Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League - sesongen 2008/09

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 20 jun 08, 13:42

Blir mye spennende det kommende året. Manchester City satser enda mer enn året før. Mark Hughes var det trist å miste til de lyseblå, men nå går ryktene om Laudrup som ersatter. Er glad det verken blir McClair eller Berg i hvert fall.

Chelsea håper de har byttet ut traus israelitt med brasiliansk dynamitt. Blir artig å se hva Scolari klarer å få til med milliardærleketøyet. Han er i hvert fall ikke beskjeden hva gjelder innkjøp.

Blir spennende å se hvor alle stjenerne til slutt ender. Hadde vært gøy med Ronaldinho i Premier League, samtidig som jeg selvfølgelig håper at Cristiano Ronaldo forsvinner til Real Madrid. De trenger å svekkes litt de røde nå.

Håper som vanlig på en topp ti-plassering til Blackburn, men det kan bli tøft i år. Mister vi Santa Cruz til en av de større klubbene i tillegg til å miste Hughes så kan det fort bli en svak sesong av Rovers.

Utover det så håper jeg at de nyopprykkede lagene ikke ender som Derby, men at de får en heidundrende opplevelse i øverste divisjon!

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06

Lagt til: 20 jun 08, 16:21

Får virkelig håpe at det blir Laudrup som tar over Rovers, alltid hatt sansen for dansken. Ellers har vel Aston Villa lagt inn et bud på 15mill pund på David Bentley som ønsker seg til en større klubb.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 20 jun 08, 17:26

Laudrup hadde vært en drøm nå som Shearer har takket nei. Heldigvis stakk McClaren til FC Twente. Jeg har ikke hatt sansen for han. Håper også vi unngår Allardyce. Ince hadde vært et spennende men usikkert kort.

Klarer vi å få tak i Laudrup så blir vi forhåpentligvis litt mer attraktive for nye spillere også. Og kanskje klarer vi å holde på Bentley og Santa Cruz

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 21 jun 08, 17:43

Blackburn vil måtte slite for den topp 10 plasseringen, spillere som bentley, samba og ikke minst santa cruz er hete etter knallinnsats sist ses. Samt som dere nevner var Hughes en flott manager for Blackburn. Lag jeg tror per dags dato havner foran rovers på tabellen er: manu, chelsea, arsenal, lpool, spurs, everton, west ham, villa, pompy, city. Ncastle, boro og wigan har også lag som kan blande seg inn på topp 10 med full klaff, i den gruppen rangerer jeg bburn. Spesielt boro har jeg troen på, mange spennende spillere, southgate får lite ut av dagens spillermateriale.

Frykter at de nyopprykkede stoke og hull blir kasteballer ala derby, især hull. WBA har erfaring fra PL - et jumbolag som har størst sjans til å overleve av de 3nyopprykkede lagene.

forøvrig håper jeg som alle andre som ikke er manu supportere at ronaldo forsvinner snarest. greit nok at PL blir en attraksjon fattigere, det er viktigere at spranget opp til manu ikke blir for stort. gøyalt å se striden som kan være iferd med å blusse opp mellom fergie - styret - ronaldo - manu - real. her snakker vi en ny stam, barthez, beckham og nistlrooy?ellers skeptisk til scolari, når trente han et klubblag sist? (eller positiv kan du si siden jeg er scouser i blodetWink) Lpool har for mye kvantitet på vingene og foran. ellers er sentrallinja knallsterk - dog svært negativ til et salg av verdens beste pasningsspiller(alonso) og mangler på transfer funds. David Villa på topp og ny klasseving hadde gjort susen!samt ny vback, dossena meldes så og si klar - ikke videre imponert, lukter kvantitet...

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Rey

Moderator

Lagt til: 22 jun 08, 21:30

Da er Ince klar som manager for Blackburn. Spennende og tøft valg men jeg må innrømme at jeg er veldig usikker på hva vi kan forvente av han

The colour of her eyes

FFK1903

Moderator

Lagt til: 22 jun 08, 21:33

Opprinnelig postet av Rey

Da er Ince klar som manager for Blackburn. Spennende og tøft valg men jeg må innrømme at jeg er veldig usikker på hva vi kan forvente av han

Samme her... Bedre enn det jeg fryktet selvsagt, men håpet på noe enda bedre. Men spennende blir det om ikke annet!

