Sarpsborg-Moss går Fredrikstad Stadion?
Fritar ikke fotballkamp fra streik
Fagforbundet i Sarpsborg vil ikke la fotballkampen på Sarpsborg stadion søndag gå fri fra en eventuell streik i kommunesektoren
Et resultat av avslaget kan bli at oppgjøret mellom Sparta Sarpsborg og Moss blir spilt på Fredrikstad stadion. Det har ikke Fagforbundet noe imot.
Hva synes vi om dette?
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
I følge SA, har FFK sagt nei til utlån av stadion for å spare gresset
Enig med FFK at de setter ned foten og sparer gresset.
Tarik på landslaget!
Opprinnelig postet av Erikk
Gresset burde vel tålt det? Hvorfor må vi være kjipe mot Sparta?
enig. skjønner ikke at vi ikke kan la de spille på stadion. er snakk om en kamp. det syns jeg er smålig. med mindre banen er veldig mye dårligere enn den ser ut. men det tviler jeg på.
hadde det vært en av de første serierundene så skulle jeg forstått det.. men nå skal vi spille en kamp mot stabæk. så får banen nesten 1 mnd med pause. å det trur jeg matta hadde tålt.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Hvorfor må vi være kjipe mot Sparta?
Enkelt og greit fordi de er sarpinger!
Frihet For Ultras!
Hest er best som pålegg!
Var de kjipe mot oss når vi ønsket Thommassen eller Staw?
Frihet For Ultras!
Hest er best som pålegg!
Var de kjipe mot oss når vi ønsket Thommassen eller Staw?
Tja, Thomassen betalte vi nesten en millon for, til Sarpsborg FK, for så å låne ham ut til Sparta. Var vi kjipe da?
Synes det er greit om Sparta spiller hos oss mot betaling, men mener man at gresset ikke tåler belastningen, så er det en helt grei vurdering. Det er langt viktigere at matta holder høy standard når FFK spiller.
Har du lest forumets retningslinjer?
Jo men vi ønsker at FFK er den største og viktigste klubben i Østfold. Dette synet deles av Sparta Sarpsborg men ikke av Moss. Jeg mener derfor at vi må gjøre alt vi kan for å være imøtekommende mot Sparta Sarpsborg. Jeg er ingen ekspert på gressmatter men synes vi må gjøre alt vi kan for å ikke være kjipe.
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914