helt enig Bjørnen!!
Du verden, jeg kan da ikke se at mitt innlegg var hets? Var hvertfall ikke ment sånn. Det siste avsnittet var jo mer en spøk til laga jeg nevnte, som spiller mye langballer, akkurat som Drillo sitt spillesystem går ut på.
-Bill Shankley-
MFK - Østfolds stolthet!
..og det funka jo veldig bra.
Ja, det funka veldig bra. Fordi spillerne passet perfekt til det. Jeg tror at et så sært spillesystem ikke ville funka på så mange andre lag. Uansett tror jeg ikke det ville passa noe særlig inn i Tippeligaen, tror man ville blitt altfor lette å lese(som Stabæk).
Og hvor mange gidder å holde med laget sitt når det spiller Drillo-fotball? Publikumsvennlig? Nei. Kjedelig? Ja.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
..og det funka jo veldig bra.Ja, det funka veldig bra. Fordi spillerne passet perfekt til det. Jeg tror at et så sært spillesystem ikke ville funka på så mange andre lag. Uansett tror jeg ikke det ville passa noe særlig inn i Tippeligaen, tror man ville blitt altfor lette å lese(som Stabæk).
Og hvor mange gidder å holde med laget sitt når det spiller Drillo-fotball? Publikumsvennlig? Nei. Kjedelig? Ja.
Stabæk forutsigbare mener du? Den stallen de har er en av de beste i Norge, og jeg må si det var til dels morsomt å se dem i 2007. Selv om jeg ikke har spesielt stor sans for klubben.
Jeg syntes i alle fall at det var veldig morsomt å følge Norge når vi vant og vant og vant. Og som mossesupporter driter jeg egentlig i hvordan MFK spiller så lenge de scorer flere mål enn motstanderne. Det er vel fordi jeg er glad i klubben og ikke så veldig opptatt av at hvor mange hælspark og støttepasninger de slår.
MFK - Østfolds stolthet!
Stabæk er et av de mest forutsigbare lagene i Tippeligaen, ja. De har en fotball som de spiller faen så bra, men en glup nok trener og smarte nok fotballspillere vil klare å ta dem ut av kampen.
Jeg syns også det er morsomt når laget vinner kamper, og jeg snakker ikke om hælspark og hæpping. Når jeg drar på Stadion har jeg lyst til å se FFK spille veggspill, ta noen raid, klinke til fra 25 meter, ta noen saftige defensive løp, tråkke skikkelig til i duellene og vise litt engasjement. Ikke se en forsvarsspiller som slår en langball mot en svær type på topp, og så håpe på at vi er dyktige nok på andreballen. Selvfølgelig går ikke Drillostilen helt ut på det, men det er ikke langt fra.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Stabæk er et av de mest forutsigbare lagene i Tippeligaen, ja. De har en fotball som de spiller faen så bra, men en glup nok trener og smarte nok fotballspillere vil klare å ta dem ut av kampen.
Jeg syns også det er morsomt når laget vinner kamper, og jeg snakker ikke om hælspark og hæpping. Når jeg drar på Stadion har jeg lyst til å se FFK spille veggspill, ta noen raid, klinke til fra 25 meter, ta noen saftige defensive løp, tråkke skikkelig til i duellene og vise litt engasjement. Ikke se en forsvarsspiller som slår en langball mot en svær type på topp, og så håpe på at vi er dyktige nok på andreballen. Selvfølgelig går ikke Drillostilen helt ut på det, men det er ikke langt fra.
Jeg er mest opptatt av at laget mitt vinner og driter i hvordan de gjør det.
MFK - Østfolds stolthet!
Jeg vil først og fremst at laget mitt vinner. Det er generelt veldig moro å se på fotball som lykkes, enten det være seg langballer og breake down eller i beste barcelonastil. Men om jeg får valget om hvordan jeg vil at laget mitt skal vinne, da ville jeg gått for en mer spillende stil fremfor HamKam-stilen.
HAdde ikke Knut Torbjørn kommet inn, hadde vi rykket ned.. Lest boka til Enerly Bjørnen?? Den BØR du lese.. Når drillo trente FFK var humøret og alt borte, så kom Eggen inn og da ble det raskt humør og engsjemang...
En annen ting, FFK fikk ikke trent ordentlig den sesongen, siden drillo på mandag skulle analysere, på tirsdag ta det med spillerne.. spillerne fikk ikke trent ordentlig før på Onsdag.. men men..
Drillo var flink som landslagstrener, og jeg har ikke noe imot Egil Olsen som gjorde det kjempeflott med Norge, men som klubbtrener går det nok ikke..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914