Brenne på vei bort?
http://www.demokraten.no/lokalsport/article3669475.ece
hvorfor ikke sikre seg en solid backup for gashi? overrasket over at lsk er villige til å selge for 5mill(2mill mindre enn kjøpssummen på 7mill). ffk negotiater ned til 3mill og midtbanen er sikret ut høsten(simen er høstspiller).brenne kan da ikke være svakere enn jonna og søgård på midten der erland johnsen?
fra spøk til revolver, vet faktisk ikke om han er velkommen tilbake etter å ha signert for en TL rival som frstad gutt. at han har potensial det vet alle, simen reddet så og si alene ffk en sesong, og han passer inn i spillesystemet vårt-definitivt.
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Fiksa linken jeg. jeg kan si deg det at han ville til en klubb han kunne utvikle seg og ta gull.. ja det var det han sa... nå gikk han diit og hva skjedde jo dem ble ett bunnlag.... nei jeg vil ikke ha noe simen tilbake..
Tror ikke Simen er bra nok for FFK lenger. Ikke etter at vi henta inn Gashi. Desuten en spiller som omtrent bare prestere en halv sesong syns jeg vi ikke har bruk for. Greit, han redda oss i 2006, men det er forskjell på å redde et lag som sliter i bunn og ta de videre oppover tabellen. Syns faktisk synd på Simen. Han ødela mye for seg selv ved å gå til LSK. Jonna gjorde jo det samme, men syns ikke synd på ham pga primmadonnenykkene etter at vi henta Gashi...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Hvor mye har Gashi prestert totalt sett i år da? Han har vel strengt talt ikke vært blant våre aller sterkeste kort sesongen sett over ett.
Ønsker Simen Brenne hjertelig tilbake til byen og FFK. Han er en lokalgutt som bare ønsket å prøve noe nytt etter å ha hatt samme trener i hundre år. Brenne holder et godt TL-nivå når han er i form, er både norsk og lokal, og disse faktorene teller absolutt til hans fordel.
... men dette får skje på billigsalg.
Har du lest forumets retningslinjer?
håper virkelig ikke stabæk for napp der, simen passer bra inn på et ballbesittende lag ala ffk og nettopp stabæk. blir løpende i mellom i et lsk som pumper mye baller opp mot occean/sundgot.
et topplag trenger 3 solide sentrale midtbanespillere, vi har gashi og wehrman. ramberg er OK, men langt unna topp nivå i TL. thomassen lovende. elvestad slår aldri til, da hadde han i det minste fått noen minutter i cupen mot svak mostand. så jeg sier ja takk til brenne for maks 3-4mill.
Ja takk. Brenne for 3 mill. er jeg med på. Holder nivået og vel så det. Både han og Jonna blir misbrukt til de grader i LSK.
Ikke akkurat førsteprioritet hos meg å hente Brenne, men skal ikke klage om han kommer tilbake heller. Ble vel hentet ene og alene av Nordlie som har siklet på han lenge, så han yter vel ikke den samme tilliten under Erland Johnsen og resten av fuglereiret som regjerer der borte nå.
Men får vi nok millioner for Tarik så kan det jo bli penger nok til både høyrekant, spiss og Brenne!
Brenne hadde vært bra, men kan fort bli til at noen blir missfornøyd. Trur ikke verken Brenne eller Gashi vil sitte på benken i 5 kamper uten å klage.
Og 4 3 3 tiden er vel forbi. Blir værtfall ikke det under Grønis.
Men jeg trur egentlig ikke Brenne er så aktuell for oss...
hvis vi skal hente humørspilleren brenne, er det først og fremst viktig at han har skikkelig lyst. hvis han virkelig har lyst til å spille for ffk igjen, er han god nok for å utfordre gashi på den offensive midtbaneplassen. han kan i tillegg vikariere på spissplassen. jeg er uansett redd for at det ender med benking og surmuling og det er ingen tjent med.
når det gjelder backup på sentral midtbane generelt, mener jeg egentlig at vi har bra backup med ramberg og thomassen som kan steppe inn for gashi. jeg er heller mer skeptisk til hvem som kan fylle wehrmans sko. her hjelper i hvert fall ikke brenne oss.
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av bateman
håper virkelig ikke stabæk for napp der, simen passer bra inn på et ballbesittende lag ala ffk og nettopp stabæk. blir løpende i mellom i et lsk som pumper mye baller opp mot occean/sundgot.
et topplag trenger 3 solide sentrale midtbanespillere, vi har gashi og wehrman. ramberg er OK, men langt unna topp nivå i TL. thomassen lovende. elvestad slår aldri til, da hadde han i det minste fått noen minutter i cupen mot svak mostand. så jeg sier ja takk til brenne for maks 3-4mill.
Mener du virkelig at Gashi, Wherman og Ramberg er langt unna topp nivå i TL???
Hva har du drekki a`?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Hva har du drekki da? Han henviser bare til Ramberg som "langt unna topp nivå i TL". Han gir ikke Gashi og Wehrman den betegnelsen.
Har du lest forumets retningslinjer?
hehe,akkurat. wehrmann er den beste defensive midtbanespilleren i Norge. gashi har større potensiale enn hva han viser nå, kan være sunt og få inn en direkte konkurrent slik at nivået heves(brenne). ramberg har sine stunder men vi må stikke fingern i jorda og innse at han er en OK backup spiller og ikke noe mer. langt ifra en ving.
men som enkelte skriver må brenne virkelig være motivert for oppgaven, vil på ingen måte gå rett inn på laget. det som er sikkert er at han får masse spilletid uansett, enten grunnet skader og suspensjoner, et ønske om å endre kampbildet, få inn friske bein etc. og brenne i god høstform er en fantastisk spiller...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914