nye spillere
Med alle disse nye spillerne vi har "fått" inne her må jo kanskje sesongkortet koste 10000. blir masse synsing her
Er det ikke nettopp det dette forumet er til for da? At supporterne kan synse litt om hva de mener bør hentes inn osv..? Skjønner ikke helt poenget ditt??? :confused:
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Og dessuten så forsvinner de fleste igjen av seg selv igjen rimelig kjapt. Og de som vil hit blir stoppet av en stresset, smågretten mann i Bartebyen.
Vi kommer nok med mange nye navn, gleder og skuffelser utover de neste månedene. Fokkings silly-season ....
Vi kommer nok med mange nye navn, gleder og skuffelser utover de neste månedene. Fokkings silly-season ....
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
"kristen-fanatikeren"...er ikke dette hets mot tro, etnisitet osv.?
Stadion på FMV!
Litt ironi tror jeg både vi moderatorer, dere og Bratseth selv tåler :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ikke helt sikker på Bratseth, men jeg tåler mye...
Men fra løk til halvor, vi bør kanskje se etter spillere som ikke spiller i RBK, muligens litt billigere...
*børste støv av Hans Duenk*
Men fra løk til halvor, vi bør kanskje se etter spillere som ikke spiller i RBK, muligens litt billigere...
*børste støv av Hans Duenk*
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Costanza
Litt ironi tror jeg både vi moderatorer, dere og Bratseth selv tåler :)
Hva hvis Bratseth var mørkhuda; og dette hadde blitt dratt fram med negativt fortegn, hadde det også kunne blitt kalt ironi?
Stadion på FMV!
Sånn, nå har Bratseth fått ny tittel i innlegget mitt, så da burde alt være tilbake til det normale igjen :)
Selv-sensurert hilsen Anduril
Selv-sensurert hilsen Anduril
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Thanx! Hever standarden på forumet!
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914