Norge-Uruguay
---------------------------
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Svensk magi!
Underholdningsverdien her er på høyde med å se på maling tørke...
Supporter, faktisk :)
Opprinnelig postet av Magnum
Mmmm... her er gutta som skal bevise hva de står for, ja. Festfotball, gitt. Sukk...
Jeg har egentlig tatt meg en landslagspause, men skulle svikte lovnaden fordi Tarik skulle spille. Så spiller skrotingen Morten Gamst Pedersen, som vel har hatt en eller to brukbare landslagskamper.
Etter å ha sett litt av førsteomgang fikk jeg vemmelser og forstod hvorfor jeg bestemte meg for å droppe gjengen.
Det eneste lyspunktet er Carew, som virker interessert - de øvrige profilene er sommerslappe og uinteresserte.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Hvis de virkelig ikke er interessert i å gjøre en innsats på landslaget, kan de ikke bare si fra, da?
Dette her er jo omtrent på høyde med FFK mot Nybergsund... Okei, jeg overdriver LITT, men næggu ikke mye.
Svensk magi!
Opprinnelig postet av stampede
Tarik i oppvarming nå.
Make us proud!
Svensk magi!
Svensk magi!
Nei bort med hareide.. heia Uruguay
Opprinnelig postet av keiko99
tarik burde vært fra start
Nei bort med hareide.. heia Uruguay
Han syns nok det er bedre å satse på gode, velkjente navn hvor han vet hva han kan forvente seg. Dvs. null og niks. ;-)
Hvor mange spillere er det lov å bytte i denne privatlandskampen? Og hvor mange har de på benken? JEG ville ha bytta så mange som absolutt mulig nå i pausa, bare for å statuere et eksempel. Men så ville jeg da også sannsynligvis ikke engang ha TATT UT de fleste av dem som starta i dag.
Vel vel, jeg skrev nettopp i en annen tråd at jeg vanligvis ikke gidder å leke trener. Skal ikke gjøre det her heller, men hvis Åge har lyst til å leke, så må han gjerne det! Men da trenger vel ikke jeg å måtte se på?
Jeg er frista til å svitsje til en annen kanal (distriktsnyheter nå, ser jeg) og be noen ringe meg hvis Tarik kommer innpå... Sukk, sukk og atter sukk.
Svensk magi!
Svensk magi!
TARIK!!!!!!!!!!!!!
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Kjøpe Carew?
De som mener at det er mye "vrakgods" på FFK (ok, det har blitt stillere i det siste) bør ta en titt på det norske landslaget, forøvrig.
Svensk magi!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914