Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking i UEFA-cup'en

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 17 jul 08, 21:21

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/17/541101.html

"Kvalifiseringskampen til Uefa-cupen var knapt et kvarter gammel da en Vilnius-spiller ble liggende nede med hodeskade, og som sportslighet tilsier det, sparket Myhre ballen ut over sidelinja.

Men da Antoliy Ostap mottok kula på egen banehalvdel da innkastet kom like etter, spilte han ikke ballen tilbake slik alle forventet - han så at Thomas Myhre sto og ventet på siden av målet - og plasserte ballen i nettet."

Thomas Myhre? Han stod 14 meter til side for mål og ventet forgjeves på fair play...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 17 jul 08, 21:23

Syns det var på tide jeg.

Regelen er slik at det er dommeren som skal avgjøre hvorvidt det skal bli stopp i spillet eller ikke. Dette irriterte meg i Stavanger, det virket som det gikk sport i å være "snillest" mulig.

Hvem F er Rami?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 jul 08, 21:55

Ettersom det er hodeskade, så har jo egentlig dommeren ikke fulgt med i timen. Da skal han blåse med en gang. Skulle likt å sett målet egentlig...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 17 jul 08, 23:54

Jo, greit det, men saken var jo at Viking-spillerene allerede hadde spilt ut ballen og forventet å få den tilbake. Tror at fair play nesten bare blir praktisert her til lands. Bare se på Hammarby i fjor på FFK-stadion....

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 18 jul 08, 07:44

Unner ikke Viking en dritt, så detta var moro!

Men hadde nok klikka hadde vi fått ett sånt mål imot oss..

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 18 jul 08, 12:59
Endret: 18 jul 08, 12:59
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av FFK1903
Skulle likt å sett målet egentlig...

Her er det.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 18 jul 08, 13:09

Det er jo unfair av litaueren å pole ballen på mål, men likavæl ... Myhre burde ha tatt den. Men hvorfor Viking-spillerne går på dommeren skjønner jeg ikke. Etter reglene er jo målet helt greit. Dommeren kan ikke annullere mål for brudd på uskrevne regler.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 18 jul 08, 15:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det er jo unfair av litaueren å pole ballen på mål, men likavæl ... Myhre burde ha tatt den. Men hvorfor Viking-spillerne går på dommeren skjønner jeg ikke. Etter reglene er jo målet helt greit. Dommeren kan ikke annullere mål for brudd på uskrevne regler.

Enig. Hva har Myhre så langt utenfor målet å gjøre ? Han burde jo ha kommet seg på plass med en gang uansett hva de lithauske spillerene måtte ha funnet på, for Viking kunne jo han mistet ballen fort alikevel...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914