Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball EM 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 jun 08, 14:03

Hvordan er det mulig å utestenge Volkan i to kamper i EM, og samtidig bare utestenge Schweinsteiger i ÉN kamp??? De gjorde jo akkurat samme jævla tingen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 20 jun 08, 14:19

Hvem starta det hele?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 20 jun 08, 23:30

Kroatia var konge på straffer. Wink

Må være surt å få den 1-1 i fleisen i det 120. minutt etter å selv ha scoret i 119. minutt. hehe.

Tyskland kan få en lett vei til finalen nå. Var det fire spillere ute med karantene hos Tyrkia?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 jun 08, 23:31

Fy faen jeg HATER Tyrkia! Hvordan er det mulig?  De har alle gudene med seg, det er helt sikkert. Håper Tyskland feier over de, men med den medvinden som feier over Tyrkia for tida, så.... FØler med Zoran nå

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 jun 08, 23:33

For en avslutning! Synd ikke Kroatia gikk videre.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 jun 08, 23:35

Opprinnelig postet av Husgutt

Fy faen jeg HATER Tyrkia! Hvordan er det mulig?  De har alle gudene med seg, det er helt sikkert. Håper Tyskland feier over de, men med den medvinden som feier over Tyrkia for tida, så.... FØler med Zoran nå

Tyrkia kan delta i Asia-mesterskapet i steden for, det er jo kun en brøkdel av landet som er i Europa! Samme med Israel, de er jo helasiatisk!

Uansett, dette må være tidenes beste EM målt i dramatikk. Det har jo ikke vært en kjedelig kamp ennå, tar man bort et par Hellas-kamper.

Får håpe på Nederland - Tyskland i finalen nå, med et seirende Nederland.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 jun 08, 00:39

Tyskland vinner hele greia !

Heia Tyskland !

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 jun 08, 09:48

Opprinnelig postet av Holters

Kroatia var konge på straffer. Wink

Må være surt å få den 1-1 i fleisen i det 120. minutt etter å selv ha scoret i 119. minutt. hehe.

Tyskland kan få en lett vei til finalen nå. Var det fire spillere ute med karantene hos Tyrkia?

Faktisk kom 1-1 etter at tillagt overtid(1 min) var ute.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 jun 08, 12:08

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters

Kroatia var konge på straffer. Wink

Må være surt å få den 1-1 i fleisen i det 120. minutt etter å selv ha scoret i 119. minutt. hehe.

Tyskland kan få en lett vei til finalen nå. Var det fire spillere ute med karantene hos Tyrkia?

Faktisk kom 1-1 etter at tillagt overtid(1 min) var ute.

Nei det gikk nøyaktig 56 sek på overtid.det laget som ville mest vant,kroatia ville jo ikke vinne


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 21 jun 08, 12:29

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Faktisk kom 1-1 etter at tillagt overtid(1 min) var ute.

Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

 


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 21 jun 08, 15:04

Opprinnelig postet av Willy Renè

Tyskland vinner hele greia !

Heia Tyskland !

Etter å ha sett Russland feie over svenskene er jeg ikke i tvil. De vinner hele greia. Tempo,improvisasjoner,smittende lek seg imellom, show fra trener og reservebenken, nei detta var gøy. Og en liten ting til; russiske fan var meget sympatiske, men svenskenem hadde snudd totalt om og var rene idiotene. Skammelig.Så Willy Rene, løp og kjøp en odds med Russland som banker.Wink


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 jun 08, 16:48

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Willy Renè

Tyskland vinner hele greia !

Heia Tyskland !

Etter å ha sett Russland feie over svenskene er jeg ikke i tvil. De vinner hele greia. Tempo,improvisasjoner,smittende lek seg imellom, show fra trener og reservebenken, nei detta var gøy. Og en liten ting til; russiske fan var meget sympatiske, men svenskenem hadde snudd totalt om og var rene idiotene. Skammelig.Så Willy Rene, løp og kjøp en odds med Russland som banker.Wink

Skammelig ?

Synes du det er så rart at jeg holder med Tyskland når jeg har en vakker tysk svigerdatter fra Bayern ?Yell

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 jun 08, 17:49

Opprinnelig postet av Holters

Kroatia var konge på straffer. Wink

Må være surt å få den 1-1 i fleisen i det 120. minutt etter å selv ha scoret i 119. minutt. hehe.

