Thodesen ferdig i Sandefjord
Og ble Thodesen den første som fikk fyken denne sesongen da!
www.vg.no/pub/vgart.hbs
www.vg.no/pub/vgart.hbs
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Det var jamen på tide. Sandefjord har tradisjon innen fotball. Det var en gåte for mange da han ble ansatt. Hvordan de gjorde det så bra i en sesong i TL er en gåte. Noen skarpe tunger sier det var kjærringa hans som reddet han ifjor. Ho er visst en god fysioterapi utøver og de ville gjerne beholde henne. Thodesen har virket veldig beskjeden i sine betraktniger overfor media. For enkelte spillere virket han for medgjørlig og snill. Det har jeg fra TIL og tror gjerne på det. Men trenergjerningen i TL er i dag meget tøff og du skal jaggu være tøff for å motstå de såkalte " store " på laget. Det har vi vel flere eksempler på i dag.Ja, jeg er klar over at Sandefjord er i Adecco , men trekker inn TL for det. Jeg tror heller ikke Thodesen blir tilbudt en ekspertrolle i TV 2 .
Opprinnelig postet av endre
Og ble Thodesen den første som fikk fyken denne sesongen da!
Neida, Thodesen ble bare nummer to. Den tvilsomme æren gikk til Kongsvingers trener som ble sparket noen timer tidligere.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Details shmitails :)
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914