Tippeligarunde 3
Ser at Molde-fyren har havnet på Viking Stadion i dag. Mon tro om det betyr Hammerø i Molde...
Eneste som har skjedd, i følge nettavisens liveoppdateringer, er at Ham-Kam har hatt en stor sjanse, og at det har blitt tildelt et gult kort til Karl Oskar Fjørtoft og Juha Pasoja.. Ellers leder Nybergsund 1-0 over Bryne, hvis vi skal ta med litt Adeccoliga. :) Odd leder også 1-0 over Alta.
Jøss, ifølge nettavisen begynte B/G- Stabæk først nå..Noen som vet hvorfor, eller om det kun er en feil?
Ellers har Manchester utlignet til 1-1 på straffe. Ronaldo måtte ta straffen to ganger, og scoret på begge..
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Skal bli spennende å se åssen Wallace og Ophaug(evt Pål Andre) klarer å hamle opp med Mounir Hamoud og Trond Olsen..
Frykter farten til de 2 spillerene...
Men det jeg er mest overrasket over etter 1omg,er åssen HamKam leker seg med Lyn på Ullevaal...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
2 Bodø/Glimt 3 2 0 1 4 - 3 6
3 Fredrikstad 3 2 0 1 6 - 6 6
4 HamKam 3 2 0 1 4 - 4 6
5 Tromsø 3 1 2 0 3 - 1 5
Kul tabell!
Har du lest forumets retningslinjer?
-Bill Shankley-
Hvem F er Rami?
Hvem F er Rami?
-Bill Shankley-
Hvem F er Rami?
-Bill Shankley-
Hvem F er Rami?
Hvorfor ikke? De har en fantastisk trener, en god atmosfære rundt laget og troppen er jo veldig bra- satt sammen etter ferdigheter og alder.
De har bygd opp et lag over fler år, og er taktisk smarte. Tar av seg det meste av presset før seriestart ved å la være å lansere seg som en gullkandidat.
Liker jobben de gjør i Stavanger, også innkjøpspolitikken deres. Hvis gullet skal havne noe annet sted enn i Fredrikstad, så håper jeg det blir i Stavanger!
-Bill Shankley-
Hvem F er Rami?
Ok, det forandrer saken.
Men hvis man klarer å legge alle sånne ting til side, så håper jeg på Viking. Håper mest på FFK, men Viking som en sterk andrekandidat. :)
-Bill Shankley-
Lemmy; for 5-6 år siden ville jeg definitivt vært enig med deg.
Hvem F er Rami?
Faen, du er kjappere enn meg Kenneth.
Hvis vi skal begynne å lansere tredjekandidat til seriegullet, vil jeg si Stabæk. Mye av det samme som Viking, har bygd opp et topplag. :) Men håper også at Bodø/Glimt klarer seg i år!
-Bill Shankley-
Jeg håper også Glimt holder seg, men det er mest for at jeg så inderlig vil at HamKam skal rett ned.
Hvem F er Rami?
Opprinnelig postet av Lemmy
Liker jobben de gjør i Stavanger, også innkjøpspolitikken deres. Hvis gullet skal havne noe annet sted enn i Fredrikstad, så håper jeg det blir i Stavanger!
Enig!
Ser ut til at Viking vinner i kveld, og at de tre andre kampene ender uavgjort. Hvilket er omtrent så bra som det kan få blitt!
Har man sagt a,
har man sagt a.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914