Hull klar for Premier League
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Største overraskelsen må vel være Wimbledon, som var et amatørlag da de holdt på å feie Super-Leeds med Billy Bremner i spissen ut av cupen. Etterpå så rykka de nesten vært år opp en divisjon, og havna til slutt i toppdivisjonen.
Watford har også gjort det bra med Elton John ved sin side. De tok sølvet bak Liverpool rundt 1980. Dette var også et lag som susa nedi der.
Opprinnelig postet av 1947modell
Husker dere Carlisle som en gang leda det som nå er PL ? Den lille byen som ligger helt oppe mot grensa til Scotland. De ramla vel ned samme sesongen. Mer husker jeg ikke, men muligens andre kan komme med litt opplysninger.
Husker godt det jeg. Men det var vel før de skifta navn til PL ?? Både Carlisle og Luton rykka opp, begge lå en stund i toppen, men begge rykka ned samme sesongen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Carlisle var et mål fra kval til championship i¨år. Tapte ifølge Dagbladet 2-0 hjemme for Leeds som nå spiller kvalifisering mot Doncaster om opprykk.Opprinnelig postet av 1947modell
Husker dere Carlisle som en gang leda det som nå er PL ? Den lille byen som ligger helt oppe mot grensa til Scotland. De ramla vel ned samme sesongen. Mer husker jeg ikke, men muligens andre kan komme med litt opplysninger.Husker godt det jeg. Men det var vel før de skifta navn til PL ?? Både Carlisle og Luton rykka opp, begge lå en stund i toppen, men begge rykka ned samme sesongen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914