Tyskland kan få en lett vei til finalen nå. Var det fire spillere ute med karantene hos Tyrkia?

 

tyrkia mangler 4spillere grunnet suspensjon samt flere grunnet skade. allikevel var de jo så og si avskrivet før kroatia kampen også grunnet skader og enormt mye rotasjon i laget. utrolig imponert - tyrkia er naturligvis ikke et favorittlag, men man kan ikke annet enn å la seg imponere. og hvis tyskland tror det blir lett smeller det brått en bombe i den første semin. frykter nederland ryker ikveld - faktisk litt nervøs for EMs bestsspillende lag sålangt i et flott mesterskap - som dog mangler de vakre langskuddene.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 jun 08, 19:33

Opprinnelig postet av Costanza

 

Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

Dessuten tok Krotias scoringsfeiring tid og dommeren kan legge til for det. Synes det var moro å se Tyrkia snu igjen, treneren er visstnok en utrolig god motivator, og det kan det vel ikke legges mye tvil i. Håper tyrkerne banker tyskerne i semin. Og FFK1903. Tyrkia er europeisk. Selv om større deler av landet ligger i Asia har landet mye mer europeisk kultur enn det har asiatisk, tyrkerne selv mener jo også de føler jeg mye mer europeiske enn de føler seg asiatiske. Og det kan vel ikke herske mye tvil om at de hadde hatt en mye lettere vei til VM om de hadde kvalifisert seg gjennom det asiatiske systemet.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 jun 08, 20:46

Opprinnelig postet av Costanza
Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

 

Det stemmer ikke helt. Når en dommer legger til 1 min så betyr det at det skal spilles -minst- 1 min overtid men det kan legges til mer hvis det skjer ting som tilsier det.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jun 08, 21:08

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Og FFK1903. Tyrkia er europeisk. Selv om større deler av landet ligger i Asia har landet mye mer europeisk kultur enn det har asiatisk, tyrkerne selv mener jo også de føler jeg mye mer europeiske enn de føler seg asiatiske. Og det kan vel ikke herske mye tvil om at de hadde hatt en mye lettere vei til VM om de hadde kvalifisert seg gjennom det asiatiske systemet.

Selvsagt, og det var et innlegg skrevet i småfrustrasjon rett etter at kampen var slutt. Sånn "Tyrkia er dust"-innlegg der og da. Selvsagt hadde de fått lettere vei til VM, men noe EM hadde de likevel ikke vært i da ;)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 21 jun 08, 21:39

Opprinnelig postet av Rasle

Opprinnelig postet av Costanza
Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

 

Det stemmer ikke helt. Når en dommer legger til 1 min så betyr det at det skal spilles -minst- 1 min overtid men det kan legges til mer hvis det skjer ting som tilsier det.

Jepp. Men 1 min tillegg betyr i utgangspunktet at det legges til mellom 1 minutt og 59 sekunder. Så er det selvsagt mulig for dommer å legge til ekstra tid forutsatt at det skulle være mye stopp i spillet i overtidstiden.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 jun 08, 21:44

Opprinnelig postet av Costanza

 

 

Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

 

Det betyr ingenting hva det står i regelbøkene. Det er hva som er sedvane som betyr noe. Regelboka er til for å unnskylde dommere som gjør feil..

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 21 jun 08, 21:58

Pent mål av Russland!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jun 08, 22:04

Akkurat nå virker Russland mer nederlandsk enn Nederland selv. Herlig fotball!

Er det bare jeg som er drittlei av å høre Seven Nations Army (?) på omtrent hver eneste kamp? Må jo være temmelig utbrukt etter hvert. Men men, bedre enn å høre Pippi-sangen i hvert fall.

Måtte vinneren av denne kampen vinne hele driten. Liker Nederland best, men jeg har satset på russerne som vinnere, og det eneste laget jeg har tippet på. Går denne inn så skal jeg jammen meg satse en tier på Norge om fire år, før kvalifiseringen, så får jeg testet ut om skjebnen ligger i mine hender i hvert fall.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 11 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340