Premier League vs de andre ligaene
Van der Sar er vel blant EMs profiler? Og Kuyt var ikke en skuffelse.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Van der Sar er vel blant EMs profiler? Og Kuyt var ikke en skuffelse.
Enig ang Van der Sar. Kun en liten blemme mot Russland. Om ikke Kuyt var en skuffelse, så var han ganske usynlig, og i alle fall ikke en av drivkreftene i det hollanske laget.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
kuyt gjorde definitivt en god rolle i sin noe speselle kantrolle han også inntok for lpool i innspurten av CL og delvis PL. jobbet som en galeislave, skapte muligheter for andre spillere. la opp til mål, scoret mål. spilte svakt som resten av de oransje i kvartn. kuyt leverte som forventet, solid innsats.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
fkan også nevne fabregas som har vært meget imponerende i sine innhopp, en gåte at aragones klarer å unngå ham i første 11ern. alonso herjet i den ene kampen han fikk starte, ellers ok innhopp. vi kan vel nevne samtlige franske spillere som store skuffelser?sammen med hellas det svakeste landet som deltok. zlatan gjør 2mål på 4kamper for et lite offensivt sverige - en sterk prestasjon, samt må man huske at mannen har gått skadet leeeenge og har hatt føling til skaden under EM. ronaldo er vel relativt klar skuffelse, men jeg er ikke overrasket: han presterer ofte svakt mot bedre motstand.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 27 jun 08, 16:22
Endret: 27 jun 08, 16:24
Endret av: Holters
Ronaldo hadde da to kamper der han var god. Kampen mot Tyskland så jeg ikke. Torres til sammenligning har vel bare hatt én (den første mot Russland).
Mange som har skuffet, og jevnt over har de største profilene bare hatt noen virkelig gode kamper og omtrent like mange der de ikke har vært dominerende. Noen har ikke prestert i det hele tatt. Synes det gjelder omtrent samtlige i dette EM. Er det i det hele tatt noen som har imponert i hver eneste kamp?
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg gir meg ikke. Semifinalene i EM sluttspillet er ferdigspilt. I mine øyne er det en PL spiller som fremstår som en av EM's profiler, og det er Ballack. Øvrige spillere som har markert seg, som Villa, Silva, Senna, Ramos, Cassilias, Pirlo, Buffon, Scweinsteiger, Sneijder, Aurelio, Deco, Pepe, Arshavin, Pavlyschenko og Sirkov.
Vet du hva? Jeg gir meg. Ikke fordi jeg innrømmer at jeg tar feil, men at det egentlig blir håpløst å diskutere. Vi diskuterer klubblag i England vs de andre nasjonene, og jeg legger frem statestikk fra det beste sammenligningsgrunnlaget, nemlig Champions League. Den statestikken som jeg selv satte opp forteller sin klare sannhet. At du velger å se helt bort fra de faktiske forhold og heller drar et EM inn i debatten for å bevise at Premier League er dårlige enn Serie A og Premiera Division gjør at jeg gir opp.
Hva i all verden har EM med styrkeforholdene mellom lagene i diverse land å gjøre - i større grad enn Champions League? En spiller kan være god på landslaget, dårlig på klubblaget. Ved å legge til grunn EM som bakgrunn for din mening gjør også at du ser bort i fra trenerne. Jeg mener at Wenger, Ferguson & Co har en veldig stor ære for at Premier League har vært dominerende i Champions League. De har fått lag til å bli samspilte. Det betyr ikke nødvendigvis at de samme spillerne blir profiler i et EM.
Det blir å være kverulant å se bort fra Champions League og legge vekt på et EM når man skal se på styrkeforholdene mellom to ligaer.
Det bør vel også ha noe å si at på de diverse klubblagene så er det spillere fra flere forskjellige nasjoner, det er det ikke på et landslag. Derfor er det vel bedre å sammenligne klubbene og ikke landslagene.
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Opprinnelig postet av MadMax
Det bør vel også ha noe å si at på de diverse klubblagene så er det spillere fra flere forskjellige nasjoner, det er det ikke på et landslag. Derfor er det vel bedre å sammenligne klubbene og ikke landslagene.
Samt at ligaene ikke kun har spillere som er med i EM, det finnes gode spillere som spiller for dårlige landslag, og det finnes gode spillere som ikke er med i EM ganske enkelt fordi de ikke er fra Europa en gang.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914