Tippeligarunde 14
Der er jeg forsåvidt enig med deg Haugen, han kan ikke endre hvert uttak etter hvem som er i form og ikke. Men nå har Hæstad og Andresen vært dårlige så og si hele denne sesongen, og det må vel få en konsekvens ved neste uttak?
Jeg ville mye heller sett en Runar Berg eller spesielt en Eirik Bakke isteden for Hæstad. De presterer jo jevnt og godt i Tippeligaen, spesielt førstnevnte. Grindheim er jo muligens et alternativ, vet ikke åssen han gjør det i Nederland om dagen..
Syns Staw har vært veldig god og stabil i år, han er vel nesten den eneste keeperen som ikke har hatt dårlige perioder? Jon Knudsen hadde jo en liten periode for et par uker siden, men jeg syns han har stått jevnt godt i år og han hadde en bra sesong i fjor. Hareide har sagt at han er like bak i køen, men hvor mange keepertabber kan egentlig Opdal, Myhre og Jarstein ha før det blir Knudsens tur?
---------------------------
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Opprinnelig postet av Lemmy
Jeg ville mye heller sett en Runar Berg eller spesielt en Eirik Bakke isteden for Hæstad. De presterer jo jevnt og godt i Tippeligaen, spesielt førstnevnte. Grindheim er jo muligens et alternativ, vet ikke åssen han gjør det i Nederland om dagen..
Man kan ikke satse på så gamle kællær som Runar Berg framover. Bakke har ike spilt noe særlig bra han heller synes jeg, og han har fått sine sjanser på landslaget og har ikke innfridd. Grindheim bør være selvskreven sånn som det er nå, men heller ikke han har imponert meg noe spesielt på landslaget. Glimter til innimellom, men er altfor ustabil i prestasjonene i likhet med resten av gjengen som er utpå der.
Hvorfor kan man ikke satse på Runar Berg? Greit nok at han er gammel, men han er jo kanskje den norske sentrale midtbanespilleren som har vært best så langt i år. Sammen med Sokolowski som også har vært bra, men som har tilgode å imponere meg nok til landslagsspill. Og er Runar Berg så mye eldre enn Erik Hagen som har fått mye spilletid?
Eirik Bakke startet svakt, men har de siste kampene spilt seg bra opp etter min mening. Fortsetter han den formen, håper jeg han er med i neste landslagstropp!
Grindheim vet jeg som sagt ikke så mye om, men spiller han bra i Herenveen håper jeg han får sjansen. Ellers bør Skjelbreid, Tettey og Demidov være aktuelle for midtbanen. De to første har vært ujevne, men jeg syns Skjelbreid har vært bra av det jeg har sett av ham- hvertfall bedre enn Andresen/Hæstad. Demidov har imponert meg denne sesongen, både som midtstopper og som sentral midbtanespiller!
Uansett, Andresen/Hæstad på midtbanen i så dårlig form kan ikke fortsette!
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
GurrBass
Ble medlem: 03 jul 05
Lagt til: 20 jul 08, 18:11
Endret: 20 jul 08, 18:12
Endret av: GurrBass
HamKam har tatt ledelsen i Tromsø og Lillestrøm leder 1-0 hjemme mot Glimt....
edit : 1-1 i Tromsø nå!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
LSK i scringsform 3-0
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Satser på at Lyn slår tilbake to ganger, Bodø/Glimt reduserer tre ganger og at Tromsø slår Ham-Kam- hvis ikke ser siffertipskonkurransen mørk ut denne runden så langt.. =P
Blir moro etter denne runden hvor fokuset blir snudd helt- Lillestrøm er tilbake som gullkandidat og alt det vonde er borte, nå er det bare glede igjen for Kanarifuglene! Så går det en uke, Lillestrøm taper og det er igjen krise på Åråsen. :)
Jada.. Nå friskmelder sikkert ekspertene i TV2 dem!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Bare så det blir sagt, Glimt er helt ute å kjører...de eier ikke forsvar...årsverste garantert i hele tippeliga 08..
Heia FFK
Så du Molde - VIF i går ?
-------
Lyn har utlikna mot Godset
-------
Ja, og da kan du selv tenke deg
Heia FFK
Det var da voldsomt med mål til en førsteomgang å være. Før har det jo vært 0-0 i en del kamper til pause, har vel også vært runder der det kun har vært ett mål i en av kampene.
Ser ut som ingen lag klarer å være stabile i år, det nærmeste er faktisk FFK. Eller, LSK, Kamma og Aafk har jo vært stabilt dårlige, men på motsatt side av skalaen har det vært verre.
He he, nittitallet var det andre tider med tanke på overganger. 41 millioner betalte Leeds for Bakke da han dro fra Sogndal. Nå aksepteres bud på Tarik på 30 millioner pluss videresalgsprosenter. Tarik hadde sikkert vært solgt for over det dobbelt om han hadde vært femten år eldre.
Rune Haugen
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 20 jul 08, 18:38
Endret: 20 jul 08, 18:40
Endret av: Rune Haugen
Opprinnelig postet av Lemmy
Satser på at Lyn slår tilbake to ganger, Bodø/Glimt reduserer tre ganger og at Tromsø slår Ham-Kam- hvis ikke ser siffertipskonkurransen mørk ut denne runden så langt.. =P
Håper Godset og Ham.Kam. vinner. Viktigere det enn at dere får inn siffertipsa deres.
Og deilig at Moss ligger under for Bryne.
Blir nok ikke tippeliga på Moss i år heller... :-P
-------
Opprinnelig postet av Bob Page
Blir nok ikke tippeliga på Moss i år heller... :-P
Tror ikke de tar det så tungt uansett, årets viktigste kamp vant dem jo allerede før sesongen...
6 mål i en omgang høres ut som en morsom kamp. Tidlig mål av Bryne, så rett etter to kjappe av Kvalheim, før Bryne utligner og så putter to kjappe før pause igjen. Høres litt ut som hawaiifotball...
Tror faktisk Moss har bedre sjanse for å rykke opp neste år. Riktignok er det tre direkte opprykksplasser neste år, på en annen side så forsvinner det altså tre lag som er bedre enn Moss opp, og kun et kommer ned igjen. Det blir lettere i toppen til neste år tror jeg, og desto tettere i bunnen av tabellen der nede. På en annen side, Moss gjør det jo som regel best mot de beste, men kan drite seg totalt ut mot underdogs.
Ha ha, artig med Drillo. Dønn rolig uansett hva som skjer på banen. Hørtes ut som en kjempesjanse til LSK og du ser tilskuerne bak han river seg i håret. Drillo forklarer rolig og avbalansert at det var hårfint fra nok et mål. Til sammenligning med Hammerø som skriker som ei måke hver gang en spiller forsøker skudd fra midtbanen.
det er utrolig jevnt i adeccoligaen også.. så opprykket til moss er fortsatt innen rekkevidde, nå leder foresten notodden 1 - 0 over Odd... hehehe...
Men at LSK skulle lede 3 - 0 over Glimt.. først bli knust av FFK.. også knuser dem glimt.. er jevnt her ass... hehe..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Altaaaaa Hvis 'vi' ikke berger oss i år da er det ikke mulig. Upps n downs for sure
Bryne leder 5 - 3 over Moss nå...
Odd - Notodden: 1 - 1
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914