Tippeligarunde 11
Håper det er runde 11, hvis ikke får noen moderatorer rette overskriften.. ;)
Starter med Glimt- RBK som spilles akkurat nå, til pause er stillingen 0-0. Men det store spørsmålet er: får vi en nye "Pelu-sak" etter denne runden? Slik jeg så situasjonen på internett, så det ikke ut som om Stoor var nær ham i det hele tatt- Stoor fikk sitt andre gule for dagen og ble sendt i dusjen.
Noen som ser på tv som fikk mange gode repetisjoner og som kan si om det var filming/dommerfeil eller om det var et riktig idømt gut(rødt ble det jo) kort?
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Fikk ikke sett den første taklinga til Stoor,men den taklinga som førte til det andre gule kortet var rett og slett bak mål..
Ser heller ut som om Trond Olsen snubler i sine egne bein...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 27 jun 08, 20:17
Endret: 27 jun 08, 20:53
Endret av: Lemmy
Ja, den første taklinga vet jeg ingenting om..Men den andre ser helt feilaktig idømt ut! Kan hende kameraene lurte meg, men det så så absolutt ikke ut som noe frispark en gang. Om Olsen filmer aner jeg ikke, men han blir hvertfall ikke hindret av Stoor.
Var linjedommeren på samme side, by the way? Og hvordan sto dommeren plassert? Er vanskelig å få med seg alt, men håper NFF sletter det røde kortet for Stoors del!
Der er det forresten 1-0 til Glimt etter scoring av Thomas Rønning som tydeligvis ikke er nede på jorda etter scoringa si- pådrar seg umiddelbart gult kort for en takling..
Wow..På frisparket må Londak slå til corner- på corneren "pisser" Vadim Demidov på forsvaret og lager 1-1!
Noe som også blir sluttresultatet..
-Bill Shankley-
Fantastisk at de i Fotball-Xtra babler om keepere, fremtidige keepere og keepere med potensiale og nevner ikke Lasse Staw med et ord. De savnet et keeper som var høyaktuell for utlandet slik Thorsvedt var i sin tid. Lasse Staw er jo i søkelyset til en del klubber allerede...
Myhre, Knutsen, Opdal og Jarstein ble nevnt.
Ser ut som Stabæk taper idag
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Tja, 2-3 nå. Får håpe TIL står 'an av... Hadde vært utrolig deilig å komme 3 poeng nærmere toppen! (Forutsatt at guttane gjør jobben til mandag).
Og DER var det 2-4!
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Trodde ikke mine egne øyne når jeg så at det sto 3-1! 4-2 kom jo etter en kjempetabbe av Skjønsberg, for en gangs skyld..:D Morsomt at Stabæk kun har sluppet inn 4 mål på 10 kamper, nå slapp de like godt inn 4 nye på under en kamp..Og Tromsø som kun har scoret 6 fra før av scoret 4 på under en kamp. Fotball er uforutsigbart! Hvis resultatet står seg, skulle jeg likt å se en som tippet 4-2seier til Tromsø..
-Bill Shankley-
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 28 jun 08, 19:34
Endret: 28 jun 08, 19:34
Endret av: keiko99
Stabæk - Tromsø 2-4
Lyn - Viking 0-1
HamKam - Brann 0-0
Strømsgodset - Lillestrøm 2-1
Aalesund - Molde kl:20.00
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 28 jun 08, 19:47
Endret: 28 jun 08, 19:55
Endret av: Lemmy
Lyn-Viking 1-1(ferdig) Bra resultat for oss, forsåvidt.. :)
Stabæk-Tromsø 2-4(ferdig) Overraskende resultat!
Strømsgodset- Lillestrøm 2-1(ferdig) Yes, digg at ikke Lillestrøm fikk noen opptur, som alle maset om. :D
HamKam- Brann 0-0( ferdig) Egentlig deilig resultat! Hverken gampefotballaget Ham-Kam eller de klysete bergenserne får noe å glede seg over! :)
-Bill Shankley-
Stabæk - Tromsø 2-4
Lyn - Viking 1-1
HamKam - Brann 0-0
Strømsgodset - Lillestrøm 2-1
kampene er over. Da er det bare Aalesund-molde igjen føre FFK-VIF spiller mandag
Aalesund - Molde kl:20.00
Noen som tippa rett i resultattippinga idag? Tror jeg bomma stort idag gitt
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
at rbk, brann og viking avgir poeng er meget gode nyheter for oss da dette er lag som vil ta mer poeng framover enn lag som lyn, glimt og godset. saftig digg at uslåelige stabæk også kan beseires! og lsk unner jeg ingenting, dog vil de dessverre klare seg, kamma er rett og slett horribelt svake. tror aalesund får kvaliken, mange mangler i det laget også. U i kampen om møre og romsdal er forøvrig relativt irrelevant for FFK. vi kan få en aldri så liten luke ned til de andre lagene, en bolk med lag like bak oss, men har ikke helt troa mot vif, de rundspilte oss på stadion ifjor i en utrolig heldig ffk seier. et ran. nå uten gashi blir det vanskelig. barsom vil ikke savnes nevneverdig da hans bidrag i vår kan summeres til blaah...
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Kjempe resultater for oss idag!! Selv om jeg fikk 0 poeng på siffertipsa..
Nå er det bare å gjøra jobben mot VIF så er vi like bak Stabæk..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914