Før kamp: Stabæk - FFK (14. serierunde)
Opprinnelig postet av kenneth
Jeg er uenige i dere som mener vi bør være fornøyde med en uavgjort i denne kampen.
*Vi tapte hjemmekampen mot dem, noe som tilsier at de skylder oss 3 poeng! Ingen tar fra oss 3 poeng hjemme, så dem skal vi ha igjen i dag!
*Stabæk er dårlige for tiden, det er ikke til å komme fra. Det er ingen grunn til at dette skal snu idag. De spiller tross alt bortekamp på hjemmebane.
*Vi vant der i fjor. Da var Stabæk bedre enn pr i dag, og FFK var dårligere enn pr i dag. Dette tar vi med oss.
Og ja! Jeg graver meg ned om vi taper denne kampen, og frykter at vi med et tap her får en liten down-periode. men som sagt, vi vinner!
1-3 er bankers.
Støtter denne! Vi tar alle poengene!!
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Før kampen rapport fra Norske fans, FFK.
http://www.norskefans.com/norge/ffk/artikel.asp?id=20036
http://www.norskefans.com/norge/stabaek/artikel.asp?id=18508
Den første er for dagens kamp.. den andre er for hjemmekampen vi hadde mot stabæk
Opprinnelig postet av benksliter`n
Før kampen rapport fra Norske fans, FFK.
Sist lagene møtes, var i år på stadion, hvor FFK ble så til de grader utspilt, Stabæk dro fra stadion med 3 - 0 og 3 poeng i lomma og fortsatte å være på tabelltoppen!
Que? Noen som har sett kun resultatet og trukket konklusjonen fra det?
Jeg begynte ferien min i dag, håper virkelig den ikke starter med en gedigen nedtur...
Laget:
Runar
Czwartek
Ophaug
Piiroja
Wallace
Ramberg
Gashi
Wherman
Barsom
Tarik
Gardar
Stabæk:
Knudsen
Holmvik
Kjølø
Skjønsberg
Høiland
Alanzinho
Anderson
Keller
Stenvoll
Gunnarson
Nannskog
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
jeg synes vi ble utspilt..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
jeg synes vi ble utspilt..
Det må du jo selvsagt få mene. Jeg syns vi hadde nok sjanser til å være med i kampen. Å bli utspilt er noe Aafk ble på stadion. De tapte 5-0 og de hadde vel knapt en sjanse utenom et stolpeskudd. Spillemessig var FFK på høyde med Stabæk i den kampen, de var bare mer kyniske og effektive. Selv Nannskog innrømmer at Stabæk var litt heldig med resultatet.
De vant fortjent, men 3-0 var likevel flatterende, og gir ikke et riktig bilde av kampen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914