Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne og Bjørkøy

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 apr 08, 20:31

Opprinnelig postet av schpa84
Brenne vil jeg ikke ha tilbake hit, etter at han valgte å gå til LSK når han tross alt er herfra. Den fyren kan bare velge å bli der og når det er4 sagt har FFK en vesentlig bedre tropp enn når han valgte å gå, så tror han hadde fått hard konkuranse. Når det gjelder bjørkøy er det helt greit, han er jo fra detraktene og har til og med vært med i fugla, så det er vel naturlig. Brenne kan bare brenne i helvete!

Næmen, er du tilbake også ?? Da blir det liv her igjen.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 28 apr 08, 20:35

Hehe.  Jeg har vært lenge uten internet se, og nå er jeg bare på besøk hos onkel. flytta i ny leilighet og bestillte internet for 3 mnd siden, men har ikke kommet endaLitt småirritert over det. Var du på ullevål i går a?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 29 apr 08, 14:48

Hehe.  Jeg har vært lenge uten internet se, og nå er jeg bare på besøk hos onkel. flytta i ny leilighet og bestillte internet for 3 mnd siden, men har ikke kommet endaLitt småirritert over det. Var du på ullevål i går a?

Jeg var på Ullevaal ja. Står sammen med RHE.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 29 apr 08, 14:53
Jeg og sto sammen med dem, ved siden av broren min. Var dårlig innsats fra resten av PH syns jeg

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 29 apr 08, 16:37
Endret: 29 apr 08, 16:39

Jeg og sto sammen med dem, ved siden av broren min. Var dårlig innsats fra resten av PH syns jeg

Samme var det hjemme mot B/G. Linken som BRH la ut viser klart det. Det er kun oppe hos oss det var liv. Resten på den linken så ut som var på ferie.

Tribunerapport fra kampen mot Bodø/Glimt her.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914