Husk meg
Brukernavn
Passord

Konè får to kampers karantene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 23 apr 08, 21:31

I og for seg ikke så interessant, men er ikke det en kjempestreng straff? For det første kvalifiserte ikke taklingen til rødt kort på noen som helst måte, den oppfyller nesten ingen av kriteriene for rødt kort. Den er fra siden uten strake knotter, og han har faktisk sjansen til å ta ballen. Rødt kort? Det syns hvertfall ikke jeg!

Og han går jo så og si rett av banen, uten større protester. Noen som skjønner hvorfor han får to kampers karantene?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 24 apr 08, 00:37
Opprinnelig postet av Lemmy

I og for seg ikke så interessant, men er ikke det en kjempestreng straff? For det første kvalifiserte ikke taklingen til rødt kort på noen som helst måte, den oppfyller nesten ingen av kriteriene for rødt kort. Den er fra siden uten strake knotter, og han har faktisk sjansen til å ta ballen. Rødt kort? Det syns hvertfall ikke jeg!

Og han går jo så og si rett av banen, uten større protester. Noen som skjønner hvorfor han får to kampers karantene?

Direkte rødt kort gir automatisk 2 kampers karantene?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 apr 08, 04:44
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Lemmy

Direkte rødt kort gir automatisk 2 kampers karantene?

Nope, kun 1 kamp. Det er NøFF som i ettertid avgjør om det kvalifiserer til flere..noe jeg ikke syns det gjør i det hele tatt.  Kone burde ikke ha fått rødt kort i det hele tatt. Klart gult, men aldri rødt...

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 24 apr 08, 08:15

Sikkert for han er svart..... Kremt...

Sykt ukonsekvente de i NFF for tiden..

hmm....

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 apr 08, 08:21
Opprinnelig postet av Rune

Skulle ikke forundre meg.... Uansett så er det en meget streng straff. Han burde egentlig slippe karantene.

Fredd

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 24 apr 08, 13:46

Sykt ukonsekvente de i NFF for tiden..

Barsom er jo " litt farget", men han fikk da en kamps karantene

Det blir for enkelt å skylde på noe slikt. Såpass uprofesjonelle er ikke NFF, selv om de finner på mye annen rar mygel.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 24 apr 08, 15:18

Faktisk mener jeg at NFFs disiplinærutvalg kunne latt ham slippe rødt kort, for man må da se at taklingen ikke er et rødt kort? Den er faktisk såpass klar, har til gode å høre noen jeg har snakket med si at det er et rødt kort.

At dommeren gjør feil, gidder jeg ikke klage på. Har selv dømt et par kamper, og vet at det er vanskelig å få med seg alt og å håndtere alle situasjoner på en riktig måte. Men at NFF gir ham to kamper er etter min mening helt latterlig!

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 24 apr 08, 15:32

Min kommentar var da utelukkende ment som tull for å illustrere hvor dumt jeg syns det her er...

hmm....

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 24 apr 08, 18:13

Min kommentar var da utelukkende ment som tull for å illustrere hvor dumt jeg syns det her er...

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914