Arsenals seier på san siro
jeg er så stolt over og vera gunner i kveld!
Hadde aldri trodd dem skulle klare det mot milan, en vet jo åssen disse italienerene er...
Nå er jeg så glad at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Så vil jeg samtidig gratulere alle manu supporterene her inne for seier og avvensamang i kveld, godt jobba
Italia er det verste som er, etter liverpool da.. men det glømmer vi i dag og på san siro når liverpool skal dit dem og :)
Få talienerne vekk så fort som mulig!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Når jeg leser slike overskrifter som : Arsenal-sensasjon på San Siro så synes jeg det er helt på trynet. Dette er ingen bombe overhode. Fotballen på toppnivået er såpass jevn så resultater kan bikke begge veier. Er det plutselig en bombe om Manchester U. skulle vunnet over Real Madrid el. Barcelona i Spania ?? Det synes ikke jeg. Ei heller om Arsenal, Liverpool el. Chelsea hadde gjort det.
Enig. Dessuten leder Arsenal Premier League, mens Milan ligger på 5. plass i Italia - hele 18 poeng bak Inter (!)...
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Enig. Dessuten leder Arsenal Premier League, mens Milan ligger på 5. plass i Italia - hele 18 poeng bak Inter (!)...
Jeg ser du setter et (!) bak Inter. Det at Inter leder er et svakhetstegn. Roma er vel det eneste laget som har noe å by på stallmessig. Juve har vært i div. nedenfor, og da tar det litt tid å toppe tabellen igjen til tross for noen stjerner i laget. Milan er på retur. Hvilke andre lag har slagkraft i Italia ??
Har du lest forumets retningslinjer?
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Opprinnelig postet av bateman
italienske lag er definitivt ikke i medgang, tidligere sesonger var det gjerne italienske lag som i flertall dominerte CL sluttspillet, ikke engelske og spanske som vi ser i de siste års utvikling. Juventus fikk seg en naturig knekk, og vil bruke enda noen sesonger før de kommer tilbake, samtidig har de -som er gjennomgående for flere av de italienske storklubbene- et voldsomt generasjonsskifte ala rosenborg. juve har bl.a nøkkelspillere som trezeguet, camoranesi, nedved og del piero som har sett sine beste dager hva alder angår. milan har lenge kjørt eldrepolitikk, spillere som costacurta spilte der til han var 40, etc. og hvis man inkluderer roma og ser dagens beste 11er for de tre klubbene skremmer ikke det noen. Serie A har falt kraftig i nivå de senere årene, men vil gjerne presisere at Inter fremdeles er en solid klubb. dog her ser vi også svakhetstegn i midtbaneleddet. tror at de 4 beste fra england, samt barca og real er bedre enn Inter per dags dato, det sier sitt om kvalitetsforskjellen akkurat nå.Hei du, fikk du med deg at Roma slo ut Real Madrid i går. Over to kamper vant de fortjent 4-2. Her er det snakk om laget som ligger på andre plass i Serie A som slo ut beste lag i Spania. Så nivået kan ikke ha falt så kraftig som du sier.
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av bateman
MyeHei du, fikk du med deg at Roma slo ut Real Madrid i går. Over to kamper vant de fortjent 4-2. Her er det snakk om laget som ligger på andre plass i Serie A som slo ut beste lag i Spania. Så nivået kan ikke ha falt så kraftig som du sier.
bateman pratet om en trend, og noe som har vist seg over lang tid, mens du sikter til to kamper. Det er godt gjort av Roma, men Rosenborg har vært i kvartfinalen i CL vet du. Man kan komme langt med vilje og tæl også. bateman skriver mye klokt om Serie A i sitt innlegg.
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914