Moss nærmer seg opprykk
SirLion
Ble medlem: 04 mai 05
Lagt til: 12 jul 08, 17:35
Endret: 12 jul 08, 17:39
Endret av: Costanza
Leder nå 2 - 1 over Odd Grenland..
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
3-2, og helt åpent igjen. Hadde vært greit med en U.
ja enig der Haugen.. Moss har ikke akkurat storspilt i årets adecco og her hadde jeg tippa seier til Odd..
Hahahahaha
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av SirLion
ja enig der Haugen.. Moss har ikke akkurat storspilt i årets adecco og her hadde jeg tippa seier til Odd..
Så kom utligninga. He he.
hehe... 3 - 3 og slutt
Martin
Ble medlem: 23 sep 06
Lagt til: 12 jul 08, 17:58
Endret: 12 jul 08, 18:02
Endret av: Martin
Synds faktisk synd på moss dem hadde fortjent og vinne.....
Jeg vil ikke le av moss dette kan skje med oss i morra også.....
Jeg ønsker heller at Notodden eller Hønefoss kommer opp i steden for Moss. Moss kan bli i Adecco til evig tid for min del.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg ønsker heller at Notodden eller Hønefoss kommer opp i steden for Moss. Moss kan bli i Adecco til evig tid for min del.
Går ikke an å være uenig i det
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Personlig håper jeg at Moss kvalifiserer seg. Derby-oppgjør i fotball er jo alltid moro. Hadde også unnet dem å vinne over Odd, når de ledet 3-1. Utrolig dårlig å ikke karre det i land da.
unner moss absolutt ingenting, men ser de gjerne i TL slik at vi får enda mer "blest" rundt østfoldfotballen og fantastiske derby med fullsatte tribuner.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Hadde mossingene hatt samme innstilling i adecco som de har mot oss i treningskamper,så hadde de kjempet i toppen sammens med Start og Odd...
De har uten tvil et potensial til å kjempe i toppen,men har de en god nok trener som klarer å få det ut av spillerene??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
ffkmufc
Ble medlem: 24 des 04
Lagt til: 13 jul 08, 12:19
Endret: 13 jul 08, 13:14
Endret av: ffkmufc
Moss var uheldig i går, hadde fortjent å vinne. Odd scora på 3 cornere som burde vært avverga
Se forresten intervju med Geir Bakke på http://www.moss-avis.no/article/20080713/SPORT/685845389/1251/MFK.
Virker ikke akuratt som en kjempe fyr
Navnet på denne tråden ligner mer og mer på tull.
Moss lekker som ei sil og framstår ikke som noen kandidat til opprykk per dato.
Sliter visst litt økonomisk gjør de også.
Artig å registrere at "fotballekspertene" fra Moss med Bjørnen i spissen glimrer mer og mer med sitt fravær her på forumet etterhvert som FFK vinner kamper i TL og måla renner inn i Moss.
tror noen har sagt dette her før, men hadde moss klart og spille sånn dem spiller mot FFK i kampene sine ville dem ha vært med i toppen. Problemet til moss er at dem klarer ikke å motivere seg som lag...
HotDream ja jeg savner Bjørnen og Hjælmen, men det er vel som du sier (FFK gjør det knall bra og moss sliter )
Opprinnelig postet av keiko99
tror noen har sagt dette her før, men hadde moss klart og spille sånn dem spiller mot FFK i kampene sine ville dem ha vært med i toppen. Problemet til moss er at dem klarer ikke å motivere seg som lag...
HotDream ja jeg savner Bjørnen og Hjælmen, men det er vel som du sier (FFK gjør det knall bra og moss sliter )
Hvis du savner døm så kan du vel bare gå å snakke med døm på Moss forumet eller??
Så denne i Moss Dagblad:
Moss FKs nye hovedtreer har høy tillit på Melløs
Hva er en hovedtreer??? en av de tre som har ansvaret ???
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914