VIF skal bygge ny stadion
............har 13 mill i egenkapital og skal bygge stadion til nærmere 2 bill ! (milliarder)
Får håpe "Storeulv" åpner lommeboka !
Og vår kjære Ålbu, som har sin bakgrunn fra de fleste idretter, kan nevne hobbyen Golf, gjespen Kombinert i både Norge og i USA, og nå i fotball i VIF, en av de uendelige mange trenere/ledere i denne "proletar-klubben", Ære være Fidel C., sier nå at de skal bli ledende i Norden og unike i Europa innen 2013 !!
Hva pokker tror man VIF er ? Kom med noen visjoner FFK !!, hvorfor skal FFK være en klubb som ikke sikter mot toppen ?
Hva har VIF som ikke FFK har ? INGENTING !
Hvorfor skal ikke FFK kunne sikte mot toppen i Norden ? Det er slik i fotball-Norge nå at det kun finnes 4 lag, la Fredrikstad bli byen som viser at det mer enn går an her også !
http://www.na24.no/naeringsliv/article1648764.ece
---------------------------
100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein
Det du nevner i siste avsnitt hadde forresten vært en småartig målsetting: "Å tilbakevise myten om de fire store".
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Sist noen i tilknytning til FFK turte å nevne noe som minimalt tilnærmet lignet det minste bitte lille grann på visjoner, så ble han skutt i senk fra alle bauger og kanter... Og ja, jeg snakker om Morgan Andersens målsetting om en topp 4-plassering.
Ja, er det ikke fælt !
Hvorfor skal man spille i tippeligaen og IKKE ha visjoner ? Her skal man ikke være servile, her er det kun (nesten kun) gull som gjelder !
Det er ingen grunn til at seriegullene i årene som kommer kun skal havne i de såkalte storbyene ! (Forresten, finnes det noen storbyer i Norge ?)
Jeg er sikker på en ting: At FFK som klubb og de store sponsorene ser gullet glimre i det (ikke så veldig) fjerne.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av Per Egil
Hva er egentlig poenget ditt, Willy René? At VIF er stormannsgale? Eller at FFK mangler ambisjoner? Om så, hvorfor det? Fordi vi ikke har bygget et stadion til 22.000 mennesker?
Poenget skjønte du ikke faktisk.
Klager ikke på FFK i det hele tatt jeg, det er mer en slags protest mot media som kun ser noen få klubber her i landet. FFK har gjort det meste rett de siste år så vidt jeg kan se det, med en fantastisk stadion og et flott publikum.
Hvis du leser mine innlegg så skjønner du forhåpentligvis at jeg tror at FFK med støttespillere har visjoner. Stormannsgale er de i hvert fall ikke, det er vel ikke VIF heller, men vi har en presse som er ganske så ensrettet.
Og så mente jeg at VIF kanskje gaper over mer enn de kan svelge ? (Men de har jo Storeulv da)
Men du forstod visstnok ikke hva jeg forsøkte å formidle.
Opprinnelig postet av Willy Renè
Men du forstod visstnok ikke hva jeg forsøkte å formidle.
Hvis du forsøkte å kritisere media var det en skikkelig, massivt, overbevisende skivebom.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av Willy Renè
............har 13 mill i egenkapital og skal bygge stadion til nærmere 2 bill ! (milliarder)
Får håpe "Storeulv" åpner lommeboka !
Og vår kjære Ålbu, som har sin bakgrunn fra de fleste idretter, kan nevne hobbyen Golf, gjespen Kombinert i både Norge og i USA, og nå i fotball i VIF, en av de uendelige mange trenere/ledere i denne "proletar-klubben", Ære være Fidel C., sier nå at de skal bli ledende i Norden og unike i Europa innen 2013 !!
Hva pokker tror man VIF er ? Kom med noen visjoner FFK !!, hvorfor skal FFK være en klubb som ikke sikter mot toppen ?
Hva har VIF som ikke FFK har ? INGENTING !
Hvorfor skal ikke FFK kunne sikte mot toppen i Norden ? Det er slik i fotball-Norge nå at det kun finnes 4 lag, la Fredrikstad bli byen som viser at det mer enn går an her også !
http://www.na24.no/naeringsliv/article1648764.ece
Hehe. Hva er det egentlig du prøver å si her? At VIF ikke ser ut til å ha økonomisk ryggrad til å bygge er vel VIFs problem? Og hvorfor denne hetsingen av Aalbu? Hva har han gjort deg?
Dessuten: "bill" betyr "billioner". Forkortelsen for "milliarder" er "mrd". Så vet du det. :-)
MFK - Østfolds stolthet!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av HotDream
Hva har VIF sine stadionplaner i denne tråden å gjøre? Har da ingenting med FFK å gjøre. Få vekk dritten
Kategorien denne tråden er postet i, heter "Fotball generelt", så strengt tatt passer denne tråden veldig bra her!
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av RuneT
Kategorien denne tråden er postet i, heter "Fotball generelt", så strengt tatt passer denne tråden veldig bra her!
Nå er den riktig plassert ja. At du ikke fikk med deg den opprinnelige plasseringen er jo bare å beklage
Opprinnelig postet av HotDream
Nå er den riktig plassert ja. At du ikke fikk med deg den opprinnelige plasseringen er jo bare å beklage
Oj, jeg kom visst litt sent inn i debatten jeg da!
Beklager det.
FFK for alltid!
Oj, jeg kom visst litt sent inn i debatten jeg da!
Beklager det.
Jepp
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914