Husk meg
Brukernavn
Passord

Eto'o til Usbekistan??????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 jul 08, 13:58

http://fotball.aftenposten.no/internasjonal/article113234.ece

Er det seriøst? Dra heller til Norge! hehe.. Hva faen.. Er det oljemafian som har kjøpt han eller er han bare gærn?

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 17 jul 08, 14:29

Detta må vel rett og slett være en dårlig spøk eller no?? En spiller som Eto`o drar vel ikke til Usbekistan for å spille "proff-fotball"????

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 jul 08, 16:03

Opprinnelig postet av GurrBass

Detta må vel rett og slett være en dårlig spøk eller no?? En spiller som Eto`o drar vel ikke til Usbekistan for å spille "proff-fotball"????

Jeg leste den for et par dager siden i en utenlandsk avis. Tok dette som en spøk og reflekterte ikke noe videre over det.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 jul 08, 16:24

samme her. leste forøvrig på vg.nett igår at ncastle har hentet aimar"klovnen" for rundt 80mill. senere samme kveld meldes det om at han er klar for benfica som var hans eneste alternativ...hmmm!altfor mye av dette i silly season, kanskje rundt 10% stemmer?

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 jul 08, 16:34

http://en.wikipedia.org/wiki/PFC_Kuruvchi

De har allerede listet han opp i spillerstallen. Her har enkelte klubber i England siklet i lang tid på spillere, da går han neppe til noe så kjedelig som det landet der. Enten er det tidenes dårligste spøk, eller tidenes sjokkovergang. Jepp, denne slår til og med Ringbergs overgang til Kamma!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 08, 16:42

Wikipedia er ikke til å stole på.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 17 jul 08, 16:53

Det var helt ny informasjon for meg! Laughing

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 jul 08, 23:42

http://fotball.bt.no/internasjonal/article113234.ece

det her er faen meg helt vilt. nå er det jo bekreftet at mannen var i landet via bilder etc. desidert tidenes sjokk-overgang!!snakk om en av verdens beste spisser. selg tarik - hent etooTongue out

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 18 jul 08, 10:15
Endret: 18 jul 08, 10:15
Endret av: Rey

...med en dagslønn på en million kroner hadde jeg vurdert å flytte til Usbekistan også

"Han har nemlig uttalt tidligere at pengene spiller en stor rolle for klubbvalget hans."

Noe stort klubbhjerte har han ihvertfall ikke

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jul 08, 11:12
Endret: 18 jul 08, 11:19
Endret av: Rune Haugen

http://pfc-kuruvchi.com/eng/news_details.asp?newsID=603

Tar faktisk dette som en pr-jippo. Han skulle møte UFF, og deretter sikkkert bli vist rundt i en klubb, og da er et av hovedstadslag det nærmeste å dra til. Der har de selvfølgelig hatt et presseoppbud siden han er en megastjerne for de. Der har de sikkert spøkt med en overgang til klubben. At dette blir en realitet ?? Heller tvilsomt. Hvis det skjer blir jeg meget, meget overraska.

- Jeg har fått mange tilbud fra forskjellige klubber, og skal nå reise hjem og vurdere fremtiden min, sa kameruneren på en pressekonferanse i Usbekistan, ifølge SVT.

Jeg finner ingen steder at kruvchi har lagt inn bud. Er det noen som kan gi meg en link på det ?? At han har fått bud rundt omkring er normalt, men han bør ikke ha fått noe derifra.

At de viser bilder av fans forteller meg ingenting. De møter vel opp siden det var arrangert et møte i den klubben, og siden det er en sånn stor stjerne som kom til landet.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 18 jul 08, 17:33

Selv om jeg heller ikke akkurat tror på dette, så er det jo også slik at en spiller kan forhandle frem en kontrakt med en ny klubb uten at Barcelona har akseptert et nytt bud på han. Det skjer vel titt og ofte at en klubb går til spillere først (selvfølgelig med å informere og spørre Barcelona om det er greit) og forhandler frem en kontrakt, og som går videre til en klubb etterpå for å forhandle om overgangssum.

Men hvorfor i all verden skulle Eto'o bli vist rundt i en klubb i Uzbekistan? Tviler på at det er noe han har tatt initiativ til, og hadde det vært på oppdrag fra Unicef eller noe, så hadde vel også det kommet frem, ikke det at jeg tror de sender fotballstjerner på omvisning til fotballklubber....

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 18 jul 08, 17:47

Det hører også med til historien at Eto`o var i den tidligere sovjetstaten for å kaste glans over et prosjekt som har som formål å løfte frem fotballen i det fattige landet. Flere Barcelona-spillere skal ha vært i landet på lignende oppdrag før.

Han sier at han vuderer et tilbud derfra sammen med andre, men det er jo selvsagt bare for å være høflig.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=194339

FFK1903

Moderator

Lagt til: 18 jul 08, 17:56

Aha, det var nye opplysninger, har ikke lest det før... Da virker alt så mye mer normalt.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 jul 08, 18:02

Han har nå takket nei:

27-åringen har avslått tilbudet fra FC Kuruvchi, som tilbød Barcelona-spissen 40 millioner Euro for ett år (omlag 322 millioner kroner), pluss en sign-on-fee på 10 millioner Euro (omlag 80 millioner kroner).

http://fotball.aftenposten.no/internasjonal/article113322.ece

Har du lest forumets retningslinjer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914