Husk meg
Brukernavn
Passord

Montenegro-Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 26 mar 08, 20:18
Endret: 26 mar 08, 20:19
Ja ja, pause og Norge ligger under 0-2. Hører jeg Hareide trekker seg? Hvis dette også ender med et stygt tap, har han noe valg? Sjøl syntes jeg han burde trekt seg etter EM-kvalliken. Men spillerne ville ha han videre, er ikke vanskelig å skjønne det når de fleste får spille videre uten å legge ned noe innsats i det hele tatt. Uff, oppgitt jeg....

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 26 mar 08, 20:20
Jeg synes Hareide, hvis han fortsetter, burde gå mer i dress og se sint ut. Tror det vil ha en litt annen effekt på spillerne enn den joggedressfyren han er i dag.

Men dersom Hareide ikke klarer å lede Norge til nye høyder, hvem skal gjøre det? Drillo? Morgan Andersen? Ole Gunnar Solskjær?

---------------------------

FFK for alltid!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 26 mar 08, 20:25
Hareide duger ikke som landslagstrener å burde trekke seg med øyblikkelig virkning. Har ikke oppnådd noe siden han tok over.

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 26 mar 08, 20:27

Opprinnelig postet av RuneT

Men dersom Hareide ikke klarer å lede Norge til nye høyder, hvem skal gjøre det? Drillo? Morgan Andersen? Ole Gunnar Solskjær?

La Drillo prøve igjen.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 26 mar 08, 20:27

Åge Hareide synes ikke å være den kompromissløse tøffingen disse f______e slappfiskene av noen overbetalte fotballspillere trenger. De behøver kanskje en som Capello, som setter skapet på plass fra dag én og ikke tar fem flate øre for å kaste "klippekortgjengen" på dør, innfører nye harde regler og rutiner og som tvinger spillerne til å yte.

Norske landslagssamlinger synes å være en sammenhengende maraton golfspilling, playstation, xbox og lekehelikoptre. Greit nok at det skal være morsomt å være på samling, men jeg trur de får det morsommere på neste samling hvis de hadde vunnet...

Heldigvis har jeg ikke kastet bort så mye som ett sekund på denne kampen. Jeg fikk nok forrige kamp...

Alternative trenere? Har Ikke Peiling(TM). Kanskje Reka? Så kan han dra europa og verden rundt å bli pissa på og ikke bare i Norge?  Sollied ville kanskje få det til, men han har vel ambisjoner om noe mer enn å laffe rundt og kjefte på slappfisker... 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 mar 08, 20:33
Han har rett og slett blitt bløt. Vi trengte en tøffing, ikke tøffel, som erstatter for Semb. Å dra på landslagssamling ser mer og mer ut som repøvelse for Heimevernet. For mange av spillerne ser det ut som fokuset er på helt andre ting enn fotball når de er samlet. Var jo ikke lenge siden hele gjengen holdt på med lekehelikopter på ei samling.

På tide å sette krav til spillerne, og gi de konsekvenser hvis de ikke oppfyller kravene.

Nugattistjerna

A-lagspiller

Lagt til: 26 mar 08, 20:37
Endret: 26 mar 08, 20:40

Sollied hadde jo vært genialt, men desverre skrev han under ny kontrakt med Heerenveen i går. Desverre tror jeg Hareide blir sittende, han er jo så koselig liksom

Selvfølgelig skal også spillerne prestere da. Men har absolutt ikke sansen for Hareide. Tror akkurat nå at Norge tar 4, plassen i VM-pulja etter Nederland, Skottland og Island. Uff av meg..... Kanskje det hjelper å grine litt

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 26 mar 08, 20:46
"Det lukter treningskamp bare av det ene laget" - veldig treffende kommentar. Jeg og er enig i at det virker som om kampviljen og profesjonaliteten ikke er helt på topp.
Kanskje Reka hadde klart å gjøre en bedre jobb,men jeg tror Teitur Thordason eller Erik Brakstad hadde passet bedre for Norge.

FFK for alltid!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 mar 08, 20:53
spark hareide. Fy faen og vi blir pissa på.

http://keiko99.net

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 26 mar 08, 20:54

3-0 nå.... Snakker vi slakt eller?

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 26 mar 08, 20:54
Viss bare opdal kan spille sånn på søndag så blir det en koselig kveld for oss FFk ere

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 mar 08, 21:00
Der fikk vi et trøstemål gitt. Carew, Norges egentlige ene stjernespiller, scorer igjen.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 26 mar 08, 21:09

Har aldri likt Hareide og skjønner ikke hvorfor han får fortsette!! Men han trur jo at vi er så sinnsykt gode og kan spille fin fotball og resultater ikke betyr en dritt..

Solbakken er vel snart moden for oppgava tenker jeg..

Nugattistjerna

A-lagspiller

Lagt til: 26 mar 08, 21:11
Denne kampen minner sterkt om en kamp i Østfoldhallen for et par dager siden mot *******.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 26 mar 08, 21:22

Uwe Rösler som ny landslagstrener!!!! hehe..

Neida,men dette syntes jeg rett og slett er et pinlig resultat av Norge..

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor at Hareide skal dra med seg Strømstad i hver eneste kamp.. Har ikke han uttalt at han ikke skal bruke adecco-spillere?? Minnes han har sagt det før,mulig jeg tar feil.....

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 mar 08, 21:24
Uwe Rösler var ikke dumt sagt det GurrBass.

http://keiko99.net

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 26 mar 08, 21:24
Opprinnelig postet av GurrBass

Uwe Rösler som ny landslagstrener!!!! hehe..

Neida,men dette syntes jeg rett og slett er et pinlig resultat av Norge..

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor at Hareide skal dra med seg Strømstad i hver eneste kamp.. Har ikke han uttalt at han ikke skal bruke adecco-spillere?? Minnes han har sagt det før,mulig jeg tar feil.....

Det stemmer at han har sagt det, han har også sagt at han skulle trekke seg om Norge ikke kvalifiserte seg til Em. Snakk om vinglete fyr

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 26 mar 08, 21:29

En vinglete fyr skaper også et vinglete lag.. 2 treningskamper,1-6 i målforskjell,Wales og Montenegro.........

Det sier jo egentlig sitt.. Hareide bør virkelig vurdere sin stilling,før kvalikken starter i gang!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Nugattistjerna

A-lagspiller

Lagt til: 26 mar 08, 21:31
Enig

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 26 mar 08, 21:45

Fra fxt.no:  "Hareide varsler imidlertid ingen store utskiftninger frem mot neste kamp"

Så da trekker han seg altså ikke denna gangen heller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914