Knut Torbjørn Eggen til Moss?
Linkes til Moss
Moss Fotballklubb evaluerer spillergruppe og trenerteam. Et navn som nevnes flere steder er Knut Torbjørn Eggen.
Tipper han vil føre dem til tippeligaen
Jeg tror ikke han er i psykisk god nok form til å takle presset det er å være i lederposisjon i en fotballklubb, selv om det "bare" er Moss.
For hans skyld så håper jeg han tar et par år fri fra lederposisjoner i fotballmiljøet.
---------------------------
FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!
Tviler sterkt på at han havner i Moss.. Han havner vel på samme plass som alle de andre avdanka... Tv2 fotball extra!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av keiko99
Nei, men er det ikke han som var så syk da ?
Å ha vært syk er ikke det samme som å være innvalid keiko.Ville ikke vært mye arbeidskraft igjen i dette landet om alle som hadde vært sykemeldte skulle slutte å jobbe.
Eggen har nok mye å tilføre norsk fotball enda, vi av alle burde se at han er en stor resurs.
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av keiko99
Nei, men er det ikke han som var så syk da ?
Å ha vært syk er ikke det samme som å være innvalid keiko.Ville ikke vært mye arbeidskraft igjen i dette landet om alle som hadde vært sykemeldte skulle slutte å jobbe.
Eggen har nok mye å tilføre norsk fotball enda, vi av alle burde se at han er en stor resurs.
Godt sagt HotDream. Synes det hadde vært fantastisk gøy om han gjorde suksess med Moss. De skal selvfølgelig ikke bli bedre en FFK da.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
I følge Moss Dagblad blir han trener for Wang Toppidrett.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
I følge Moss Dagblad blir han trener for Wang Toppidrett.
Ikke sant, skjønner ikke hvorfor alle tror han skal inn i Moss sitt støtteapparat. Han skal jo være mentor og "lærer", har jo igrunn ikke noe med Moss FK å gjøre slik jeg ser det...
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914