Romans Kienast til viking ?
Jeg spør.. hva i alle dager kan han tilføre viking.. Han har enda ikke skåra ett mål i tippeligaen i år
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg spør.. hva i alle dager kan han tilføre viking.. Han har enda ikke skåra ett mål i tippeligaen i år
jeg jubler over at et av hovedkonkurrentene henter en spiss uten målteft!!FLOTT! roman har bevist lite i TL, sist kamma var i TL scoret han noen mål men har falt fullstendig gjennom i år.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Bra det. Trur ikke han blir noen hit
kan ikke dem gjøre sånn som dem gjordet med ijhe eller ossen det skriver.. gi han mål bonus så dem er kan garantere seg mot at han ikke skårer
En hel del muligens. Han er en meget bra spiss som blir ødelagt på Hedmarken vha Erlandsens antifotball!
Når det er sagt (for å si det som Kalle Løken ville gjort), så har han ikke vært alle tiders i år.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article113185.ece
helt utrolig bra salg av kamma, mellom 5-6mill for en spiss som ikke scorer mål!og som heller ikke har imponert noe særlig i Norge tidligere...
Opprinnelig postet av bateman
jeg jubler over at et av hovedkonkurrentene henter en spiss uten målteft!!FLOTT! roman har bevist lite i TL, sist kamma var i TL scoret han noen mål men har falt fullstendig gjennom i år.
Han scora vel en del mål i Adecco i fjor, og folk kan vel si at han var med i EM, men det tror jeg sier mer om landslaget til Østerike enn om Kienast...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Opprinnelig postet av bateman
http://fotball.bt.no/eliteserien/article113185.ece
helt utrolig bra salg av kamma, mellom 5-6mill for en spiss som ikke scorer mål!og som heller ikke har imponert noe særlig i Norge tidligere...
Det samme kan sies om Sandefjord som solgte Tegström i fjor dessverre. Han presterte vårsesongen 2006, etter det har han sjelden vist noe i nærheten av det nivået.
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han ikke har scoret i år jeg. Synes han så god ut i EM, og i et par av de Ham-Kam kampene jeg uheldigvis har sett. Det er klart det er vanskelig å være spiss for Ham-Kam, Odemwingue har jo vist enormt talent, men får det ikke helt til å gli på skinner der. Tror tom Tarik hadde slitt hos Ham-Kam. De trenger vel kun Jostein Flo-typer og Leo'er.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Odemwingue har jo vist enormt talent, men får det ikke helt til å gli på skinner der.
Hvem er det??
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Odemwingue har jo vist enormt talent, men får det ikke helt til å gli på skinner der.
Hvem er det??
regner med at han mener abiodiun som heter noe som owasegun til fornavn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914