Stormannsgalskap vedr. nye stadioner.
Nå som "svære" FFK har fått sitt moderne stadion, så skal dere liksom stå og oie dere over at vi andre får anlegg med samme eller bedre standard?
---------------------------
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Bjørnen
Jeg antar at du er interessert i at norsk fotball er best mulig?
Nå som "svære" FFK har fått sitt moderne stadion, så skal dere liksom stå og oie dere over at vi andre får anlegg med samme eller bedre standard?
Hva mener du med "svære" FFK? Trenger ikke nye tribuner i Moss vet du. Få undervarme og riv alle tribunene unntatt den "nye" delen, trenger ikke fler plasser.
Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Jeg antar at du er interessert i at norsk fotball er best mulig?
Hva mener du med "svære" FFK? Trenger ikke nye tribuner i Moss vet du. Få undervarme og riv alle tribunene unntatt den "nye" delen, trenger ikke fler plasser.
Med "svære" FFK så mener jeg de tankene dere fansen har om klubben dere heier på.
Vi trenger såvisst nytt stadion i Moss.
MFK - Østfolds stolthet!
Start ser ut som kanskje har blitt bitt av stormannsgalskap, men for eksempel Moss tror jeg har kontroll på ting. Er det en greie med Østfold at ting tar så lang tid egentlig? Jeg trodde det var et fenomen fra Fredrikstad, hvor det vel tok ti år før de fant ut hvor et nytt rådhus skulle være. Stadion tok også lang tid. Nå ser jeg at Moss også har brukt lang tid på sine stadionplanlegging. Nødvendig (altså de har tatt seg god tid om det er en bra investering), byråkrati eller sommel?
Jeg tror de fleste klubbene har det meste under kontroll, hvis interessen for fotball fra folket holder seg. Hva som skjer hvis interessen skulle dale tør jeg ikke tenke på en gang. Jeg tror kanskje toppen snart er nådd, publikumstallene har vel bare økt og økt de siste årene. Mye takket være TV2s dekning av kampene. De kan også være en årsak til at folk går lei også. Fortsetter de med dommermas og skandaler som hovedoppslag, så blir vel folk lei av fotball etter hvert også. Det er sikkert en del klubber som balanserer regnskapene sine på tilskueranslag i årene fremover, får vi en kraftig nedgang der så kan det bli spennende å se hvordan klubbene taklet dårligere inntekter. Da føler jeg heller ikke FFK står på solid grunn, det er sikkert mye som ikke har dukket opp i den saken ennå, klubben var jo også en tid i fare for å gå konkurs. Det høres skremmende likt med slik ting var på slutten av åttitallet. Økonomien var god og stadig større lån ble tatt opp. Så kom nedturen.
Med "svære" FFK så mener jeg de tankene dere fansen har om klubben dere heier på.
Vi trenger såvisst nytt stadion i Moss.
Hmm, det er vel ikke bare Movar Arena som må bli nytt i Moss... Sitter med en følelse av at Moss bør rykke opp i år, ellers kommer det til å bli veeldig vanskelig neste år...
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Det er mange parametre her.
Moss har ikke ambisjoner om å forbli i vikarbyråligaen. Et nytt stadion er et skritt i riktig retning - med mindre man går skoa av seg som Start kan være i ferd med å ha gjort...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av hasse33
Med drøye 17 mill i gjeld i følge Moss Avis, relativt høye spiller lønninger, knapt 2000 på tribunen, må man jo lure på hensikten både publikumsmessig og økonomisk med å bygge/utvide stadion?? Plassen tar vel ca 8000 nå og med et snitt på 2000 blir det vel dumt
Bare en liten korreksjon: Klubben har ikke 17 mill i gjeld, men manglet 17 mill på 2008-budsjettet i februar. Tror det tallet nå er nede i 11 mill eller noe sånt.
Og klubben vil tjene på å få et nytt stadion. Både fordi alle klubber som bygger nytt og moderne stadion opplever økt publikumstilslutning og fordi det er lettere å trekke til seg sponsorer. Klubben fikk nytt styre for litt over et år siden og de fant raskt ut at nytt stadion er et must for at MFK skal kunne ha ambisjoner om å være med i toppfotballen i fremtiden.
MFK - Østfolds stolthet!
Det sykeste er vel stadionplanene til Sandnes UIf. De planlegger stadion til 600 millioner, dvs fire ganger Fredrikstad Stadion.
http://www.aftenbladet.no/lokalt/article626810.ece
Opprinnelig postet av Solheim
off topic, men står Ulf i Sandnes Ulf for noe? eller kaller de seg bare ulf? hadde jeg hett Ulf skulle jeg i hvert falll hatt meg en sånn drakt
Sandnes Ulf er en fotballklubb fra Sandnes, Rogaland, stiftet 3. mai 1911 som fotballklubben «Ulf». Ulf ble senere hetende «Ulf Sandnes» før klubben i 2004 fusjonerte med daværende Sandnes FK, og fikk da sitt nåværende navn.
no.wikipedia.org/wiki/Sandnes_Ulf
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Solheim
et underlig navnevalg må jeg si, men men de skal ha for `orginaliteten`
Nja. Det er vel noe av det samme som Sprint, Glimt, Lyn, Ørn osv.. Tror Ulf-navnet er gammelt. Lukter litt mellomkrigsår av slike klubbnavn.
MFK - Østfolds stolthet!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
signatur
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914