Tippeligarunde 9
Brann - Molde
3-4
Ganske underholdende kamp. Deilig at Brann ikke går forbi oss. Og alltid digg når Brann taper, spesielt på Brann Stadion.
Molde er ikke akkurat et lag jeg liker,men jaggu var dette deilig!!
Og igjen så viser Brannsupporterene sin "storhet" ved å kaste gjenstander på motstanderens keeper.. For en gjeng!!!
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Og igjen så viser Brannsupporterene sin "storhet" ved å kaste gjenstander på motstanderens keeper.. For en gjeng!!!
Det er jo standard det når ting ikke går Branns vei på Brann Stadion. Espen Johnsen fikk jo litt ting kasta etter seg under Brann-Godset. Men han tok jo ikke akkurat sånn på vei for det, "det er sånn det skal være" sa han eller noe sånt.
Hvis noen tippet dette resultatet på siffertipskonkurransen, syns jeg man bør få en premie!
Utrolig av Brann å slippe inn 4 mål mot Molde, som har slitt med å finne nettmaskene så langt i år. Utrolig i det hele tatt at de slipper inn 4 mål på hjemmebane, og taper! Brann er så absolutt ingen gullkandidat i år syns jeg, de har framstått som veldig svake.
By the way, morsomt at de slipper inn 4 mål mot Molde når Dagbladet i sin papirutgave i dag fokuserer på Karadas sitt storspill som stopper og Branns solide forsvarsspill. :)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Nugattistjerna
Ble medlem: 21 nov 06
Lagt til: 31 mai 08, 21:00
Endret: 31 mai 08, 21:06
Oj oj. Stor artikkel i VG i dag om bunnsolide Brann. Vel, akkurat det varte jo lenge. Fatter ikke hvordan Stabæk skal klare å rote vekk dette gullet, det måtte ihvertfall være FFK da
Obs, for sent ute........
Kan bare si en ting:
Kosær mæ´ ille !!!!
Og Molde skulle hatt et vakkert kontringsmål til, det er en skam for dommerstanden at slikt blir avblåst, han var i det minste på linje, aldri offside !
Og når tør NFF å straffe Brann for publikums kasting av gjenstander mot motstanders keeper ?
Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.
resten av kampene:
Idag:
Brann - Molde: 3 - 4
Imorgen:
Lyn - Vålerenga: 20:00
FFK - Stabæk: 18:00
RBK - Viking: 18:00
Aalesund - Strømsgodset: 18:00
Ham Kam - Tromsø: Utsatt??
Mandag 2/6:
Lillestrøm - Glimt: 19:00
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av Willy Renè
Kan bare si en ting:
Kosær mæ´ ille !!!!
Og Molde skulle hatt et vakkert kontringsmål til, det er en skam for dommerstanden at slikt blir avblåst, han var i det minste på linje, aldri offside !
Og når tør NFF å straffe Brann for publikums kasting av gjenstander mot motstanders keeper ?
De presterer jo faktisk å bøtelegge Lillestrøm for sikkerhetssvikt på cupfinalen, hvor NFF selv står som arrangør. Men Brann-fansen som kaster inn egg, pappkrus, mynter, biljardkuler og pisker (haha?) ser lite til bøter.
Ålesund 2-1 over strømsgodset
RBK 2-0 over viking. myhre utvist
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Erikk
Vi bør også være store nok til å grattulere BG med dette. De har rett og slett gjort en kjempejobb hittil i år.
Jepp, denne sesongens overraskelse, eller kanskje jeg skal si døgnflue. Uansett plassering i år så tror jeg de havner langt ned neste år. Men de er et morsomt lag!
Opprinnelig postet av Dokka
Hvor var Bjørkøy? ikke på banen og ikke på benken
Bjørkøy var ikke med i 16-mannstroppen som dro til Bodø. .
Selvfølgelig skal vi gratulere B/G med 2 plassen denne uken. Satt igrunn med en rar følese når jeg satt å så kampen. Håpet først og fremst på at B/G ikke skulle vinne, samtidig at jeg håper at LSK ikke skulle få poeng...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914