Joel Riddez
---------------------------
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Men vi vet jo ikke om FFK forsøkte seg på han eller ikke, selv om Grönhagens uttalelser til media tydet på at han aldri var i FFKs søkelys...
Sorry Konnerud, men dersom FFK virkelig forsøkte seg, hvorfor velge Godset?
Han skal få spille ut denne sesongen før jeg dømmer åssen han er. Gode kamper har alle innimellom.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han skal få spille ut denne sesongen før jeg dømmer åssen han er. Gode kamper har alle innimellom.
Han ble kåret til årets venstreback i Sverige ifjor.. Ung er han og..
Joa, men når du blir kåret til Allsvenskans beste venstreback i fjor og åpner med å være strålende i de to første kampene i Tippeligaen året etter, så tyder jo veldig mye på at Godset har gjort et knallkjøp.
Opprinnelig postet av Husgutt
Han ble kåret til årets venstreback i Sverige ifjor.. Ung er han og..
Er ikke ensbetydende med at han blir det her Husgutt.
Opprinnelig postet av Costanza
Joa, men når du blir kåret til Allsvenskans beste venstreback i fjor og åpner med å være strålende i de to første kampene i Tippeligaen året etter, så tyder jo veldig mye på at Godset har gjort et knallkjøp.
Er enig med deg Costanza. Foreløpig ser det bra ut.
Ergrer meg stort over at ikke Riddez ble FFKspiller. Han og Andersson herjet på venstrekanten, og han hadde god kontroll hjemover. Ble faktisk litt skremt når jeg så han først, trodde Godset hadde kjøpt seg Lundekvam- de er ganske like. :)
Wallace Perreira har ikke imponert meg veldig, og han har klare defensive mangler. Riddez er god både defensivt og offensivt, og jeg tror det ville vært en kjempesignering! Og det er surt at vi ikke fikk tak i ham. Jeg tror nok det var pga. at vi ikke var klare nok på at vi ville ha ham, hvis han var aktuell da.. For vi skulle ha mer penger enn Godset, og jeg tror vi er mer attraktive enn gutta fra Marienlyst også...
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
27-åringen har fire sesonger i Allsvenskan bak seg. Han spilte tidligere midtstopper, men da han ble omskolert til venstreback tok han steget opp til toppnivået. Da Godset kom på banen i vinter gikk han velvillig til Norge. På det tidspunket skal også Fredrikstad, Lillestrøm og Molde ha vist interesse for svensken.
Veldig synd at ikke FFK satset hardere på å sikre seg Joel Riddez
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
27-åringen har fire sesonger i Allsvenskan bak seg. Han spilte tidligere midtstopper, men da han ble omskolert til venstreback tok han steget opp til toppnivået. Da Godset kom på banen i vinter gikk han velvillig til Norge. På det tidspunket skal også Fredrikstad, Lillestrøm og Molde ha vist interesse for svensken.
Veldig synd at ikke FFK satset hardere på å sikre seg Joel Riddez
Ryktene om at FFK skulle være interessert i Riddez kom fra svensk media, men det hele var bare spekulasjoner da FFK på det tidspunktet var på utkikk etter ny venstreback. Derfor antok svensk media at FFK var interessert, siden det var kjent at Riddez var aktuell for en norsk klubb. Da gikk Grönhagen ut og avkreftet at FFK var interessert i Riddez. LSK var også bare spekulasjon i svensk media fordi de hadde fått med seg at Marius Johnsen var blitt langtidsskadet. Fjørtøft tilbakeviste også dette, ettersom LSK ikke ønsket å kjøpe en erstatter. Ryktene om Molde kom etter at media hadde kontaktet Grönhagen, og han fortalte at FFK ikke var interessert, men tippet det kanskje kunne være Molde fordi de også hadde vært på utkikk etter ny back og treneren var svensk...
Kort tid etter skrev Riddez under for Strømsgodset.
Det er pussig å se at media fortsatt mener at Fredrikstad, Lillestrøm og Molde har vært interessert i spilleren når alle har avvist dette.
Selvfølgelig er det mulig at FFK hadde følere ute angående Riddez. Hvis ikke så burde i hvert fall FFK vist interesse. Men mye tydet på at Godset aldri fikk særlig konkurranse om underskriften hans fra andre norske klubber på det tidspunktet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914