Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonevret: "Patetisk mediekjør"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 12 mai 08, 19:42
Moldes trener Kjelle trener sier det ingen andre TL-trenere har sagt før ham. Så utrolig bra Jonevret. TV2s fokus holder direkte lavmål innimellom med overdrevet stort fokus på skandalenyheter som hvem som sier hva og hvem som sender sms. Det skal da for svingende handle om FOTBALL her!!!

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 mai 08, 19:56
Vel, det er jo Jonevret som har dreti på draget i dette tilfellet.

Jonevret sutret til TV 2 fordi Martin Andresen slengte en kommentar til ham, så viser det seg at TV-bildene bekrefter Andresens versjon av hendelsen: Jonevret sparket bort ballen. Noen velger å ikke definere det som et spark, men det kommer klart og tydelig frem at Jonevret pirker, tupper, berører - eller hva man ønsker å kalle handlingen - ballen, slik at den beveger seg bort fra Andresen. Jeg forstår utmerket godt at Andresen reagerte der og da. Andresen var sikkert allerede fyrt opp grunnet tiddrøyingen til Molde, og ønsket selvsagt å vinne kampen. Handlingen til Jonevret var provoserende, og han fikk svar på tiltale.

Når Jonevret i ettertid får rettet søkelyset mot seg selv, så sutrer han over mediekjøret. Jeg synes det hele er patetisk fra Jonevret sin side, som selv sørget for å blåse opp noe som i utgangspunktet var en ikke-sak.

Har du lest forumets retningslinjer?

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 13 mai 08, 08:15

Opprinnelig postet av Holters
Vel, det er jo Jonevret som har dreti på draget i dette tilfellet.

Jonevret sutret til TV 2 fordi Martin Andresen slengte en kommentar til ham, så viser det seg at TV-bildene bekrefter Andresens versjon av hendelsen: Jonevret sparket bort ballen. Noen velger å ikke definere det som et spark, men det kommer klart og tydelig frem at Jonevret pirker, tupper, berører - eller hva man ønsker å kalle handlingen - ballen, slik at den beveger seg bort fra Andresen. Jeg forstår utmerket godt at Andresen reagerte der og da. Andresen var sikkert allerede fyrt opp grunnet tiddrøyingen til Molde, og ønsket selvsagt å vinne kampen. Handlingen til Jonevret var provoserende, og han fikk svar på tiltale.

Når Jonevret i ettertid får rettet søkelyset mot seg selv, så sutrer han over mediekjøret. Jeg synes det hele er patetisk fra Jonevret sin side, som selv sørget for å blåse opp noe som i utgangspunktet var en ikke-sak.

Tåpelig handling av Jonevret under kamp og forståelig at Andresen blåste til i kampens hete, ja, men det forsvarer fortsatt ikke mediefokuset. Moldetreneren har turt å si det ingen andre trenere har sagt før ham: nemlig hvor patetisk det tabloide mediekjøret til TV2 er. Det er hva han sier om mediekjøret jeg synes er topp, selv om han i denne saken ikke er helt uskyldig selv.

Å lage avisoppslag i flere dager, og bruke flere minutter for å diskutere slike "skandaler" på FotballXtra er faktisk patetisk. Det er da ikke der fokuset skal ligge! Det ligger dessverre ganske lettkjøpt underholdningsverdi i sånne saker, og da vet TV2 å (over-)fokusere på det for å få flere seere, og følgelig tjene mer.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914