Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball EM 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 12 11

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 16 jun 08, 16:17
Man skal være ganske så Tyrkia sympatisør for å si at Tyrkia ikke hadde flaks, eller at de rundspilte Tsjekkia.

1. omgang var Tsjekkias og 2. omgang var Tyrkias.

Cech glipper en ball han hadde tatt 1000 andre ganger, og ballen havner i beina til en tyrker, Nihat var det vel, -den dagen det ikke blir flaks da kan vi bare fjerne ordet flaks fra språket vårt.

Tsjekkia hadde vel også en i stolpen også..



kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 10 jun 08, 17:26
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Holters BOR i bergen, er han Bergenser ?

 

Nei

 

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg BOR på grålum, er jeg sarping??

 

Ja 

---------------------------

Hvem F er Rami?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jun 08, 17:49
Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeesp! Finnes noe mer kjedelig enn åpningsseremonier? Denne var noe av det tammeste jeg har sett. Ser ut som avslutningsfest for barnehagen. Jeg vil se fotball! Og dette er ikke et verdig vorspiel for hva som skal skje!

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 07 jun 08, 18:07

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av schpa84
Oui, supreme!!  Allez les bleus!!!! Ellers heier jeg og på Sverige, vi er jo litt svenske og:)


Vi? Snakk for deg selv. Unner ikke söta bror en dritt :) Og tar jeg ikke feil, så har jeg Rune Haugen med meg på akkruat det!

Med vi snakka jeg om meg og broren min. Alt handler ikke om deg vettu, selvom du åpenbart tror det. At du ikke unner söta bror en dritt er søskensjalusi. De er et betydelig bedr lag enn Norge! Slutt å leke i sandkassa min venn Heia Sverige! Det landet med de diggeste gutta og kuleste festefolka:) Elsker Sverige, men selvfølgelig også Frankrike siden jeg er Fransk

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jun 08, 18:17
Endret: 07 jun 08, 18:19
Opprinnelig postet av schpa84
Med vi snakka jeg om meg og broren min. Alt handler ikke om deg vettu, selvom du åpenbart tror det. At du ikke unner söta bror en dritt er søskensjalusi. De er et betydelig bedr lag enn Norge! Slutt å leke i sandkassa min venn Heia Sverige! Det landet med de diggeste gutta og kuleste festefolka:) Elsker Sverige, men selvfølgelig også Frankrike siden jeg er Fransk


Jeg vet vel ikke hva du legger i "vi", neste gang får jeg dra frem FFKsupporter.net sitt slektstre og se hvem som er slekt med hvem, og hvem som har halvveis svensker før jeg svarer...

Jepp, kjempesjalu på svenskene! Hvorfor skal alt som har med å ikke unne noe enten være mindreverdighetskomplekser eller sjalusi? De siste gangene vi har møtt Sverige har vi vel vunnet om jeg ikke tar feil, og sjekk FIFA-rankingen, vi ligger foran dem der også...

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 07 jun 08, 18:23
Endret: 07 jun 08, 18:26

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av schpa84
Med vi snakka jeg om meg og broren min. Alt handler ikke om deg vettu, selv om du åpenbart tror det. At du ikke unner söta bror en dritt er søskensjalusi. De er et betydelig bedr lag enn Norge! Slutt å leke i sandkassa min venn Heia Sverige! Det landet med de diggeste gutta og kuleste festefolka:) Elsker Sverige, men selvfølgelig også Frankrike siden jeg er Fransk


Jeg vet vel ikke hva du legger i "vi", neste gang får jeg dra frem FFKsupporter.net sitt slektstre og se hvem som er slekt med hvem, og hvem som har halvveis svensker før jeg svarer...

Jepp, kjempesjalu på svenskene! Hvorfor skal alt som har med å ikke unne noe enten være mindreverdighetskomplekser eller sjalusi? De siste gangene vi har møtt Sverige har vi vel vunnet om jeg ikke tar feil, og sjekk FIFA-rankingen, vi ligger foran dem der også...

