Ny Plankehaugen side
www.plankehaugen.no
Syns de kommer med nye sider støtt og stadig, men jeg ser aldri en forbedring, det er nesten mer det motsatte. Det er vel ingenting av det som ble klaget på forrige gang som det har blitt gjort noe med, så hvorfor lage noe nytt da?
Den ser simpel ut og ser egentlig ut som en ferdigmodell de har hentet et eller annet sted. Oppsettet var rotete (i hvert fall i Explorer) og det tok rimelig lang tid før siden ble ferdiglastet, men det er kanskje tilfeldig.
Nå er det uansett aldri vært utseende som har vært det største problemet med den siden, det er verre med innholdet og oppdateringer...
---------------------------
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.
----
------
FFK - Østfolds stolthet
Libertà per gli Ultras!
http://www.brigaderodhvit.com
Opprinnelig postet av danan
De prøver så godt de kan stakkars. Håper at noen her som har litt peiling og lyst kan gi dem litt konstruktiv kritkk og hjelp med å få opp en respektabel nettside.
Greit. Mitt råd er : Gå tilbake til den gamle løsningen. Var 100x bedre...
----
------
FFK - Østfolds stolthet
Skal se mer på siden en annen dag, og komme med mer konstruktiv kritikk da.
Har du lest forumets retningslinjer?
De prøver så godt de kan stakkars. Håper at noen her som har litt peiling og lyst kan gi dem litt konstruktiv kritkk og hjelp med å få opp en respektabel nettside.
- Less is more! Mye grafikk gjør ting uoversiktelig
- At hele siden ser ut til å lastes ned på nytt ved hvert museklikk blir slitsomt. Går jeg inn på et menyvalg, så ser det ut som alt blir lastet ned på nytt og menyelementene kommer frem litt etter litt
- Ufattelig treg side, skulle tro de hadde brukt digre bmp-filer i grafikken. Merkelig nok ser det likevel ut som jpg-bildene som er blitt brukt er blitt så komprimerte at de danner små firkanter rundt teksten. Se bare på bunnen av siden med info-banneret.
- Finishen ser ganske enkelt ut som hastverkarbeid. I Explorer (på jobben) så kommer det mellomrom mellom grafikken, store hvite rektangler dukker opp og grafikken forskyver seg.
- Bildegalleriet ga jeg til slutt opp å se da det stod loading... i en halv evighet uten at det skjedde noe som helst, det samme gjaldt TV-funksjonen.
- Ting som allerede er i menyen dukker også opp under menyen i form av bildeknapper (en med skrivefeil).
- Nyhetene kommer spredt nedover på siden, og ingressene er stort sett hele nyheten.
Og det var bare det jeg kom på i farta ;)
De prøver så godt de kan stakkars. Håper at noen her som har litt peiling og lyst kan gi dem litt konstruktiv kritikk og hjelp med å få opp en respektabel nettside.
Du mestrer sarkasmen til det fulle, danan.
Undertegnede er mektig imponert.
"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein
Wisła Kraków, moja miłość na wieki
The White Star Division
RHE Ultrasmentalitet
Merker heller ikke noe til trege sider slik andre klager på.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Grei nok, ikke altfor treg. Det som imidlertid er ganske iøynefallende er sponsorprofileringen, men det gjaldt vel også den forrige. For meg så skurrer "hovedsponsor demokraten, sølvsponsor osv på en supporterside, men det er vel mer en politisk/strategi valg enn layout.
Opprinnelig postet av Rey
Syns faktisk ikke den er så ille jeg. Syns det var en forbedring fra det forrige designet.
Merker heller ikke noe til trege sider slik andre klager på.
Bildegalleriet er usedvanlig tregt og lite bruktevennlig, da det virker helt random om jeg får opp et bilde eller ei. :) Men bortsett fra det, så merker heller ikke jeg noen hastighetsproblemer.
Har du lest forumets retningslinjer?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Er det noen som klarer det er det du D
Unngå også kjempestore bilder til nyhetene, det ser ikke bra ut... -store bilder kommer først når man trykker seg inn på linken og leser nyhetene.. ellers syntes jeg det ser helt greit ut..
FFK i Cupfinale 2006 !!!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914