venstreback??
1. Hva mener Harry når han sier at de leter etter en backup på venstreback?? dette uttalte han på nettmøtet i sta.. hvem i svarte er førstevalget da? skal plutselig stian johnsen spille fast i TL nå da eller??
2. Vet ikke hvor jeg har det fra, men det er tanke som har streifet med flere ganger at Dag Frode Hornseth også kan spille venstreback.. vet noen noe om dette? mener å ha hørt det en gang...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
2. Har jeg aldri hørt noe om, og betviler det også. Aldri hørt noe annet enn at Hornseth er offensiv spiller.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
2. Er usikker selv også, men har fått en følelse av det... han er jo venstrebent, og harry vurderer jo også per egil swift som venstreback...
Det som skremmer meg litt da, for å ta det med det samme... Tenk dere Pål, Stian og muligens Risholt (dersom KTE gjør alvor av visjonene sine) som 3 av de 4 i forsvar? Det er vel knapt 5 meter menn totalt, hehe...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914