Husk meg
Brukernavn
Passord

C-L trekning

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 14 mar 08, 13:21
C-L trekning.
Arsenal- Liverpool
Roma- United
Schalke-Barcelona
Fenerbache-Chelsea.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 14 mar 08, 13:22
vi var visst samtidige her...

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 14 mar 08, 13:26
Opprinnelig postet av Husgutt
  Er greit det bare Liverpool vinner.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 14 mar 08, 13:29
Jeez, så får Liverpool mest sannsynlig Chelsea i semifinalen.

Aye, here we are in trouble at the top of the league, som Bill Shankly sa.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 14 mar 08, 13:33

Opprinnelig postet av eliot

nei fysjameien!!  Brenn!! hehe

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 14 mar 08, 13:35

Opprinnelig postet av eliot

Liverpool skal nok få kjørt seg.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 14 mar 08, 19:15
det kunne faktisk vært verre for lpool. et arsenal med toppstrid i ligaen og sviktende form, kombinert med store skadeproblemer er ikke meg imot. anyway absolutt ingen lett match, men har faktisk troa på seier over 2kamper da ingen slår benitez når det kommer til taktiske ferdigheter og disponering av lag over disse to kampene. videre vil jo da semifinalen for ørnte gang stå mellom lpool og chelsea! tror også at manu slår roma igjen, og barca tar schalke. kan vi endelig få tidenes drømmefinale? ?LIVERPOOL-MANU!!

Stolt av gutta tross uefa exit!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 14 mar 08, 19:58

Opprinnelig postet av bateman
det kunne faktisk vært verre for lpool. et arsenal med toppstrid i ligaen og sviktende form, kombinert med store skadeproblemer er ikke meg imot. anyway absolutt ingen lett match, men har faktisk troa på seier over 2kamper da ingen slår benitez når det kommer til taktiske ferdigheter og disponering av lag over disse to kampene. videre vil jo da semifinalen for ørnte gang stå mellom lpool og chelsea! tror også at manu slår roma igjen, og barca tar schalke. kan vi endelig få tidenes drømmefinale? ?LIVERPOOL-MANU!!

Så Wenger er dårligere enn Benitez på taktiske ferdigheter ?? Tullball.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 15 mar 08, 00:44
Var trekningen fikset?

www.na24.no/naeringsliv/article1686383.ece

90min før livesendingen fra trekningen spekuleres det i om trekningen er fikset på dette Liverpool forumet.
forums.icnorthwest.co.uk/viewtopic.php

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 15 mar 08, 13:04
[quote=Rune Haugen]

Så Wenger er dårligere enn Benitez på taktiske ferdigheter ?? Tullball.

[/quo

du må ha skumlest hva jeg skrev. når de kommer til CL så har benitez langt mer å vise til enn andre trenere på langt kortere tid. arsenal`s prestasjoner i europa før de siste par ses er ikke mye å henvise til, (for å ikke nevne manu, hvor mange finaler har man spilt i CL under sir alex?) så et klart JA, benitez er sterkere enn wenger taktisk over 2kamper i utslagsrunder ala denne i CL. la det være sagt at wenger er en av de beste innen sitt felt, en fantastiks dyktig manager. kontinuitet er nøkkelordet, la oss håper benitez får mange år til i Lpool. I Premier league har han fremdeles mye å lære, når per dags dato ikke opp til ferguson og wenger....

Stolt av gutta tross uefa exit!!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 17 mar 08, 03:32

du må ha skumlest hva jeg skrev. når de kommer til CL så har benitez langt mer å vise til enn andre trenere på langt kortere tid. arsenal`s prestasjoner i europa før de siste par ses er ikke mye å henvise til, (for å ikke nevne manu, hvor mange finaler har man spilt i CL under sir alex?) så et klart JA, benitez er sterkere enn wenger taktisk over 2kamper i utslagsrunder ala denne i CL. la det være sagt at wenger er en av de beste innen sitt felt, en fantastiks dyktig manager. kontinuitet er nøkkelordet, la oss håper benitez får mange år til i Lpool. I Premier league har han fremdeles mye å lære, når per dags dato ikke opp til ferguson og wenger....

Det Arsenal og Wenger utførte på San Siro var langt mer imponerende enn hva Liverpool klarte å stille i stand i løpet av to kamper mot Inter. Ikke misforstå meg, 3-0 sammenlagt mot serielederne i Italia er et godt resultat, men når man spiller mot 10 mann i 110 minutter tilsammen over 2 kamper så kan man ikke forvente annet.

Skal jeg være ærlig så håper jeg Fenerbahce tar hele greia.

Burn in hell, por favore..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914