Husk meg
Brukernavn
Passord

Romans Kienast til viking ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 jul 08, 13:24

Jeg spør.. hva i alle dager kan han tilføre viking.. Han har enda ikke skåra ett mål i tippeligaen i år

---------------------------

http://keiko99.net

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 15 jul 08, 14:41

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg spør.. hva i alle dager kan han tilføre viking.. Han har enda ikke skåra ett mål i tippeligaen i år

jeg jubler over at et av hovedkonkurrentene henter en spiss uten målteft!!FLOTT! roman har bevist lite i TL, sist kamma var i TL scoret han noen mål men har falt fullstendig gjennom i år.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 15 jul 08, 17:17

Bra det. Trur ikke han blir noen hit

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 jul 08, 19:49

kan ikke dem gjøre sånn som dem gjordet med ijhe eller ossen det skriver.. gi han mål bonus så dem er kan garantere seg mot at han ikke skårer Laughing

http://keiko99.net

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 15 jul 08, 21:18

En hel del muligens. Han er en meget bra spiss som blir ødelagt på Hedmarken vha Erlandsens antifotball!

Når det er sagt (for å si det som Kalle Løken ville gjort), så har han ikke vært alle tiders i år.

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 08, 19:59

http://fotball.bt.no/eliteserien/article113185.ece

helt utrolig bra salg av kamma, mellom 5-6mill for en spiss som ikke scorer mål!og som heller ikke har imponert noe særlig i Norge tidligere...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 16 jul 08, 23:13

Opprinnelig postet av bateman

jeg jubler over at et av hovedkonkurrentene henter en spiss uten målteft!!FLOTT! roman har bevist lite i TL, sist kamma var i TL scoret han noen mål men har falt fullstendig gjennom i år.

Han scora vel en del mål i Adecco i fjor, og folk kan vel si at han var med i EM, men det tror jeg sier mer om landslaget til Østerike enn om Kienast...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 jul 08, 23:36

Opprinnelig postet av bateman

http://fotball.bt.no/eliteserien/article113185.ece

helt utrolig bra salg av kamma, mellom 5-6mill for en spiss som ikke scorer mål!og som heller ikke har imponert noe særlig i Norge tidligere...

Det samme kan sies om Sandefjord som solgte Tegström i fjor dessverre. Han presterte vårsesongen 2006, etter det har han sjelden vist noe i nærheten av det nivået.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 17 jul 08, 11:41

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han ikke har scoret i år jeg. Synes han så god ut i EM, og i et par av de Ham-Kam kampene jeg uheldigvis har sett. Det er klart det er vanskelig å være spiss for Ham-Kam, Odemwingue har jo vist enormt talent, men får det ikke helt til å gli på skinner der. Tror tom Tarik hadde slitt hos Ham-Kam. De trenger vel kun Jostein Flo-typer og Leo'er.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 17 jul 08, 20:35

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Odemwingue har jo vist enormt talent, men får det ikke helt til å gli på skinner der.

Hvem er det??

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 08, 23:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Odemwingue har jo vist enormt talent, men får det ikke helt til å gli på skinner der.

Hvem er det??

regner med at han mener abiodiun som heter noe som owasegun til fornavn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914