Brenne og Bjørkøy
Mod: Temaet er vel ferdig debattert. Koseprat kan uansett taes på PM, ikke i trådene.
Enig i dine betraktninger, men jeg synes Bjørkøy ser enda "verre" ut....
Jeg mener også at vi burde hatt en solid og etablert midtbanespiller til i stallen. Vi har litt for tynt med back-up der.
Kanskje vi kunne fått Brenne tilbake etter denne sesongen...?? Hvis Lillestrøm gjør en dårlig sesong og FFK tilsvarende bra, så er vel alle muligheter åpne til å få han "hjem"
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
hmm....
Da vil jeg heller gi Joachim Thomassen spilletid. Barsom kan også spille sentralt. Vi har nok alternativer..
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Faktisk helt enig. Brenne har gjort sitt valg. Han hadde alle muligheter i verden hos oss. Laget fra hjembyen, ferske norgesmestre, landslagsdiskusjon...og så tenker Simen: "Nei, dette er ikke bra nok".
Jeg ønsker han ikke tilbake. Hadde han gått til FC København, eller Feyenoord...tja...da hadde han gått oppover og prøvd seg, hatt ambisjoner. Men du bytter bare ikke ut FFK med LSK når du er fra Fredrikstad!
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
FFK for alltid!
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av bateman
HELT UTROLIG!:p Varmer et fotballhjerte og se lsk tape kamper, men unner ikke akkurat enga suksess heller:p
Derfor hadde det vært best med 1 poeng til hver.
"Hjelp der kommer ballen"
FFK for alltid!
Jeg må faktisk innrømme det, det er deilig å se Brenne og Bjørkøy slite såpass mye som de gjør! Jeg takker de for alt de har gjort i FFK, men når de valgte å gå til Lillestrøm er det deilig å se dem spille dårlig.
Nå er det jo ikke lett å prestere på et lag med såpass dårlig flyt heller da.. Lillestrøm er det desidert dårligste laget jeg har sett i år, tabellen lyver ikke. De mangler rytme i angrepsspillet sitt, og det blir for kjedelig å bare "måke" langballer opp mot Occean. Defensivt har de heller ikke vært bra.. Man kan godt løpe så mye man vil, klinke til så mye man vil i duellene, det er ikke vitsen så lenge man ikke aner hva man skal gjøre med ballen..
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Har ikke stor sympati med spillere som går til LSK. Nesten like ille som å gå til Ham-Kam.
Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Opprinnelig postet av Lemmy
Jeg må faktisk innrømme det, det er deilig å se Brenne og Bjørkøy slite såpass mye som de gjør! Jeg takker de for alt de har gjort i FFK, men når de valgte å gå til Lillestrøm er det deilig å se dem spille dårlig.
Nå er det jo ikke lett å prestere på et lag med såpass dårlig flyt heller da.. Lillestrøm er det desidert dårligste laget jeg har sett i år, tabellen lyver ikke. De mangler rytme i angrepsspillet sitt, og det blir for kjedelig å bare "måke" langballer opp mot Occean. Defensivt har de heller ikke vært bra.. Man kan godt løpe så mye man vil, klinke til så mye man vil i duellene, det er ikke vitsen så lenge man ikke aner hva man skal gjøre med ballen..
Skjønner godt at Jonna gikk til LSK. Han er jo derfra. I tillegg gikk han litt lei i FFK.
Simen Brenne er et helt annet kapittel... han hadde funket bedre i FFK sammen med Wehrman. Hadde vært mye mer morsomt å følge han i feks Nederland enn på Åråsen.
Må si jeg fryder meg fælt når jeg ser på LSK om dagen, var faktisk slik at jeg holdt med Enga i går. Og da er det dårlig stelt!
Takk til Bjørkøy og Brenne for innsatsen de gjorde i FFK.
Jeg ønsker dem ikke tilbake. Vi må ha bedre spillere enn dem inn på laget for å styrke FFK
Alt i alt......FFK gjorde en god deal når de solgte dem til LSK
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Må si jeg fryder meg fælt når jeg ser på LSK om dagen, var faktisk slik at jeg holdt med Enga i går. Og da er det dårlig stelt!
Personlig har jeg hatt litt sansen for VIF, men med Martin Andresen og hans mange hatter, så blir det vanskelig, kjenner jeg.
Jeg holder uansett med de FLESTE som spiller mot LSK. Når de spiller mot Ham-Kam, så får vi vel håpe på uavgjort (0-0 og dårlig kamp).
Svensk magi!
Jøss, selvkritikk!
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/lillestrom/article1765249.ece
gutten spilte jo mye ræva hos oss også, men kom aldri noe selvkritikk fra den kanten da han var her..
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
hehe Fryder meg og se at lsk er så dårlige...
Bjørkøy og Brenne Dere er selfølgelig IKKE velkommen tilbake!
Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.
ILLE BRA ;)
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Rød hvit til jeg dør:)
Opprinnelig postet av schpa84
Brenne vil jeg ikke ha tilbake hit, etter at han valgte å gå til LSK når han tross alt er herfra. Den fyren kan bare velge å bli der og når det er4 sagt har FFK en vesentlig bedre tropp enn når han valgte å gå, så tror han hadde fått hard konkuranse. Når det gjelder bjørkøy er det helt greit, han er jo fra detraktene og har til og med vært med i fugla, så det er vel naturlig. Brenne kan bare brenne i helvete!
Næmen, er du tilbake også ?? Da blir det liv her igjen.
Hehe. Jeg har vært lenge uten internet se, og nå er jeg bare på besøk hos onkel. flytta i ny leilighet og bestillte internet for 3 mnd siden, men har ikke kommet endaLitt småirritert over det. Var du på ullevål i går a?
Hehe. Jeg har vært lenge uten internet se, og nå er jeg bare på besøk hos onkel. flytta i ny leilighet og bestillte internet for 3 mnd siden, men har ikke kommet endaLitt småirritert over det. Var du på ullevål i går a?
Jeg var på Ullevaal ja. Står sammen med RHE.
Jeg og sto sammen med dem, ved siden av broren min. Var dårlig innsats fra resten av PH syns jeg
Samme var det hjemme mot B/G. Linken som BRH la ut viser klart det. Det er kun oppe hos oss det var liv. Resten på den linken så ut som var på ferie.
Tribunerapport fra kampen mot Bodø/Glimt her.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914