Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK bød mellom 700-800000 kroner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 nov 03, 13:27
FFK er forsatt i dialog, men Braseth er negativ
Les her

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 26 nov 03, 13:31
Da er det bekreftet fra flere hold: Harry hansen befinner seg ikke på samme planet som de andre av oss.

Houston, we have a problem!
Grounds control to Major Harry!:p

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 26 nov 03, 13:36
Håper Harry strekker seg enda litt til.. De tre spillerne hadde vært gull verdt!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 nov 03, 13:59
De er i hvertfall verdt 1 mill

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 26 nov 03, 14:27
Ikke noe problem det vel. Vi tilbyr oss bare å betale en tier eller to til for å komme inn på Stadion, så får Harry fort noen hundretusener til å legge i potten;-) At de tre er verdt det, er det liten tvil om!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 26 nov 03, 14:44
Når styret i Moss har uttalt at de synes 1.2-1.3 millioner er grei pris for Brenne, så er ikke jeg i tvil om hva jeg vil velge i alle fall ....
Vi får ta en slik Enga-innsamling, ser at Klanen har samlet inn ca 1 mill allerede. Det er sinnsykt bra gjort !!

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 nov 03, 14:54
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Ikke noe problem det vel. Vi tilbyr oss bare å betale en tier eller to til for å komme inn på Stadion, så får Harry fort noen hundretusener til å legge i potten;-) At de tre er verdt det, er det liten tvil om!


hehe, kan ikke skjønne ha det går av folk... Men jeg kunne sikkert betalt en 20-kroning ekstra får å se Enerly storspille, men på den anne side ville jeg kanskje følt meg snytt om han ble en flopp...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 26 nov 03, 15:13
Syns Bratseth virker som en forferdelig usympatisk fyr! :(

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 nov 03, 15:18
Er Harry noe bedre da, by kun 700000 for tre kvalitetsspillere, skjønner egentlig at RB vil ha penger for spillerne sine

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 nov 03, 15:23
Tilbudet til HH er jo håpløst, men det er vel for å se hvor landet ligger, og tror helt ærlig at FFK og RBK møtes på et syvsifret beløp...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 nov 03, 15:24
Næringslivet i Fredrikstad (ikke bare Høili) bør nok komme på banen dersom FFK skal kunne etablere seg i toppen av norsk fotball.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 nov 03, 18:30
Harry har forstått markedet, så enkel er den saken. Økonomien i norsk fotball er mildt sagt dårlig, klubber har ikke lenger penger til å kjøpe fri spillere for store summer, og det må RBK også innse.
Kjipt om Trondsen skulle gå fløyten som følge av dette, men vi kan ikke betale ekstra for at RBK er prinsippryttere, og fornærma over at de må betale ekstra hver gang de skal ha en spiller. Dem har faktisk 200 mill på bok oppe i Trønderlag. Sære, tverre og uten selvransakelse, det er det døm er! Og i dette tilfellet går det utover oss, og Trondsen (han vil jo vekk) Kjipt som h...

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340