Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Rosenborg - FFK (3. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 apr 08, 06:58

Neste kamp er allerede til lørdag!

Ettersom Barsom er utestengt i denne kampen lukter det vel Kvisvik lang vei på venstrekanten. Det betyr vel også at Ramberg fortsetter på høyrekanten. Har alltid en stygg følelse foran møtet på Lerkendal, men 3-1-tapet i 2004 er vel det største, utenom det har vi enda et tap, en uavgjort og den utrolige seieren.

Gerrbrand ble vel nesten klar til Molde-kampen og er vel tilbake for fullt til neste kamp. Så spørs det om Ophaug blir skjøvet til høyre eller ut av laget. Cwzartek gjordet seg ikke akkurat bort i går og kan være grei å ha som offensiv styrke ettersom Ramberg alene ikke står for en altfor stor trussel. Noe a la dette vil jeg tro?

Staw

Ophaug - Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Ramberg - Gashi - Wehrman - Kvisvik

Tarik - Jóhannsson


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 apr 08, 10:26
Håper RBK slår Godset sønder og sammen i kveld, så blir det lettere for oss å sanke poeng på Lerkendal. Hvis RBK taper mot Godset, vil de nok fryktelig gjerne revansjere seg foran sitt hjemmepublikum og la det gå utover Fredrikstad. Iversen og Sappara er vel fortsatt ute med skader.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 08, 11:12
Hoveddommer:      Sandmoen, Brage
Assistentdommer:     Randen, Jan Petter
Assistentdommer:     Myhren, Tor-Arne
Observatør:     Halle, Einar
4.dommer:     Hafsås, Dag Vidar

---------------------------

http://keiko99.net


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5450

Lagt til: 07 apr 08, 11:48
Opprinnelig postet av FFK1903

Staw

Ophaug - Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Ramberg - Gashi - Wehrman - Kvisvik

Tarik - Jóhannsson



Nja... Skeptisk til Wallace og Kvisvik på samme side. Wallace spiller bra offensivt i dag, men sliter igjen defensivt. Det meste Molde skaper kommer fra hans side. Tror derfor det blir bedre med Thomassen fra start i stedet for Kvisvik. I Thomassen får vi ihvertfall en som jobber utrettelig.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6583

Lagt til: 07 apr 08, 11:49
Enig i at Thomassen bør vurderes sterkt som venstre midtbane på Lerkendal. Så kan Kvisvik og Ramberg kjempe om plassen på høyresiden.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 apr 08, 13:11
Opprinnelig postet av Costanza
Enig i at Thomassen bør vurderes sterkt som venstre midtbane på Lerkendal. Så kan Kvisvik og Ramberg kjempe om plassen på høyresiden.


Jeg lurer litt på om Ardian snart kan ta en kamp på benken og, jeg. Synes ikke han får til mye som offensiv midtbanespiller, og må vel egentlig innrømme at Kasey bidrar vel så mye offensivt.

Så... Hva med Wallace og Kouadiou på venstre, Czwartek og Kvisvik på høyre, Ramberg sentralt og Kasey defensiv?

På kantene er det liksom viktig hvordan samarbeidet mellom bekk og kant fungerer. Så spørs det da: Hvem passer Wallace sammen med, egentlig? Jeg tror vel at Wallace trenger en løpsvillig kant spiller foran seg (Barsom), og at Kvisvik nok ikke har løpskapasitet til å fylle den rollen. Kouadiou har den kapasiteten, men jeg er usikker på hvordan han fungerer sammen med Wallace.

Czwartek var igår en betydelig offensiv kraft, faktisk, til tross for at han hadde en fryktelig famlende start på kampen, og han bør etter min mening begynne kampen til lørdag.

En annen ting jeg har tenkt på også er å drille forsvaret i omlegging til 3 mann. Når vi får en mann utvist og MÅ fram på banen hadde det vært gunstig å kunne gå ned til 3 mann bakerst, for så å legge tilbake til 4 når vi får scoringa...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 apr 08, 14:38

Hva med denne?

                         Staw

JTO           Totte      Piiroja         Wallace

PAC               Kasey                 Thomassen

                      Kouadio

             Tarik          Gardar

 

PAC som hurtig kantspiller på midtbanen. Bra deffensiv oppstilling dette. Jeg føler at Kouadio fortjener å få plassen til Gashi nå. Gashi har underprestert lenge nå!

Kvisvik er fin å ha på slutten som superinnbytter

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 07 apr 08, 17:48
Endret: 07 apr 08, 17:54

Ser en del klager litt på Piiroja.. Hva med denne fireren?

Czwaretk --- Gerrbrand ---- Ophaug --- Wallace?

