Etter kamp: Viking-FFK (12. serierunde)
neste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:
Barsom, Gashi, Wherman, Kvisvik/Thomasen/Kouadio..
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
Håper jeg ikke ser Barsom på banenneste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:
Opprinnelig postet av Espen
Opprinnelig postet av bateman
tarik 4 lite med idag, jobber heller ikke for å bli involvert
Så du mener det bare skiller ett poeng mellom Gardard som putter og kommer til flere sjanser i dag, og Tarik? På blokka mi står det 3 utenfor navnet til Tarik. La gå at arbeidsforholdene for ham var dårlige, men spillerne må likevel få karakter for det de faktisk klarer å få til utpå der.
kunne nok presisert at 4ern til tarik er svak. men ellers må jeg ha truffet på børsen min siden du kun har én spiller å utsette på
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
neste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:
Tror midtbanen blir som i dag egentlig.. Thomassen går ned på venstrebacken!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Nå har jo faktisk Tarik målgivende i dag også,så sånn sett har han jo gjort jobben sin
kunne nok presisert at 4ern til tarik er svak. men ellers må jeg ha truffet på børsen min siden du kun har én spiller å utsette på
Jada, ellers er jeg stort sett enig med deg Og det er jo riktig som en annen sier her, at Tarik jo ga målgivende til Gardar. Så kanskje han skal få en svark firer, sånn for å være grei
Søren, vi hadde nok en gyllen sjanse til å lage en liten luke til STabæk nå. No way om Viking tar dem hjemme på Nadderud. Jaja.
Jeg mener Barsom passer best på høyrekanten, når han spiller på venstre så går han for mye innover på banen synes jeg.. Tror kanskje Barsom hadde blitt en annen en dersom han hadde spilt høyrekant..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Trenger vi penger, er det bare å selge Barsom.. Bør heller lære seg å slå pasninger, enn å stusse barten
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Husgutt
Trenger vi penger, er det bare å selge Barsom.. Bør heller lære seg å slå pasninger, enn å stusse barten
Var jævlig flott den barten, da. Men spillemessig ble han sittende med skjegget i postkassa (ok, den var bløt)
Herlig å sitte blant noen siddiser på Gardermoen og se 0-1 danse inn via hanskene til Myhre. Ikke så gøy når det kom et mål rett etterpå. Da var det mer gøy å se en halvveis fornøyd gjeng på Sola som skulle med samme fly som meg, bare motsatt. Wehman er faen meg skummel utenpå banen også der han satt!
Nok om det. Utrolig bra med et poeng for tredje gang her borte. Laget viser stabilitet nå, har vel til gode å se FFK bli rundspilt i årets serie.
Hadde en vond følelse at Viking skulle score på slutten, men slapp heldigvis det!
Opprinnelig postet av paco
Håper jeg ikke ser Barsom på banenneste kamp skulle vært spennende å se midtbanen sånn:
Helt enig! Faktisk enda dårligere enn Ramberg.
per dags dato er det nesten "krise" på vingplass. vi har ikke én spiller som virkelig er til å stole på 100%. det mangler klasse. barsom er årets store skuffelse i ffk, rett og slett rævva. ramberg gjør seg best som sentral midtbanespiller, løser vingrollen kun til OK. kvisvik er en saga for seg, langt unna tidligere storform. koadiou prestert ingenting i ffk til nå...thomassen bør være selvskreven framover, bortsett fra de gangene han stepper inn for wallace på vbacken. ønsker to nye vinger framfor ny spiss nå...spissparet vi har er for tiden meget bra, scoret 9mål til sammen i år=godkjent++ kvisvik og ivory boys ut bør gi rom for nye spillere inn 1august?det behøves ellers faller fredrikstad fort nedover tabellen...west, stadheim og tegstrøm kan også skyves på dør, men det blir nok vanskelig.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
barsom er årets store skuffelse i ffk, rett og slett rævva. ramberg gjør seg best som sentral midtbanespiller, løser vingrollen kun til OK.
jeg mener disse to sammen med de to sentrale på midtbanen er den største årsaken til at vi ikke er en kasteball på bortebane denne sesongen slik vi har vært i samtlige sesonger i tippeligaen. selv om de ikke glimter til i går, så jobber de bra kollektivt og vi er til tider helt på høyde med viking på midtbanen. det hadde vi ikke vært med fjorårets kvisvik/bjørkøy.
med ffk til champions league!
Greit å gjøre som smarte skiløpere, legge seg litt bak tet. Bedre å spurte forbi på slutten For mye vind å være på toppen alene, hehe.
Syns det var svakt defansift på det målet til Viking. Det var jo ikke noe press på Ødegaard over hodet. Fikk stå helt alene å slå innlegget....
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Opprinnelig postet av Bob Page
Syns det var svakt defansift på det målet til Viking. Det var jo ikke noe press på Ødegaard over hodet. Fikk stå helt alene å slå innlegget....
Det er svakheten til Cwartek det, uten at jeg husker helt hvor han var ved målet. Men han burde vært der...
GurrBass
Ble medlem: 03 jul 05
Lagt til: 08 jul 08, 09:06
Endret: 08 jul 08, 09:07
Endret av: GurrBass
Stokholm mener at FFK ikke er no topplag,vi kom dit bare for å ta et poeng.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193165
Må si at jeg liker den kommentaren Wehrman kommer med tilbake
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Bra å si det når vi presser midstopperen deres med 3!!! mann slik at han blir stresset og gjør feil....
Topplag spiller klokt og det mener jeg vi gjorde i går. Veldig fornøyd med gutta.
Synd med Wallace, ser han bøyer beina for å ikke kveste stakkarn...og blir straffet med gult selv om han hadde kort fra før...greit nok, men ikke så stygt av Wallace.
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009
Synes ikke vi kan være misfornøyd med ett poeng borte mot Viking, men personlig er jeg misfornøyd med Barsoms utvikling og synes han var den eneste som skuffet igår. Han skaper forsvinnende lite, og slår dessuten altfor mange feilpasninger. Han er en skikkelig Burman, som snakker på seg forventninger han ikke lever opp til. Eller som det heter på engelsk: His mouth is writing checks that his body can't cover.
-Elsker alle-
Viking bør sende Rösler på et slikt "anger-management" kurs. Mannen er jo helt vill.
-exit body, exit mind-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914