FFK bød mellom 700-800000 kroner
Les her
Houston, we have a problem!
Grounds control to Major Harry!:p
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Vi får ta en slik Enga-innsamling, ser at Klanen har samlet inn ca 1 mill allerede. Det er sinnsykt bra gjort !!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Ikke noe problem det vel. Vi tilbyr oss bare å betale en tier eller to til for å komme inn på Stadion, så får Harry fort noen hundretusener til å legge i potten;-) At de tre er verdt det, er det liten tvil om!
hehe, kan ikke skjønne ha det går av folk... Men jeg kunne sikkert betalt en 20-kroning ekstra får å se Enerly storspille, men på den anne side ville jeg kanskje følt meg snytt om han ble en flopp...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Kjipt om Trondsen skulle gå fløyten som følge av dette, men vi kan ikke betale ekstra for at RBK er prinsippryttere, og fornærma over at de må betale ekstra hver gang de skal ha en spiller. Dem har faktisk 200 mill på bok oppe i Trønderlag. Sære, tverre og uten selvransakelse, det er det døm er! Og i dette tilfellet går det utover oss, og Trondsen (han vil jo vekk) Kjipt som h...
Macka fra start!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914