Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen tilbake på NRK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 04 jul 08, 08:21

Satser på Thor Eggen som kommentator.  Beste norske etter min mening.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 04 jul 08, 08:36

Tv2 har gjort Tippeligaen til ett fantastisk produkt. Det er liten tvil om at de med sin satsing har bidratt til å styrke interessen for norsk fotball. Tviler på at hverken NRK eller TV2 vil satse like tungt nå da de bare viser en kamp hver i uken. Om Lyse velger Viasat så er vel det det kanalplattformen med minst utbredelse. Vet heller ikke om den er mulig å "kjøpe" om du har Canal Digital parabol.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 04 jul 08, 10:47

Lyse skal vel bruke sitt altibox konsept. Dvs at vi som er tilknyttet Fredrikstad Fibernett får tilgang til disse kampene

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 04 jul 08, 11:28

Opprinnelig postet av bjorn

Smaken er som baken, derfor jeg liker han er fordi han er litt annerledes, ikke så veldig høytidlig og bruker endel humor jeg liker, og han har ganske god erfaring/kunnskap også.

Det er aldri kjedelig å høre på Eggen.

Den desidert verste "hovedkommentatoren" er Roar Stokke, han orker jeg ikke høre på.

Aldri kjedelig, nei. Thor EggEEEEEEEEEEN er bare slitsom :-)

Jeg synes egentlig de fleste av de faste kommentatorene på TV2, Canal+ og NRK er OK. Stokke er et lydbånd som gjentar seg selv hele tiden, han er traurig - og Olav Traaen er enda verre, men Alsaker, Haugen, Fredheim, Scheie, de er bra. Få Scheie og Drillo som fast par på lørdagskampeneCool

Er det ikke snakk om at Lyse vil komme til å videreselge selve TV-sendingene søndag til en av de store aktørene? Slik at vi kan komme til å få dem på enten Canal+ eller TV2 likevel?

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 jul 08, 12:03
Endret: 04 jul 08, 12:25
Endret av: bjorn

Opprinnelig postet av Tøfflus

Aldri kjedelig, nei. Thor EggEEEEEEEEEEN er bare slitsom :-)

Det er endel av moroa, blir litt ekstra spennende Wink

Schibsted-allianse sikrer seg web-rettighetene

http://e24.no/medier-og-reklame/medier/article2522697.ece

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 04 jul 08, 13:15

gutta fra canal digital leverer på et jevnt høyt nivå, best i klassen. på tv2 er alsaker og semb å foretrekke, dog må det sies at semb blir litt for høy på pæra til tider- Tippeligaen er snart topp 5 i verden!og lignende utsagn, under EM virket han til tider høy i studio!!bra med engasjement men ble for mye av det gode i sluttspurten av mesterskapet. ellers gjør petter myhre en god jobb, skuffet stort dog da han siterte en vg artikkel omhandlende ballack og gjorde det til sin "egen"...pinlig å høre på når jeg hadde lest nøyaktig samme ordrekkefølgen halvtime tidligere på vg.no...

scheie er kurant-tradisjon, traaen en spesiell kar, løken så knusktørr og kjedelig som du får det, vi vil ha kommentatorer som hever stemmeleie i passende situasjoner!! stokke i andre enden av skalaen-skriker hele veien. thor eggen er en bombastisk tulling!hørt rykter om at ivar hoff blir svært sentral i lyse's satsing?Tongue out  (ha meg unnskyldt for enkelte overfladiske personskildringerWink)

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914