Montenegro-Norge
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Johnny Jonassen. Tror sikkert han vet hva han snakker om, han er jo FFK-college trener sammen med Ahlsen. Og hvorfor skulle han gidde å finne på det? Det fins jo nok av andre eksempler, Henning Berg er kanskje det beste. :)
Jo da, Jonassen bør ha peiling. Jeg hadde han som gymlærer på ungdomsskolen og er en høyst oppegående kar. Så er det spørs på minnet da. Kanskje like dårlig som mitt.
Hvorfor blande inn H.Berg her ?? Husker han noe om Ahlsens juniorkarriere ??
Jonassen er en flott trener. :)
Du nevnte at hvis det var Joar som hadde sagt det, kunne det være noe han sa for å motivere spillerne til å trene mer, selvom de kanskje ikke er den beste akkurat nå. Og da mente jeg at isteden for å finne opp det om Ahlsen, ville det vært mer naturlig å ta Henning Berg som et eksempel. Berg spilte jo når han var 18 år på 2.laget til KFUM, som da var det relativt dårlig lag. Vi vet jo alle åssen det gikk med Berg.. :) Eller han kunne nevnt Steffen Hagen for den saks skyld, som ikke begynte å spille fotball før han var 16 år. Nå er han jo kaptein på u-21..
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Eller han kunne nevnt Steffen Hagen for den saks skyld, som ikke begynte å spille fotball før han var 16 år. Nå er han jo kaptein på u-21..
Dette blir kjempeoff-topic, men jeg er rimelig sikker på at Steffen Hagen spilte sammen med gutta boys i Pequeninos (garantert feil skrivemåte) i Norway Cup for x-antall år siden og var da faktisk veldig god! Husker godt en liten pjokk med lyst hår på dette laget. Foreldrene hans er vel misjonærer tror jeg, og det var vel derfor Steffen spilte med disse sør-amerikanerne.
Men at han ikke spilte organsiert fotball i Norge før han var 16 kan nok sikkert stemme. Uansett en god og interessant spiller som absolutt burde spilt i øverste liga i Norge. Odd rykker garantert opp likevel, så da er han vel tilbake neste år.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914