Montenegro-Norge
Nugattistjerna
Ble medlem: 21 nov 06
Lagt til: 26 mar 08, 20:18
Endret: 26 mar 08, 20:19
Men dersom Hareide ikke klarer å lede Norge til nye høyder, hvem skal gjøre det? Drillo? Morgan Andersen? Ole Gunnar Solskjær?
---------------------------
FFK for alltid!
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av RuneT
Men dersom Hareide ikke klarer å lede Norge til nye høyder, hvem skal gjøre det? Drillo? Morgan Andersen? Ole Gunnar Solskjær?
La Drillo prøve igjen.
Åge Hareide synes ikke å være den kompromissløse tøffingen disse f______e slappfiskene av noen overbetalte fotballspillere trenger. De behøver kanskje en som Capello, som setter skapet på plass fra dag én og ikke tar fem flate øre for å kaste "klippekortgjengen" på dør, innfører nye harde regler og rutiner og som tvinger spillerne til å yte.
Norske landslagssamlinger synes å være en sammenhengende maraton golfspilling, playstation, xbox og lekehelikoptre. Greit nok at det skal være morsomt å være på samling, men jeg trur de får det morsommere på neste samling hvis de hadde vunnet...
Heldigvis har jeg ikke kastet bort så mye som ett sekund på denne kampen. Jeg fikk nok forrige kamp...
Alternative trenere? Har Ikke Peiling(TM). Kanskje Reka? Så kan han dra europa og verden rundt å bli pissa på og ikke bare i Norge? Sollied ville kanskje få det til, men han har vel ambisjoner om noe mer enn å laffe rundt og kjefte på slappfisker...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
På tide å sette krav til spillerne, og gi de konsekvenser hvis de ikke oppfyller kravene.
Nugattistjerna
Ble medlem: 21 nov 06
Lagt til: 26 mar 08, 20:37
Endret: 26 mar 08, 20:40
Sollied hadde jo vært genialt, men desverre skrev han under ny kontrakt med Heerenveen i går. Desverre tror jeg Hareide blir sittende, han er jo så koselig liksom
Selvfølgelig skal også spillerne prestere da. Men har absolutt ikke sansen for Hareide. Tror akkurat nå at Norge tar 4, plassen i VM-pulja etter Nederland, Skottland og Island. Uff av meg..... Kanskje det hjelper å grine litt
Kanskje Reka hadde klart å gjøre en bedre jobb,men jeg tror Teitur Thordason eller Erik Brakstad hadde passet bedre for Norge.
FFK for alltid!
3-0 nå.... Snakker vi slakt eller?
Har aldri likt Hareide og skjønner ikke hvorfor han får fortsette!! Men han trur jo at vi er så sinnsykt gode og kan spille fin fotball og resultater ikke betyr en dritt..
Solbakken er vel snart moden for oppgava tenker jeg..
Uwe Rösler som ny landslagstrener!!!! hehe..
Neida,men dette syntes jeg rett og slett er et pinlig resultat av Norge..
Og jeg skjønner heller ikke hvorfor at Hareide skal dra med seg Strømstad i hver eneste kamp.. Har ikke han uttalt at han ikke skal bruke adecco-spillere?? Minnes han har sagt det før,mulig jeg tar feil.....
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Uwe Rösler som ny landslagstrener!!!! hehe..
Neida,men dette syntes jeg rett og slett er et pinlig resultat av Norge..
Og jeg skjønner heller ikke hvorfor at Hareide skal dra med seg Strømstad i hver eneste kamp.. Har ikke han uttalt at han ikke skal bruke adecco-spillere?? Minnes han har sagt det før,mulig jeg tar feil.....
Det stemmer at han har sagt det, han har også sagt at han skulle trekke seg om Norge ikke kvalifiserte seg til Em. Snakk om vinglete fyr
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
En vinglete fyr skaper også et vinglete lag.. 2 treningskamper,1-6 i målforskjell,Wales og Montenegro.........
Det sier jo egentlig sitt.. Hareide bør virkelig vurdere sin stilling,før kvalikken starter i gang!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Fra fxt.no: "Hareide varsler imidlertid ingen store utskiftninger frem mot neste kamp"
Så da trekker han seg altså ikke denna gangen heller
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914