Før kampen: FFK-LSK (13 serierunde)
fader at jeg ikke har fått tak i bilett i ÅR skal vi slå Kanari gule og blå..
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
fader at jeg ikke har fått tak i bilett i ÅR skal vi slå Kanari gule og blå..
Opprinnelig postet av danielsander
Har pådratt meg en ekstra billett til FFK-LSK og jeg skal på ferie frem til søndag, så jeg tar en enkel variant og håper noen her inne vil kjøpe den. :)Seksjon C, rad 1, plass 9 PDF-billett.
Helst kontakt meg på mobil: 48013335
Solgt?
det aner jg ikke, men madammen vil jo være med og da
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
bikaboo
Ble medlem: 05 okt 04
Lagt til: 10 jul 08, 21:10
Endret: 10 jul 08, 21:10
Endret av: bikaboo
Det er da fortsatt biletter på bilettservice.no
Jeg trur ikke denialsanders billett er solgt ennå, så det er nok bare å ringe! :-)
Marie
Ble medlem: 27 jun 06
Lagt til: 11 jul 08, 10:30
Endret: 11 jul 08, 10:30
Endret av: Marie
Det er fortsatt billetter igjen til kampen. Bare noen få på kortside igjen, men på langsidene er det fler (og på PH er det plenty).
900 billetter igjen til LSK-kampen
HenrikSolberg
Ble medlem: 25 okt 04
Lagt til: 11 jul 08, 14:28
Endret: 11 jul 08, 14:29
Endret av: HenrikSolberg
Opprinnelig postet av ffksupporter.net
ffksupporter.net tror…
Optimisten: 3-0
Vi har til gode å slå Lillestrøm i serien etter opprykket i 2003. Nå har vi alle tiders sjanse når en frynsete og smådesperat kanarigjeng kommer på besøk. Lillestrøm har 0-0-5 og 4-13 i målforskjell på bortebane så langt i år. På Fredrikstad Stadion skal det være klasseforskjell mellom lagene. Vi spår målfest og champagnefotball og en LSK-nedtur som bare fortsetter og fortsetter og fortsetter…
Realisten: 3-0
Se over.
*ler*
Helt herlig skrevet! ;)
Fredrikstad - Lillestrøm
Fredrikstad (2): Wallace Fernando Pereira soner karantene, mens Patrik Gerrbrand er usikker med skade. Førstekeeper Lasse Staw fortsatt ute med skade.
Lillestrøm (13): Vidar Riseth er tilbake fra karantene, mens Otto Fredrikson er ute. Marius Johnsen, Pål Steffen Andresen og Arild Sundgot er usikre.
Tilsvarende kamp i fjor: 0-0
Dommer: Terje Hauge, Olsvik.
Moldskred i goalen kan bli artig!! Syntes forøvrig at Piroija og Ophaug gjorde en bra match som stoppere...
Gleder meg virkelig til denne matchen her!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Kan hende Patrick blir spilleklar, han trente alternativt i dag, men han ville vist spille.
noen som har sett treninger denne uka? er det noen som har blitt drilla på venstrebacken? er veldig spent på valget av venstreback, men jeg regner med vi får se thomassen
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av knut
noen som har sett treninger denne uka? er det noen som har blitt drilla på venstrebacken? er veldig spent på valget av venstreback, men jeg regner med vi får se thomassen
I følge f-b,så starter mest sannsynelig Ophaug på venstreback.. (om Gerrbrabd blir friskmeldt).. Må si jeg er veldig skeptisk til dette!!!
Ville gjerne ha sett Thomassen i denne rollen...
http://www.f-b.no/article/20080712/FFK/120113914/1220/NYHET
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jeg har ingen spesielll medisinsk kompetanse. Men noe sier meg at med den skaden Gerrbrand fikk ("det bare dro til, og jeg kunne ikke fortsette") så tviler jeg på om han holder en hel kamp såpass kort tid etter. Men vi får se. Er også noe skeptisk til evt. Ophaug på venstre. Men Ophaug har som kjent masse rutine, noe som garantert er viktig i en kamp mot et desperat LSK. Tipper Grönhagen tenker at det blir for tøft for Thomassen utpå der.
ophaug på venstreback høres noe keitete ut. ophaug er en solid stopper, en OK hback, men som vback?skeptisk. ser heller han på hback, han bør uansett starte da vi trenger luftstyrke mot sundgodt, occean, kippe++.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Nå er det vist kun 20-30 billetter igjen.
Så snittet til FFKs hjemmekamper nærmer seg 12000, det er vel 11700, med 12350 i morgen.
Mener jeg har lest et, eller annet sted, at FFK budsjerte med 9000 i snitt pr hjemmekamp, det betyr at de har over 2700 mer i snitt på hver hjemmekamp. 2700X7hjemmekamper, 18900 mennesker mer enn de har regnet med.
Tar vi 18900X180 kroner pr billett i snitt, ligger FFK over 3,4 mill i overskudd, ikke verst
Litt of topic : de første kampene var det knapt 10 000 på kampene.
Opprinnelig postet av Martin
Litt of topic : de første kampene var det knapt 10 000 på kampene.
FFK -Molde : 10347
FFK- B/G : 10619
FFK-Ham.Kam. : 11059
ellers har det vært tilnærmet fullt hus på de 3 siste.
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er det vist kun 20-30 billetter igjen.
Så snittet til FFKs hjemmekamper nærmer seg 12000, det er vel 11700, med 12350 i morgen.
Mener jeg har lest et, eller annet sted, at FFK budsjerte med 9000 i snitt pr hjemmekamp, det betyr at de har over 2700 mer i snitt på hver hjemmekamp. 2700X7hjemmekamper, 18900 mennesker mer enn de har regnet med.
Tar vi 18900X180 kroner pr billett i snitt, ligger FFK over 3,4 mill i overskudd, ikke verst
Nå telles vel også sesongkortinnehaverne (og kanskje andre) når de går inn på stadion. I så fall så er jo tallet enda større med tanke på antall solgte billetter, ettersom det alltid er en del som har billett, men som ikke bruker den. Det var blant annet fullt mot Stabæk med tanke på antall billetter, likevel var det enkelte ledige plasser rundt omkring.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914