Tippeligarunde 5
Tromsø leder nå 1-0 over RBK etter mål av Koppinen. Holder dette seg ut og laget ikke blir noe bedre utover våren så har de vel satt seg selv litt i klemma. Henriksen er hovedtrener frem til sommeren, da svensken tar over. Det er så vidt jeg vet uaktuelt for han å komme tidligere. Sparker de Henriksen, så må de finne en trener som er villig til å ta på seg en et par måneders oppdrag med å snu RBK-skuta. Da bør de vel egentlig hente inn en som står for det samme som svensken (som jeg utrolig nok har glemt navnet på akkurat nå), det er vel liten vits å endre spillesystem som likevel skal endres på nytt om et par måneder.
Skal bli spennende å se hva som skjer på Brakka utover våren i hvert fall, selv om ting selvsagt kan snu fort. De har vel snart brukt opp alle assistenene nå, så da blir det vel assisterende sportsdirektør Hoftun som kanskje overtar roret? Mange kokker, mye søl der oppe virker det som!
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Før kampen så virka det som om RBK skulle bli verdensmestere igjen.. Sappara og Iversen var tilbake,og da skulle de klare å slå Tromsø!! Yeah right!!!
Er nok ikke så enkelt som de skulle ha det til,at Ivers og Sappara var klare for match igjen!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Sapara og Iversen var klare, men etter en periode med skade er det helt naturlig at de spiller dårlig( hvis de gjorde dette da, så ikke kampen). Regner med at RBK kommer til å heve seg betraktelig når Iversen og Sapara kommer i storform, samt at Hamrèn kommer og får orden på sakene.
Frem til det på Rosenborgs midtbane skjerpe seg. I de kampene jeg har sett(ikke kveldens, den fikk jeg ikke med meg) har det vært for mye løping og for lite kreativitet med ballen. Greit nok at de har løpsmaskiner som Skjelbreid, Tettey og Strand til å spille der, de må ha en som er bedre med ball. Demidov viste seg som en mulig kandidat mot Vålerenga, men jeg tror det vil bli bedre med Sapara på midten.
Når det er sagt, det er ingen automatikk i at Iversen og Sapara på banen= poeng. Nei, de må skjerpe seg i forsvarsleddet, få involvert midten mer og samtidig holde et høyere nivå jevnt over.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Opprinnelig postet av FFK1903
Da bør de vel egentlig hente inn en som står for det samme som svensken (som jeg utrolig nok har glemt navnet på akkurat nå),
Erik Hamrén
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Solheim
Wooho Alta putta på overtid, det varmer Kanskje Alta blir å befinne seg i den nest øverste divisjonen neste år og? Vært mye opp og ned nå..
Tippeligarunde 5...
Alta, mann ?!
Rude, stewed and tattooed
Alta er oppskrytt, lenge leve Bossekop!
Lillestrøm har utlignet mot Brann ved Sundgot, og jeg som håpet på Brann-seier og enda tyngre bør for Nordlie.
En underholdende kamp så langt mellom Brann og LSK...
Flott frispark av Demba Nyren...
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Opprinnelig postet av Scout
Som den brølapen Nordlie irriterer meg. Nå er han forbanna igjen. Syter og klager rett i kameraet og lager herlig sladderspalte om ikke annet for landets tabloide medier. Jeg godter meg fælt over at han ikke lykkes, og at Brenne og Bjørkøy er nede i samme møka
Enig så enig!!
Mannen fråder nesten i kamera og hisser seg opp!! Istedenfor å klage på albuer og frispark mot seg,så bør han vel ta en titt på sine egne spillere.. Kippe og Riseth!!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914