 

Spiller ingen rolle. Vi har ingen spillere som kan måle seg med Zlatan, sjekk hans ranking. Sjekk hva de har oppnådd i mesterskap og hvor mange ganger vi ikke engang har kvalifisert oss, så desverre for deg er Sverige ett mye bedre lag enn Norge:) Og det digger jeg!!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 jun 08, 18:42
Tråkig start på EM må jeg si...

Får håpe Portugal har noe å by på...

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 07 jun 08, 18:18
Endret: 08 jun 08, 22:11


FIFA-ranking (mai): 7.

Veien til EM: Toer i sin gruppe (bak Italia) med 26 poeng (mål 25-5). Kamper: Georgia (b) 3-0, Italia (h) 3-1, Skottland (b) 0-1, Færøyene (h) 5-0, Litauen (b) 1-0, Ukraina (h) 2-0, Georgia (h) 1-0, Italia (b) 0-0, Skottland (h) 0-1, Færøyene (b) 6-0, Litauen (h) 2-0, Ukraina (b) 2-2.

Motto på spillerbussen: On vit ensemble, on vibre ensemble. («Vi lever sammen og feirer sammen»).

Landslagssjef: Raymond Domenech (55), siden 2004.

Kamper: 9/6 Romania (i Zürich), 13/6 Nederland (i Bern), 17/6 Itaia (i Zürich).

Allez les Bleus

 
MOD: Fjernet hotlinket bilde. Det er dessverre slik at vi får klager når vi hotlinker til bilder

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jun 08, 20:51
Får vel slenge inn et tips på hvem som vinner EM i år også. Forrige gang var jeg en av få i Norge som tippet Hellas og fikk rett. Noen som har fullstendig kampoversikt og hvor kampene blir vist på TV? TV2 sender vel på alle sine kanaler, mens TV4 vel viser en del som TV2 ikke viser (men som blir sendt på TV2 Sport).

Gleder meg i hvert fall! Alltid noen fantastiske kamper å se frem til i slike mesterskap. Håper egentlig Nederland skal få en liten opptur i år.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 jun 08, 21:05

Skal hvertfall kose meg en del til helga med fotball..!!!

Viser NRK noe som helst fram EM eller er det bare tv2??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 03 jun 08, 21:07
Dårlig vær skaper hodebry.

---------------------------

Tarik på landslaget!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 03 jun 08, 21:11
Opprinnelig postet av GurrBass

Skal hvertfall kose meg en del til helga med fotball..!!!

Viser NRK noe som helst fram EM eller er det bare tv2??



Finner ikke noe sendekjema for EM på NRKs sider, så da kan vi kanskje konkludere med at de ikke sender noen kamper.

---------------------------

Tarik på landslaget!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 jun 08, 23:04
Opprinnelig postet av FFK1903
Får vel slenge inn et tips på hvem som vinner EM i år også. Forrige gang var jeg en av få i Norge som tippet Hellas og fikk rett.
Jeg blir vel en av få som tipper Russland som EM vinner og får rett.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 jun 08, 17:02
Endret: 05 jun 08, 17:03
Hrvatskas supportersang for EM 08!

http://youtube.com/watch?v=CfZC0MSAf2Q&feature=related

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 05 jun 08, 20:12
Har også tro på Russland. Synes de vinner alt som de stiller opp på i det siste - alt fra ishockey til melodi grand prix. Om de ikke vinner tror jeg de kommer til å gå svært langt. Landet er i en flytsone slik Norge var rundt Lillehammer-OL.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 06 jun 08, 13:08
Helt feil!!! Frankrike vinner! Sverige får sølv eller bronsje! Allez, allez, allez

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 13 jun 08, 22:36
Endret: 13 jun 08, 22:37
Endret av: JipJap

fy f... for en kamp igjen. Heia Nederland. 

Uavgjort mellom italia og frankrike nå, så kan det bli 3 lag med 2 poeng i dødens gruppe...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jun 08, 21:26

Svensk tap mot Spania og Hellas ligger under mot Russland... Håper Hellas ryker i dag!!!

På tv`n ble playmaker nevnt i gresk sammenheng.. Keh???

De stiller jo med bare forsvarspillere jo!! Frown

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 12 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340