Unnskyld Bjørn Bagstevold
Først av alt ønsker jeg å be Bjørn Bagstevold om unnskyldning for min tråd angående han.
Må vel innrømme at det var lite gjennomtenkt å skrive slik jeg gjorde, har vel ikke noe grunnlag for å skrive slik jeg gjorde om deg. Trodde ikke det skulle bli så mange tråder ut av det.
For min del ønsket jeg å få fjernet hele denne tråden i ettertid og få satt en strek over alt, noe jeg håper Webmaster kan gjøre. Dette blir mitt siste innlegg på denne siden, er veldig glad i å diskutere og skrive om FFK, men ønsker å gi meg selv straff ved å ikke skrive mer her pga min oppførsel.
En tøff straff for min del.
Må vel innrømme at det var lite gjennomtenkt å skrive slik jeg gjorde, har vel ikke noe grunnlag for å skrive slik jeg gjorde om deg. Trodde ikke det skulle bli så mange tråder ut av det.
For min del ønsket jeg å få fjernet hele denne tråden i ettertid og få satt en strek over alt, noe jeg håper Webmaster kan gjøre. Dette blir mitt siste innlegg på denne siden, er veldig glad i å diskutere og skrive om FFK, men ønsker å gi meg selv straff ved å ikke skrive mer her pga min oppførsel.
En tøff straff for min del.
Jeg så ikke dette innlegget før jeg skrev mitt.
Det var fint at du kom med en beklagelse.
Du behøver ikke å slutte å skrive her, men hold deg til sak og ikke til person.
Spell på han Stian du også!!!!
Det var fint at du kom med en beklagelse.
Du behøver ikke å slutte å skrive her, men hold deg til sak og ikke til person.
Spell på han Stian du også!!!!
Ikke slutt å skriv, hvorfor i allverden skal du gjøre det ?
Du trenger ikke gjøre dette alvorligere enn det er, det var en litt drøy tråd i et forum, altså, ingen "big deal".
Er helt sikker på Bjørn Bagstevold tåler dette!
Håper du fortsetter supporter!!
Håper du fortsetter å poste!
Du trenger ikke gjøre dette alvorligere enn det er, det var en litt drøy tråd i et forum, altså, ingen "big deal".
Er helt sikker på Bjørn Bagstevold tåler dette!
Håper du fortsetter supporter!!
Håper du fortsetter å poste!
supporter kan få lov til å ta fri i to dager, MAX!
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Enig med FFK her, og for øvrig alle de andre. Du får ikke lov til å slutte, supporter! Makan til racer til å finne ffk-nyheter har ikke Fredrikstad sett maken til.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Først og fremst, voksent og bra gjort å be om unnskyldning når man føler man har tråkket over streken, all ros til deg for det !
MEN, ikke slutt og skrive!!! Da er på en måte unnskyldningen bortkastet ! Du sier du elsker å skrive og diskutere, vi andre elsker å lese innleggene dine. Kanskje tom Bjørn B. er en av tilhengerne.
Det må være lov å feile, få er voksne nok til å be om unnskyldning. Jeg er helt sikker på at både klubben, BB og supporterne tilgir deg, du er en ressurs for interessen rundt klubben !!!
Vi gir deg 1 dag fri, OK ?
MEN, ikke slutt og skrive!!! Da er på en måte unnskyldningen bortkastet ! Du sier du elsker å skrive og diskutere, vi andre elsker å lese innleggene dine. Kanskje tom Bjørn B. er en av tilhengerne.
Det må være lov å feile, få er voksne nok til å be om unnskyldning. Jeg er helt sikker på at både klubben, BB og supporterne tilgir deg, du er en ressurs for interessen rundt klubben !!!
Vi gir deg 1 dag fri, OK ?
FFK`er i Sarp
Stå på Supporter.
Selv de med lang, utdannelse......,
trenger å gå i "tenkeboksen" i blant.
Hilsen "nattevakta."
:):):):)
:)
Selv de med lang, utdannelse......,
trenger å gå i "tenkeboksen" i blant.
Hilsen "nattevakta."
:):):):)
:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914