Husk meg
Brukernavn
Passord

Krøllgress

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 mar 08, 13:33

Hvor mange lag i TL (eller mulig TL etter utvidelse) har krøllgress nå?

Tromsø

B/G

Ålesund

Stabæk (snart)

Hamkam (vurderer det sterkt)

VIF ( dersom ny stadion)

Odd

Godset (krøll på ny stadion??)

Bryne (får vel krøll på ny stadion)

Merker at jeg ikke liker tendensen.. Vi blir jo snart unike iom at vi har ekte gress. Håper ikke vi får krøllgress noengang ever..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 10 mar 08, 13:40

når ålesund plutselig fikk det for seg og legge plastikk gress på CLS,

var det vist plutselig akseptert at andre kunne gjøre det også.

Det er bare 2 klubber jeg mener kan ha krøllgress med hevet hode og det er tromsø og glimt.

Start vurderete jo også og legge plastikk, men dem er ikke sikre ennå.

Har hørt det er mulig dem legger plastikk gress i brann (klubben altså) pga stadionet er over en myr og et kommer inn mye vann på gresset vert år.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08

Lagt til: 10 mar 08, 13:56

I Bergen så regner det jo hele tiden, så kanskje ikke så rart det blir bløtt gress?:P

Enig i at det egentlig bare er tromsø og Glimt som trenger kunstgress.. Liker ikke denne utvikling.. synes nyslått gress eier mye av sjarmen med fotballen jeg da men.. Skjønner ikke helt at det skal være et så stort tema for norske klubber lenger, trodde undervarme og dette nye lysvarmesystemet gjorde en god jobb jeg? Flere klubber som nettopp har vært ute i media og sagt at de med dagens utstyr kan starte serien allerede i Mars ,om ikke før?? SÅ derfor skjønner jeg ikke heeelt hvorfor man skal velge en løsning som de fleste fotballspillere ikke ønsker.. altså kunstgress.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 10 mar 08, 18:42
Opprinnelig postet av Thygesen

I Bergen så regner det jo hele tiden, så kanskje ikke så rart det blir bløtt gress?:P

Enig i at det egentlig bare er tromsø og Glimt som trenger kunstgress.. Liker ikke denne utvikling.. synes nyslått gress eier mye av sjarmen med fotballen jeg da men.. Skjønner ikke helt at det skal være et så stort tema for norske klubber lenger, trodde undervarme og dette nye lysvarmesystemet gjorde en god jobb jeg? Flere klubber som nettopp har vært ute i media og sagt at de med dagens utstyr kan starte serien allerede i Mars ,om ikke før?? SÅ derfor skjønner jeg ikke heeelt hvorfor man skal velge en løsning som de fleste fotballspillere ikke ønsker.. altså kunstgress.

Tja, for å bringe den diskusjonen ett steg videre kan man vel si følgende; Dersom flere klubber velger å legge krøllgress, så kan vel kanskje Norge om noen år følge den europeiske fotballkalenderen og snu serien? Det hadde jo vært gull, så kunne man for evig og alltid sluppet det evinnelige gnålet om at man ikke er i sesong derfor tapte vi tullet...

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 10 mar 08, 19:47

Opprinnelig postet av KeJ
Det hadde jo vært gull, så kunne man for evig og alltid sluppet det evinnelige gnålet om at man ikke er i sesong derfor tapte vi tullet...

Hva skal de skylde på da? Dårlige spillere? Elendig innsats? Halvtrist trener?

(mye det de burde klaget på nå, med andre ord...) 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 10 mar 08, 21:41
Bare tull med plastgress, når vi er i ferd å la den globale oppvarmingen sørge for sommer hele året.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 10 mar 08, 21:47
Fatter ikke at klubber "her nede" i det hele tatt vurderer kunstgress. God undervarme og mange års erfaring på bane mannskapet klarer fint å holde matta flott nok til å bruke i hele sesongen i dette klimaet.

Bare se hvor mye snø vi har hatt i år!

At klubber som tromsø og b/g og disse velger plastik er mer forståelig, da klimaet er endel anderledes der. Er nok ikke bare bare å måke en natur gressbane uten at det får følger for matta.

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914