Den hadde vært spennende


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 apr 08, 18:01
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Ser en del klager litt på Piiroja.. Hva med denne fireren?

Czwaretk --- Gerrbrand ---- Ophaug --- Wallace?

Den hadde vært spennende



Er Steffen Iversen skadet? Han er vel ute et par uker tror jeg at jeg leste. Hadde han spilt hadde det vært mindre genialt å ta vekk vår beste hodespiller i hvert fall, når det ville blitt en del dueller med Litj-Ivers.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 07 apr 08, 19:46
Rosenborg sliter mot strømsgodset. Ligger under 2-0 når 45 min er spilt!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 07 apr 08, 19:48

Opprinnelig postet av aavdst
Håper RBK slår Godset sønder og sammen i kveld, så blir det lettere for oss å sanke poeng på Lerkendal. Hvis RBK taper mot Godset, vil de nok fryktelig gjerne revansjere seg foran sitt hjemmepublikum og la det gå utover Fredrikstad. Iversen og Sappara er vel fortsatt ute med skader.

Godset leder 2-0 til pause....... så da blir det vel usedvanlig tøft på Lerkendal....

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 07 apr 08, 20:37

Joda, blir antakelig tøft på Lerkendal. Forutsatt at RBK hever seg et hakk eller ti fra detta som vises nå, ikke imponert av bartene. Årets første borteseier til Lørdag...?.

                         

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 apr 08, 20:37
3 - 0 til godset nå..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 apr 08, 21:11
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Joda, blir antakelig tøft på Lerkendal. Forutsatt at RBK hever seg et hakk eller ti fra detta som vises nå, ikke imponert av bartene. Årets første borteseier til Lørdag...?.

                         

Ja er svaret.

Tippeligaens første borteseier i 2008 kommer lørdag.

Og det skulle være  morsomt å se unge Thomassen på banen, han er det  mange som har tro på.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 07 apr 08, 21:33
tror ikke så lett på at FFK vinner jeg da

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 07 apr 08, 21:56

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
tror ikke så lett på at FFK vinner jeg da

 

Noen som har påstått det ??

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 07 apr 08, 23:07
1. Ja, Iversen er skadet, falt forkjært og skadet skulderen i kampen mot Lyn. Jeg var på kampen og så det godt. Men han er ikke lenge borte, går vel glipp av kampen mot oss og den neste.

2. Jeg tror ikke vi skal legge så mye vekt på den revansjelysten RBK sikkert har etter dagens kamp. Den viser først og fremst at RBK ikke er i god form. Siden jeg var på RBK-Lyn kan jeg jo nevne at RBK var veldig svake i den kampen også, særlig før pause.

3. RBK har hatt for vane å åpne sesongen svakt. De har vel ikke hatt en skikkelig god serieåpning (de første fem-seks kampene) siden 2003 da Åge Hareide var hovedtrener. Det er normalt (om vi tar utgangspunkt i en vanlig RBK-sesong) en fordel å ha bortekampen på Lerkendal tidlig i sesongen, eller helt på slutten når de  vanligvis har alt fokus på Europa. (I fjor tapte de tre av de fire seriekampene som ble etterfulgt av CL-kamp i midtuka, mot Start, oss og LSK). I fjor vant RBK bare to av de første seks kampene.

Summa summarum har jeg god tro på at de rødhvite skal ta med seg poeng fra Lerkendal på lørdag.


Er det mange her inne som skal på kamp? Blir det invasjon av en pub i Trondheim sentrum før kampen?

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 apr 08, 05:09
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hva med denne?

                         Staw

JTO           Totte      Piiroja         Wallace

PAC  (Ramberg)             Kasey                 Thomassen (Kvisvik)

                      Kouadio (Gashi)

             Tarik          Gardar

 

PAC som hurtig kantspiller på midtbanen. Bra deffensiv oppstilling dette. Jeg føler at Kouadio fortjener å få plassen til Gashi nå. Gashi har underprestert lenge nå!

Kvisvik er fin å ha på slutten som superinnbytter



Syns dette var en veldig spennende oppstilling jeg :) La til innbyttere i parantes

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 08 apr 08, 22:49

Opprinnelig postet av keiko99
Hoveddommer:      Sandmoen, Brage
Assistentdommer:     Randen, Jan Petter
Assistentdommer:     Myhren, Tor-Arne
Observatør:     Halle, Einar
4.dommer:     Hafsås, Dag Vidar

Brage sandmoen ja.. hva synes vi om  denne karen?


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 09 apr 08, 13:07
Velkommen til Trondheim skal dere være. Håper selvfølgelig at dere får grisebank, men slik som vi spiller i dag kan alt skje. Oppfør dere pent og pyntelig, ingen hester på indre bane takk!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340