Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 4

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 apr 08, 22:08
Endret: 19 apr 08, 22:20
Stabæk - brann  3-0

---------------------------

http://keiko99.net

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til: 19 apr 08, 23:49
Etter å ha sett kampen i dag, tenker jeg følgende: var Brannkampen virkelig så god fra vår side? Synes Brann virket utrolig svake i dag... Vi får vel svar på mandag,hvor vi møter et Glimtlag som vi SKAL slå på vår hjemmebane.
Er faktisk enig med "Drillo" Tippeligaåpningen har vært  ganske svak spillemessig for de fleste lag..

Go Tottis!!!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 20 apr 08, 10:58

Opprinnelig postet av lineker

Er faktisk enig med "Drillo" Tippeligaåpningen har vært  ganske svak spillemessig for de fleste lag..

Hva er bomben her? Det er jo slik hvert eneste år...

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 20 apr 08, 11:25
Jeg satt faktisk og lurte selv under kampen. Herregud tenkte jeg, er virkelig Brann så svake? Etter at kampen var over hadde jeg fått svar. Dette var dritdårlig av fjorårets mester. Alle lag forventer en kvalitetsheving av spillet, og for Brann sin del bør den komme raskt. Flere av spillerne var late uten bevegelser og invitasjoner. De virket rett og slett redde for å gjøre noe galt. De landslagsaktuelle spillerne jolder ihvertfall ikke mål pr i dag. Helstad, Solli og Moen var vel de svakeste på laget. Utrolig at Mjelde ikke klarer å benytte pausen til en skikkelig prat. Er det det som er hans svakhet mon tro ? Grønhagen gjør vel sitt til at FFK spiller bedre i andre omgang som regel. Det samme kan sies om Henning Berg. Enkelte spillere er vel for blaserte i Brann. Har aldri skjønt at Fakiri har vært proffspiller og at han kan være så ettertraktet på markedet. Stabæk er et lag som spiller artig og underholdende fotball. Så uten tvil , det laget er min favoritt til å vinne ligaen i år. Jeg tror også at RBK,LSK og Brann er ute av dansen før den nesten har startet. VIF,Viking,FFK og muligens Lyn vil nok kjempe om de øverste plassene og dermed E-cup deltagelse. Jeg har ikke glemt Tromsø,men tror stallen tynnes ut ganske kraftig ved neste overgangsvindu.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 apr 08, 11:39

Opprinnelig postet av lineker
Etter å ha sett kampen i dag, tenker jeg følgende: var Brannkampen virkelig så god fra vår side? Synes Brann virket utrolig svake i dag... Vi får vel svar på mandag,hvor vi møter et Glimtlag som vi SKAL slå på vår hjemmebane.

Jeg kommenterte den kampen, og var langt i fra imponert over det FFK presterte i den kampen. Forsvaret vårt var under enhver kritikk, og det var Brann sitt også. Underholdningsverdien var nok stor, men jeg foretrekker heller å vinne kamper uansett åssen det ser ut. FFK har i hvertfall blitt bedre og bedre for hver kamp, det kan man ikke si om Brann. Og så har jeg uttalt meg om kapteinsvalget til Brann. Bakke holder ikke mål, og tapet av M kommer til å bli stort.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 apr 08, 11:44
Nå er det vel Fakiri som har vist seg å ikke holde mål - enn så lenge.

Har du lest forumets retningslinjer?

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 20 apr 08, 18:46
er vel ikke Tippeliga, men uansett; heia Alta! Start leder 1-0, men alt kan skje på rølpe gresset til start

ellers

Lsk - Molde      1-0
Godset - Lyn    0-1
TIL - Viking       0-1
AAfk - kamma  2-0

en scoring til Molde og en til Til hadde vært koslig, men ække så halvgærne resultater foreløpig

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 08, 19:19
lsk-molde 1-1

Aalesund-hamkam 4-0

tromsø-viking 0-1

strømsgodset-lyn 1-1

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 20 apr 08, 19:51
"Nordlie-effekten" fortsetter i Lillestrøm... 2 poeng på 4 kamper!! 

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 20 apr 08, 19:53
Endret: 20 apr 08, 19:54

Jøss, utklassing fra Aalesund sin side over Ham-Kam nå, 5-0. :) Tror Aalesund kan vise seg å bli en outsider i år, sammen med FFK og TIL.

Apropos TIL, litt overraskende at Viking vant over dem på bortebane. Viking er et godt lag, men Tromsø er sterke på hjemmebane og har åpnet bra i år. Strømsgodset-Lyn, er vel ingen overraskelse at det står 1-1. Er kanskje de to kjedeligste lagene i Norge. Tippa uavgjort der, tror jeg. :)

Og så dagens deiligste, LSK-Molde 1-1! LSK kommer til å få så hatten passer av media, og jeg koser meg fælt over deres ulykke om dagen. Ikke noe jeg vanligvis gjør, men det er ufattelig deilig å se Tom Nordlie prøve å være like tøff i trynet og forklare om hvor viktig fysikken deres er.. Du kan godt løpe så mye du vil i løpet av en fotballkamp, det spiller ingen rolle når man ikke er gode med ballen! Lillestrøm har spilt elendig i år, og de dret seg ut når de sparket Uwe Rösler, han hadde noe på gang. Beste hadde jo vært om LSK rykka ned og Viking vant gullet. :)

EDIT: Godset- Lyn 2-1..:)

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

GurrBass

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 08, 20:47

Igjen fikk RBK en mann utvist.. Fortjent???

Herlig mål av "moa" forresten.... Flott skru på ballen!

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 20 apr 08, 20:49
Svak svak dommer, ingen knotter eller noen ting.. Gult kort ja! men rødt, langt ifra..

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 20 apr 08, 21:50
Opprinnelig postet av GurrBass

Igjen fikk RBK en mann utvist.. Fortjent???

Nei.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 apr 08, 22:11
Positivt at Theodor Elmar Bjarnason måtte ut med rødt kort i dag og må stå over mot oss i neste uke :)

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 08, 23:31
så er den nigerianske ung spissen ute med skade

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 21 apr 08, 09:25

Opprinnelig postet av keiko99
så er den nigerianske ung spissen ute med skade

Tipper han er tilbake mot FFK.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

GurrBass

Landslagsspiller

Lagt til: 21 apr 08, 23:55

Under kampen mellom Lillestrøm og Molde,så skal enkeltpersoner i kanarifansen ha slengt utrolig stygge ting til Thomas Holm.. "Thomas Holm er rævva, Ungen hans har dævva!".. Hvis dette stemmer,hvor langt går det da an å synke???

http://www.vgd.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1368206&Thread=Fy+skam+dere%2C+Kanarifansen%21&Page=0

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 22 apr 08, 03:18
Ryktene skal ha det til at dette kommer fra et forumtroll som bare er ute etter litt oppmerksomhet! Men det gjør jo faktisk saken nesten verre spør du meg!

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914