2 runde i cupen
Opprinnelig postet av keiko99
ja det hjalp og sparke tom nordli
Og dette mener du seriøst? Hvor lang tid skal man få til å "rette opp skuta" før man erklærer tabbe???
Opprinnelig postet av Costanza
Det er tydeligvis "in" for regjerende norgesmestere å ryke ut i 2. runde mot 2. divisjonslag...
Vi røk i 3 runde i fjor, etter å ha slått Lisleby og SFK i de to første rundene
---------------------------
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Så ufattelig deilig at LSK ryker ut..
Jeg tror jeg ville følt sympati med nesten ethvert annet lag i Tippeligaen, men ikke med LSK.. Nå skal vi vel ikke glemme at vi røk ut på en pinlig tabbe i fjor og, men LSKs er verre. Nybergsund var jo faktisk veldig gode i fjor(til å være 2.divisjonslag, unnskylder ikke tapet vårt), det er ikke Eidsvoll!
Blir morsomt å se spillerne i media som lover at de skal skjerpe seg nok en gang, trenerne som avviser krise og Fjørtoft som ber om tid eller lignende..:)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Skadefryd er den klart beste fryden - Ingen tvil om det. Hamkamseier i dag og LSK går til pause med tabellbunn og ute av cupen....
Hamkam seier idag? Ehhhh, de tapte da 3-0 etter mine øyne.....
Hamkam seier idag? Ehhhh, de tapte da 3-0 etter mine øyne.....
[/quote]
ja da, et dårlig og ønsket resultat ved pause....
Kamma har fremdeles sjangsen til å gå forbi LSK, de har en kamp mindre spilt (selv om jeg ikke tror det skjer..)
Her kan dere forresten se selvmålet til Otto Fredrikson...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
*14.05.08 - Bethina* :)
Godt å se at Brenne og Bjørkøy nyter store fremganger i sin ambisiøse klubb... Unner dem all suksess..
Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Jeg bare må hive meg på ditt innlegg. Hæla i taket for de to guttene der. De har gått 5-på og ødelagt sin karriere. Det kunne jo tenkes at -Simen kommer hjem med halen mellom bena. Bjørkøy er vel snart klar for Strømmen.Godt å se at Brenne og Bjørkøy nyter store fremganger i sin ambisiøse klubb... Unner dem all suksess..
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Costanza
Det er tydeligvis "in" for regjerende norgesmestere å ryke ut i 2. runde mot 2. divisjonslag...
Det er hvertfall siste skrik, for det har nemlig aldri skjedd tidligere.
Så forsvant RBK ut av cupen. Mamadou Diagne Latyr scoret på den siste straffen for Kristiansund.
De ledet 1-0, men Kristiansund utlignet 2,5 minutt på overtid. Rosenborg maktet ikke å score i ekstraomgangene, og da ble det hele avgjort på straffer.
Kristiansund vant straffekonkurransen hele 4-1!
Storflor og Femidov bommet, mens Kristiansund var knallgode på straffe. Den tidligere FFK-spilleren "Momo" Diagne Latyr satte inn den viktige 4-1-straffen.
Moro!
Har du lest forumets retningslinjer?
These pretzels are making me thirsty!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914