Tippeligarunde 4
---------------------------
Er faktisk enig med "Drillo" Tippeligaåpningen har vært ganske svak spillemessig for de fleste lag..
Go Tottis!!!
Opprinnelig postet av lineker
Er faktisk enig med "Drillo" Tippeligaåpningen har vært ganske svak spillemessig for de fleste lag..
Hva er bomben her? Det er jo slik hvert eneste år...
Opprinnelig postet av lineker
Etter å ha sett kampen i dag, tenker jeg følgende: var Brannkampen virkelig så god fra vår side? Synes Brann virket utrolig svake i dag... Vi får vel svar på mandag,hvor vi møter et Glimtlag som vi SKAL slå på vår hjemmebane.
Jeg kommenterte den kampen, og var langt i fra imponert over det FFK presterte i den kampen. Forsvaret vårt var under enhver kritikk, og det var Brann sitt også. Underholdningsverdien var nok stor, men jeg foretrekker heller å vinne kamper uansett åssen det ser ut. FFK har i hvertfall blitt bedre og bedre for hver kamp, det kan man ikke si om Brann. Og så har jeg uttalt meg om kapteinsvalget til Brann. Bakke holder ikke mål, og tapet av M kommer til å bli stort.
Har du lest forumets retningslinjer?
ellers
Lsk - Molde 1-0
Godset - Lyn 0-1
TIL - Viking 0-1
AAfk - kamma 2-0
en scoring til Molde og en til Til hadde vært koslig, men ække så halvgærne resultater foreløpig
Aalesund-hamkam 4-0
tromsø-viking 0-1
strømsgodset-lyn 1-1
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jøss, utklassing fra Aalesund sin side over Ham-Kam nå, 5-0. :) Tror Aalesund kan vise seg å bli en outsider i år, sammen med FFK og TIL.
Apropos TIL, litt overraskende at Viking vant over dem på bortebane. Viking er et godt lag, men Tromsø er sterke på hjemmebane og har åpnet bra i år. Strømsgodset-Lyn, er vel ingen overraskelse at det står 1-1. Er kanskje de to kjedeligste lagene i Norge. Tippa uavgjort der, tror jeg. :)
Og så dagens deiligste, LSK-Molde 1-1! LSK kommer til å få så hatten passer av media, og jeg koser meg fælt over deres ulykke om dagen. Ikke noe jeg vanligvis gjør, men det er ufattelig deilig å se Tom Nordlie prøve å være like tøff i trynet og forklare om hvor viktig fysikken deres er.. Du kan godt løpe så mye du vil i løpet av en fotballkamp, det spiller ingen rolle når man ikke er gode med ballen! Lillestrøm har spilt elendig i år, og de dret seg ut når de sparket Uwe Rösler, han hadde noe på gang. Beste hadde jo vært om LSK rykka ned og Viking vant gullet. :)
EDIT: Godset- Lyn 2-1..:)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Igjen fikk RBK en mann utvist.. Fortjent???
Herlig mål av "moa" forresten.... Flott skru på ballen!
Opprinnelig postet av GurrBass
Igjen fikk RBK en mann utvist.. Fortjent???
Nei.
Opprinnelig postet av keiko99
så er den nigerianske ung spissen ute med skade
Tipper han er tilbake mot FFK.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Under kampen mellom Lillestrøm og Molde,så skal enkeltpersoner i kanarifansen ha slengt utrolig stygge ting til Thomas Holm.. "Thomas Holm er rævva, Ungen hans har dævva!".. Hvis dette stemmer,hvor langt går det da an å synke???
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914