Husk meg
Brukernavn
Passord

FJØRTOFT

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 02 mai 08, 08:09
blir anbefalt å forlate Åråsen ifølge  Romerike Blad. Det er ingen ringere enn sportsredaktøren i avisa som ber om det. Jeg klarer ikke å legge ut sånne " røde henvisninger ", men les avisa på nettet. Det er bråk.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 02 mai 08, 08:26

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3512188.ece

---------------------------

Heia FFK

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 02 mai 08, 11:04
For en klubb. For et sirkus.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 02 mai 08, 11:30
Enig, men der er ikke så alfor lenge siden det var nesten tilsvarende sirkus i egen klubb da... Uansett er det deilig at det stormer rundt andre klubber for en gangs skyld..

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 02 mai 08, 12:11
Haha, liker ikke den mannen der

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 02 mai 08, 19:43

Både Fjørtoft og Nordlie burde hatt medierådgivere, det kommer mye rart ut av kjeften deres. Tv2reporteren sa til Fjørtoft "ja, det er vel ikke så gøy når det kommer på førstesiden at du må trekke deg..." Fjørtoft svarer " Nei, jeg vil ikke kommentere hva som er gøy og ikke gøy".. Syns de sier så utrolig mye rart i media, de virker mer og mer som parioder på seg selv.

Og Nordlie også er jo idiot når han uttaler seg. Han skal alltid finne sammenligninger med alt mellom himmel og jord for å fokus vekk fra seg selv og LSK, noe som bare blir dumt. Klaging på dommeren, baner, motspillere, rosa tyggegummipapir i søppeldunken i garderobene osv osv..

LSK bør fjerne begge to for å få vekk sytestemplet de har fått i det siste. LSK med Rösler var jo geniale, nå fremstår de som noen sytepaver..

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 02 mai 08, 20:02
Ble sjokkert under God Morgen Norge idag. Jeg er utdannet lærer saTomHadde han ikke ped da ? Han må være den svakeste treneren pedagogisk sett av alle trenere i de 2 øverste divisjonene.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 02 mai 08, 20:13

Helt enig. Under Eggen var det for mye hygge og kosestemning, tapte man fikk man trøst og kake dagen etter. Tom Nordlies verden er helt annerledes. Jeg mener det fins en mellomting, den trenertypen Jan Jönsson og Anders Grönhagen er er flotte typer.

Jan Jönsson roser spillerne hele tiden, noe som gir selvtillit. Han klarer å sette fingeren på ting, men er fortsatt en hyggelig og ordentlig kar mot spillerne. Anders Grönhagen er ikke redd for å si i fra, han har hatt utblåsninger på treninger og helt åpent kritisert deres fysiske form. Samtidig er han kjemperolig og et vennlig vesen ovenfor media, noe som er lurt.

En ting jeg har bitt meg fast i er at Grönhagen sjelden svarer "ingen kommentar". Han svarer ikke alltid direkte på spørsmålet, men kommer med et svar som er veldig unnvikende. Han gjør egentlig presse, spillere, fans og klubben en stor tjeneste ved å svare som han gjør til pressen.

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 04 mai 08, 14:18

Opprinnelig postet av 1947modell
Ble sjokkert under God Morgen Norge idag. Jeg er utdannet lærer saTomHadde han ikke ped da ? Han må være den svakeste treneren pedagogisk sett av alle trenere i de 2 øverste divisjonene.

Han sverger nok til spanskrør-ped`en fremfor en noe mer motiverende og stimulerende pedagogisk retning....

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914