Før kampen: Strømsgodset - FFK (8. serierunde)
Opprinnelig postet av solano2
Herregud for en tragisk kamp vi har vært vitne til på Briskeby. Godset sliter virkelig...
Håper den "obligatoriske" gode starten en ny trener får er i ferd med å avta for Godset sin del og at de faller tilbake enda mer i rundene som kommer. Det samme skjer vel med Glimt etter hvert og.
Ble en nedtur da jeg fant ut at gamlingene ikke hadde TV2 Zebra - men ut fra kamprapporten diverse steder høres det ut som en drita kjedelig kamp. Fra begge lag.
Herregud for en tragisk kamp vi har vært vitne til på Briskeby. Godset sliter virkelig...
Diskuter den kampen under Fotball Generelt.
Skrev det her jeg, siden tråden handler om blandt annet Godset..
Noe som er helt greit...
Noen gule kort som har kommet og som påvirker kampen mot FFK? Eller skader? Eventuelt spillere som gjør seg bemerket?
Dette er en kamptråd for Godset- FFK. Du skal legge den her http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=180228
Opprinnelig postet av FFK1903
Noe som er helt greit...
Noen gule kort som har kommet og som påvirker kampen mot FFK? Eller skader? Eventuelt spillere som gjør seg bemerket?
Takk for det!
David Nielsen har pådratt seg et gult kort, men det har vel ingen betydning med tanke på suspensjoner...
Nordkvelle er vel den eneste som spiller som står i fare for suspensjon..
Ellers er det ingen som har bemerket seg noe ekstra. Mattias Andersson har løpt 100 ganger i offside, vel og merke! :)
Moro å høre begge lags supportere synge "Hater, hater, hater TV2". Da ble kommentatorene merkelig stille.
Forresten ser dette mer ut som et Serie A oppgjør (Adecco ).
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Begge supporterne hadde bestemt seg å holde kjeft i denne kampen på grunn av at de ikke spilte 16 maikamp. Kan ikke si at jeg har lest at det var snakk om bare en omgang eller no sånt.
Det var første omgang de var stille.
Skulle vært frispark , og ingen straffe. Men , men bra for oss, 1 poeng hver.
Nja. Det skulle jo vært frispark, men det skulle også vært rødt, så to feil i en der...
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Skulle vært frispark , og ingen straffe. Men , men bra for oss, 1 poeng hver.Nja. Det skulle jo vært frispark, men det skulle også vært rødt, så to feil i en der...
Ja, jeg å tenkte på rødt der. Fratar en klar målsjanse, og er vel sistemann ??
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Er det bare meg som synes det er dritmoro å høre Adem Güven med skikkelig brei Hedmarkdialekt?
Er vel ingen som kan få en skikkelig brei Hedmarkdialekt til å bli "moro", så svaret på spørsmålet er ja.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Hei folkens.
Nordkvelle er suspendert pga gule kort, så da blir det sannsynligvis inn med Ousman.
Regner med at vi stiller med følgende lag:
Espen Johnsen
Alexander Aas - Inge Andre Olsen - Glenn Andersen - Joel Riddez
Ousman Nyan - Andre Bergdølmo - Fredrik Winsnes
Stian Ohr - David Nielsen - Mattias Andersson
Ellers møter dere ett Godset-lag som har mista formen helt etter en bra sesongstart. Jeg er spent på kampforløpet, og er hellig overbevist om at det kler oss mye bedre å bli presset bakover og kontre tilbake enn å styre kampene.
Forøvrig alltid moro med Plankehaugen, dere kommer med mye folk, men prøv å varier synginga litt mer enn hva dere gjorde i fjor (en sang i hele 1. omgang)!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914