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06

Lagt til: 22 jun 08, 21:48

Ince er ihvertfall en vinnertype. Må ærlig innrømme at jeg ikke likte han som spiller, men mest sannsynlig fordi han spilte for Man U. Spennende blir det ihvertfall

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 23 jun 08, 21:34

skulle ikke lage en blackburn rovers tråd da. hehe.

blir spennende å se hva ince klare å få til med klubben. selvom jeg trur hughes fikk dratt så mye ut av laget som mulig. kan ikke regne med at ince kommer inn å er like flink med spillerkjøp som forgjengeren sin. 

jeg trur desverre at savnet etter mark hughes blir stort i sesongen som kommer. håper selvfølgelig at jeg tar feil.

skal prøve å ta meg en tur over i løpet av den sesongen her også.

spennende å se hva som skjer. hørte vi er å lukter på matheisen fra nederland. forresten vært veldig stille på overgangsmarkedet i år. de venter kanskje på at em skal bli ferdig.

Rey

Moderator

Lagt til: 11 jul 08, 11:30

Få med enda litt mer Blackburn-nyheter da: Fowler til Blackburn

Må si jeg er skeptisk. Veldig skeptisk og er redd det her tyder på at vi får en annen spiss i avgang

The colour of her eyes

FFK1903

Moderator

Lagt til: 11 jul 08, 11:57

Tenkte vel egentlig bare "baaaaaaah" da jeg så da. Må være bedre å hente inn et billig ungt talent som kan slå til, fremfor å hente en gammel snus som man vet ikke kommer til å gjøre det. Jeg skal donere 500 til FFKsupporter.net hvis Fowler scorer mer enn seks mål kommende sesong!

Rey

Moderator

Lagt til: 11 jul 08, 12:23
Endret: 11 jul 08, 14:39
Endret av: Rey

Og når Ince har planer om å selge Friedel, så er jeg ikke veldig happy med hvordan den nye manageren har startet Blackburn karrieren sin. Så langt... meget skuffet.

The colour of her eyes

FFK1903

Moderator

Lagt til: 11 jul 08, 14:30

En av de beste målvaktene, som nesten blir bedre og bedre for hvert år? En keeper som nesten aldri har vært skadet?

Det lukter litt Souness over Ince akkurat nå, ikke en ny Hughes i hvert fall.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 11 jul 08, 17:56

og at de har robbie fowler på prøvespill om dagen. lukter ikke fugl av dette. får for all del håpe at ikke fowler kommer til oss. han er ikke god nok lenger. hadde det vært for 6-7¨år siden så hadde jeg vært optimist.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 25 jul 08, 13:18

Helt utrolig hvordan Fulham henter spillere. Fredrik Stoor, RBK for kanskje 30 mill. og så har de hentet Toni Kallio, Young Boys (16 kamper for YB) (ex. Molde). Kallio var vel mest innbytter for Molde. Han ble jo også nesten FFK-spiller. Lurer på hva overgangsummen var der.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 17 aug 08, 17:38

Dæven, hat-trick på syv minutter av Agbonlahor, i tillegg til at Carew scoret det første målet. Villa virker sterke, selv om 4-1 kanskje ikke akkurat er riktig bilde av kampen. City kom godt med etter den særdeles billige straffen. Så ikke ut til å være noe kontakt i det hele tatt...

Chelsea fikk en drømmestart i hvert fall, åpnet stekerst av de fire store. Så får vi se hva United får til nå mot Newcastle.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 18 aug 08, 08:04

det var ikke stort!hehe.må bare nye det de få gangene manu ikke vinner. ncastle overraskende bra, især defensivt sett i lys de siste sesongene. coliccini muligens et kupp, samt "spiderman" på topp. guthrie kan også virke som et godt kjøp. underlig at lpool kvitter seg med en fullgod PL spiller som atpåtil er scouser og isteden satser på en franskmann(plessis).

største skuffelsen etter første runden må være everton, ikke selve tapet men laget de mønstret virket særs svakt for. sliter nok med mye skader på andre siden av stanley park.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914