Husk meg
Brukernavn
Passord

Hull klar for Premier League

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 24 mai 08, 19:27
En fantastisk prestasjon - kanskje den største overraskelsen av opprykslag noensinne? wigan og reading i nyere tid var også rimelig overraskende. Helt utrolig at 39årige windass skal spille i PL som 40åring! Og la oss ikke glemme den tidligere bl.a. Liverpool spilleren Nick Barmby på snaue 34år. Sjokkopprykk mildt sagt, frykter dog at Hull blir det nye Derby, med rekordlite poeng. Eventuelt må de styrke stallen betraktelig! Leste på vg.debatt at Hull vistnok er den byen i England med flest innbyggere, og uten lag i PL-vel det var før kampen idag

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 25 mai 08, 00:15
er bare å gratulere, tenk deg hull fansen.. lets go fuckin mental

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 25 mai 08, 11:56
Husker dere Carlisle som en gang leda det som nå er PL ? Den lille byen som ligger helt oppe mot grensa til Scotland. De ramla vel ned samme sesongen. Mer husker jeg ikke, men muligens andre kan komme med litt opplysninger.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 mai 08, 12:36

Største overraskelsen må vel være Wimbledon, som var et amatørlag da de holdt på å feie Super-Leeds med Billy Bremner i spissen ut av cupen. Etterpå så rykka de nesten vært år opp en divisjon, og havna til slutt i toppdivisjonen.

Watford har også gjort det bra med Elton John ved sin side. De tok sølvet bak Liverpool rundt 1980. Dette var også et lag som susa nedi der.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 mai 08, 12:39

Opprinnelig postet av 1947modell
Husker dere Carlisle som en gang leda det som nå er PL ? Den lille byen som ligger helt oppe mot grensa til Scotland. De ramla vel ned samme sesongen. Mer husker jeg ikke, men muligens andre kan komme med litt opplysninger.

Husker godt det jeg. Men det var vel før de skifta navn til PL ?? Både Carlisle og Luton rykka opp, begge lå en stund i toppen, men begge  rykka ned samme sesongen.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 25 mai 08, 15:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av 1947modell

Husker godt det jeg. Men det var vel før de skifta navn til PL ?? Både Carlisle og Luton rykka opp, begge lå en stund i toppen, men begge  rykka ned samme sesongen.

Carlisle var et mål fra kval til championship i¨år. Tapte ifølge Dagbladet 2-0 hjemme for Leeds som nå spiller kvalifisering mot Doncaster om opprykk.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914